NelsonPL Opublikowano 31 Stycznia 2024 Opublikowano 31 Stycznia 2024 (edytowane) Pytanie za 100 PKT Wiecie może co to jest i w jakim miejscu powinno siedzieć? Znalazłem to na dywaniku ( dywanik kierowcy) Czy to od auta czy przez przypadek wniesione na bucie? Wygląda mi to na jakiś zaczep ale mogę się mylić. Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 31 Stycznia 2024 przez NelsonPL
Muskel1 Opublikowano 31 Stycznia 2024 Opublikowano 31 Stycznia 2024 Klamra ryglująca od rękojeści otwierania maski.
NelsonPL Opublikowano 31 Stycznia 2024 Opublikowano 31 Stycznia 2024 W jakim miejscu to ma być i jak zamontować?
Muskel1 Opublikowano 31 Stycznia 2024 Opublikowano 31 Stycznia 2024 Siedzi w rękojeści od otwierania maski. Wsuwasz w otwór i tyle.
Muskel1 Opublikowano 31 Stycznia 2024 Opublikowano 31 Stycznia 2024 Godzinę temu, NelsonPL napisał(a): W jakim miejscu to ma być i jak zamontować? https://youtu.be/0YQNUo8YmlQ?si=EFuV1ydHJJLrntLN
Kooga Opublikowano 5 Lutego 2024 Opublikowano 5 Lutego 2024 (edytowane) Czesc, potrzebuje zamontowac ogranicznik na kolektor ssacy. Wymieniac od razu uszczelke czy nie ma potrzeby? Pytam dlatego, ze nie wiem czy wymieniac oryginal na inny Edytowane 5 Lutego 2024 przez Kooga
Dev Opublikowano 5 Lutego 2024 Opublikowano 5 Lutego 2024 jak demontujesz kolektor to zakładasz nową, jak nie to nie
mr.mark1 Opublikowano 6 Lutego 2024 Opublikowano 6 Lutego 2024 Panowie, szybkie pytanie. A5 przedliftowe. 2008r silnik 1.8 tfsi 170km warto się w to pchać czy lepiej szukać 2.0?
Dev Opublikowano 6 Lutego 2024 Opublikowano 6 Lutego 2024 w tym roczniku i pojemnosciach to i tak samobój
NelsonPL Opublikowano 6 Lutego 2024 Opublikowano 6 Lutego 2024 (edytowane) Warto. Mam w podobnym roczniku. Śmigam już ponad 3 lata i sprawuje się świetnie. Sprowadzony osobiście od Niemca z Niemiec (Dusseldorf) Zrobiłem już nim ponad 50 tys km ( stan licznika na dziś: 192tys km) Audi w Niemczech było serwisowane tylko w ASO Pełna dokumentacja serwisowa. Polecam A4 B8 1.8 TFSI Edytowane 6 Lutego 2024 przez NelsonPL
mr.mark1 Opublikowano 7 Lutego 2024 Opublikowano 7 Lutego 2024 1.8 odpuściłem. Znalazłem 2.0 211km 2009r. Niby właściciel twierdzi że nie je oleju. Sam nie wiem, chciałem TT z 2.0 ale nie idzie nic kupić. Tam były 200 konne i najbardziej „pewne" z całej tej gamy tfsi. Te 2.0 211km jakie bolączki mialy oprócz poboru oleju?
przem8 Opublikowano 7 Lutego 2024 Opublikowano 7 Lutego 2024 (edytowane) 1.8 i 2.0 tfsi z tej samej rodziny i mają takie same bolączki. Prócz poboru oleju to rozrząd, odma, wycierajcy się okular i wałki. Do tego nagar w dolocie i luźna klapka wg w turbo, wtryskiwacze benzynowe, które z czasem źle dawkują albo leją i może tłok spłynąć. Edytowane 7 Lutego 2024 przez przem8
mr.mark1 Opublikowano 7 Lutego 2024 Opublikowano 7 Lutego 2024 O kurcze aż tyle tego. odechciewa mi się tych silników
NelsonPL Opublikowano 10 Lutego 2024 Opublikowano 10 Lutego 2024 W dniu 31.01.2024 o 16:12, Muskel1 napisał(a): Siedzi w rękojeści od otwierania maski. Wsuwasz w otwór i tyle. Nadal mam z tym problem. Jak dokładnie to wsuwasz? Jaka strona itd
NelsonPL Opublikowano 10 Lutego 2024 Opublikowano 10 Lutego 2024 (edytowane) Czyli to jest od zewnątrz czy bardziej wewnątrz? Jest tam dalej jakiś otwór, ale nie wiem jak to się wkłada... Edytowane 10 Lutego 2024 przez NelsonPL
Muskel1 Opublikowano 10 Lutego 2024 Opublikowano 10 Lutego 2024 Już prościej nie da się tego wytłumaczyć https://youtu.be/0YQNUo8YmlQ?si=0OrBdJlFa84mJ28R
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się