l2k2 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 4 minuty temu, Hohe napisał: Trochę się wczytałem i jest tak jak mówiłem (i jak potwierdza kolega Sowiq), w C7 standardowo nie ma slotu na kluczyk. Jest tzw keyless go, czyli trzeba sobie najpierw otworzyć drzwi pilotem a do rozruchu wystarczy mieć klucz w aucie. Swoją drogą, te złodziejskie wzmacniacze to sprytne ustrojstwo. Ten pokrowiec z linku fajny, tylko wtedy cały keyless robi się bez sensu. Dokładnie tak jest w C7 standardowo jak piszesz, nie ma stacyjki, odpalasz auto przyciskiem Start/Stop, wiele marek teraz tak ma. Samo otwieranie i zamykanie centralnego zamka (a co się z tym wiąże jednoczesne uzbrajanie alarmu) odbywa się normalnie przyciskiem w pilocie. Sam keyless w C7, tzn. otwieranie i zamykanie auta jest dodatkową opcją. Zastanawiałem się nawet czy Keyless u siebie w B8 nie dołożyć, ale chyba sobie daruję
dareksu Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 jeśli tak jest to producent samochodu powinien odpowiadać za tego typu kradzież!!! przecież to wada fabryczna
marda16 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 2 minuty temu, dareksu napisał: jeśli tak jest to producent samochodu powinien odpowiadać za tego typu kradzież!!! przecież to wada fabryczna pewnie na pierwszym miejscu stawiają wygodną obsługę auta a później reszta
Cocco Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Pewnie już niektórzy widzieli i co prawda A6C7, ale faktu nie zmienia, że jednak dodatkowe zabezpieczenie w postaci odcięcia zapłonu daje radę (no może w 90%, bo jeszcze laweta może być, ale to dla odważnych kozaków).http://www.infokatowice.pl/2017/03/16/kradziez-zamowienie-katowicach-weszli-nowego-audi-kilkadziesiat-sekund-wideo/Odcięcie zapłonu i zablokowanie hamulca parkingowego, wtedy na lawete już nie wciągną. Ale tak jak ktoś pisał AC to najlepszy system antykradzieżowy ;-)Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Tomeks Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Laweta wtarga auto na ręcznym bez problemu,nie ma zabezpieczeń żadnych i tyle,teraz auta są zamykane poprzez elektronikę i złodziej musi zainwestować w sprzęt kilkadziesiąt tysi,wcześniej były zamykane mechanicznie i musiał zainwestować 100zl w dobry klucz,lub szpilkę od gąsienic T-72,z których robiło sie łamaki,najlepiej wywalić z auta keylesy,wkladke z zamka+ plastikowe kółeczko blokujące deatlocka.zeby wejść do auta muszą bić szybę,a to już jest hałas,uruchomiony alarm,jedyny minus,przy rozładowaniem aku,właściciel tez musi bić szybeWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hohe Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 21 minut temu, Tomeks napisał: Laweta wtarga auto na ręcznym bez problemu,nie ma zabezpieczeń żadnych i tyle,teraz auta są zamykane poprzez elektronikę i złodziej musi zainwestować w sprzęt kilkadziesiąt tysi,wcześniej były zamykane mechanicznie i musiał zainwestować 100zl w dobry klucz,lub szpilkę od gąsienic T-72,z których robiło sie łamaki,najlepiej wywalić z auta keylesy,wkladke z zamka+ plastikowe kółeczko blokujące deatlocka.zeby wejść do auta muszą bić szybę,a to już jest hałas,uruchomiony alarm,jedyny minus,przy rozładowaniem aku,właściciel tez musi bić szybe Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Gdzie takie szpilki od T72 kupujesz? ?
dareksu Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Godzinę temu, Tomeks napisał: ....lub szpilkę od gąsienic T-72,z których robiło sie łamaki... kolega z branży?
Tomeks Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Hehe niee[emoji1]Wychowałem sie na Oruni,w 2015 najniebezpieczniejsza dzielnica w Polsce,a kiedyś było 100x gorzej...[emoji6]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Piotr Czarnojan Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 ile mozna wołac za sprezyny od 1be avant?? w stanie dobrym Zawartość dodana 0 minutes later 2 godziny temu, Tomeks napisał: Hehe niee Wychowałem sie na Oruni,w 2015 najniebezpieczniejsza dzielnica w Polsce,a kiedyś było 100x gorzej... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk dobre tez były gwintowniki
l.e.s.t.e.r Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) U nas wczoraj albo przedwczoraj gościowi z posesji zawinęli BMW z 2014r i Sprintera, auta przywiózł na handel.. Nie ubezpieczone, dała jakąś nagrodę ale raczej bez szans na odzyskanie. http://www.jaw.pl/2017/03/poszukujemy-na-azotce-skradziono-dwa-samochody-100-tysiecy-zlotych-nagrody/ Edytowane 19 Marca 2017 przez l.e.s.t.e.r
st4yKool Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 normalne ryzyko zawodowe handlarza....
Sedrak Dan Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 8 godzin temu, Tomeks napisał: Hehe niee Wychowałem sie na Oruni,w 2015 najniebezpieczniejsza dzielnica w Polsce,a kiedyś było 100x gorzej... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 6 godzin temu, Piotr Czarnojan napisał: ile mozna wołac za sprezyny od 1be avant?? w stanie dobrym Zawartość dodana 0 minutes later dobre tez były gwintowniki U mnie w Gdyni na Nowy Port mówili dzielnica latających noży, a na Orunię to nikt nawet nie pomyślał się zapuszczać ,a teraz ? Ceny nieruchomości drożeją tam na potęgę i coraz bardziej atrakcyjne rejony
was002 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Dnia 3/17/2017 o 23:05, daniell-gda napisał: Takie cuda w Chinach kolega mi wysłał cuda bo L czy 35TFSI?
SpierfolES Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 20 godzin temu, dareksu napisał: jeśli tak jest to producent samochodu powinien odpowiadać za tego typu kradzież!!! przecież to wada fabryczna Hehe a co to audi interesuje że sobie auto wezmą zaplaciles ? Oczywiście ze tak. A ubezpieczyłes ? Jasne. W takim razie zapraszamy państwa po nowe. A interes się kreci xD radzę zainwestować w osiedlowy monitoring wszystko widza wszystko wiedzą
sowiq Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 21 godzin temu, dareksu napisał: jeśli tak jest to producent samochodu powinien odpowiadać za tego typu kradzież!!! przecież to wada fabryczna A na czym niby polega ta wada fabryczna? Jeśli ktoś otworzy Twoje auto kluczykiem, który Ci ukradnie, to też wina producenta? Zabezpieczenia auta działają tak jak zostały zaprojektowane - jeśli siła sygnału kluczyka przekroczy założony próg (czyli kluczyk jest w odległości np. 2 metrów), to auto się otwiera. A że ktoś potrafi "przedłużyć" (wzmocnić) sygnał kluczyka, to tego już w żaden sposób sterowniki w samochodzie nie są w stanie wykryć. Niestety, praktycznie w każdym przypadku większa wygoda użytkownika pociąga za sobą większe ryzyko - czy to kradzieży, czy chociażby kosztownej awarii.
was002 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 no L to mogę zrozumieć, bo Chiny są specyficzne... wygooglałem tyle: Rozciągnięte wersje kompaktowych sedanów są konsekwencją chińskiej polityki celnej. Wysokie cła na luksusowe marki sprawiają, że A8, flagowy sedan Audi jest 65% droższy niż w US (tłumaczenie włąsne na podstawie tego). + do tego dorzuć wściekłe korki i masz powód dla którego audi wypuściło A4L Co ciekawe w katalogu Audi China nie występuje obecnie wersja 35TFSI. ...natomiast te durne oznaczenia silników TFSI są już od dłuższego czasu popularyzowane na rynkach azjatyckich i tego kroku Audi kompletnie sam nie rozumiem... 35 TFSI brzmi jakby tam było conajmniej 3.5 litra, a masz zwykły 1.8T... Za to 50TFSI (3.0L) brzmi fajnie - pierwszy raz jak to widziałem na A4 (!) sedan, to się nie mogłem nadziwić, że wypuścili B8 z silnikiem 5.0 litra w erze downsizingu... ! Dopiero później doczytałem, że to fake i tak naprawdę siedzi tam 3.0... Na Bliskim Wschodzie za to każde napotkane A3 będzie (oczywiście w sedanie) miało na klapie oznaczenie 40TFSI... brzmi równie groźnie W myśl tej nomenklatury RSy powinny mieć oznaczenia 80TFSI (4.0T) albo 110FSI (dla silnika 5.2 V10)...
dareksu Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 39 minut temu, sowiq napisał: A na czym niby polega ta wada fabryczna? Jeśli ktoś otworzy Twoje auto kluczykiem, który Ci ukradnie, to też wina producenta? Nie słyszałem aby ktoś otworzył zamek bez jego ukręcenia, żaden złodziej nie skusi się na takie wejście bo wie za dużo czasu by mu zeszło na otwarcie. Chodzi mi o to że ktoś łamie zabezpieczenie elektroniczne, w kilka sekund aby otworzyć zdalnie to skandal. Wystarczyłoby np. dodać skaner linii papilarnych w klamkę lub gdzieś na kierownicy + potwierdzenie bezprzewodowe kluczyka w środku samochodu, nie byłoby droższe niż to keyless. Sposób szyfrowania sygnału z pilota też powinien odpowiednio silny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się