Love-AUDI Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) 10 godzin temu, olinek2 napisał: Panowie, nie zakładam póki co topicu, ale jeśli ktoś chce klapę bez zmiany komfortu, to moduły już mamy w ofercie na sklepie: https://shop.vagsystems.com/pl/elektryczna-klapa/111-80001.html Cena dla forumowiczów jest znacznie niższa, zniżka którą mamy dla klubowiczów to okolice 900zł. Przy zamawianiu najlepiej napisać maila albo zadzwonić Gdyby ktoś chciał z montażem na gotowo to zapraszam na PW. Nie traktuję tego jako super reklamy, bo po prostu informuję, że jest taka możliwość. Ja jestem autorem tego produktu, chłopaki tylko dystrybuują. Edyta: Jak będziemy mieli chwilę czasu, dorzucimy po prostu pole na kupon rabatowy Póki co jest na telefon/mail. 900zł za sam moduł bez pozostałych gratów troche drogo mimo rabatu dla forumowiczów , moduł komfortu pod elektryczną klapę idzie kupić za około 500zł a czasem nawet mniej , ochrona to 300 zł w ASO . W moim przypadku jak montuje cały zestaw i ktoś zmienia też moduł komfortu to robie w cenie montarzu przezucenie kodowania do nowego komfortu i ochrone ..... Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Love-AUDI
olinek2 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Love, nie mnie oceniać, jeśli ktoś chce kupić to kupuje. Ochrona zależy gdzie bo i 500 zdarza się zapłacić. Jak robisz klona arbitusem to idzie szybko, jak online to różnie bywa bo często są "czerwone". Do tego trzeba doliczyć moduł domykania no i wiązke co masz w cenie zestawu. No i ważny argument, według wielu, że nie ma zabawy w totolotka z legalnościa, a wszystko jest plug and play. Cena jest jaka jest, niestety części i praca kosztuje [emoji4]. Wszystkie części w module są automotive grade o szerokim zakresie temperatur, żeby jakościowo i niezawodnością nie odbiegać od modułów auta.
Wojtek_A4 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 37 minut temu, Gibons napisał: 255.35.19 Gibons jesteś pewny ze wejdzie ? bo już rozne opinie znalazłem w necie...
yanosho Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 255/35/19 przy feldze 19" 9J ET32 wg mnie będzie obcierać chyba, że zawias beton na gwincie i opona będzie wystawać poza obrys auta. Mam u siebie 19" 9J ET33 (Rotor z S5) i poszedłem podpowiedzią od miron78 i założyłem oponki 235/40/19 i jest elegancko nic nie obciera na zawieszeniu 1BV Co innego w A5 tam nadkole potrafi zmieścić ogromne felgi...
Wojtek_A4 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 8 godzin temu, yanosho napisał: 255/35/19 przy feldze 19" 9J ET32 wg mnie będzie obcierać chyba, że zawias beton na gwincie i opona będzie wystawać poza obrys auta. Mam u siebie 19" 9J ET33 (Rotor z S5) i poszedłem podpowiedzią od miron78 i założyłem oponki 235/40/19 i jest elegancko nic nie obciera na zawieszeniu 1BV Co innego w A5 tam nadkole potrafi zmieścić ogromne felgi... skoro rotor ma prawie identyczne wymiary to powinno być ok. Felgi kupiłem dokldanie od A8 o takich parametrach jak w aukcji. http://allegro.pl/felga-aluminiowa-audi-a8-4h0-5x112-9x19et32-i5580783294.html
grom Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Miałem w b8 255/35/19 przy feldze 19" 8,5J ET32 i na dziurach tarło, wiec 9J tym bardziej będzie. Dopiero opona 245 zalatwila sprawe.
Gibons Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Znajomy jezdzi na 255.35.19 z zawiasem 1BL + sprezyny eibacha i nic nie obciera. Jak się boisz i nie jesteś pewien załóż 245.35. lub 245.40 co za problem felga wchodzi na pewno z przodu ciut wystaje tyl na rowno.
turzol Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Pany od którego roku wkładali motor CCWA w B8? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Norbas Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 W sedanie od końca 2007 a w avanie od początku 2008 i były produkowane do 2012 jak dobrze pamiętam
TOM3K Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 w temacie o skrzyniach jest link do tabeli gdzie są wypisane silnika wraz ze skrzyniamiWysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 w temacie o skrzyniach jest link do tabeli gdzie są wypisane silnika wraz ze skrzyniamiWysłane z mojego SM-N910F przy użyciu TapatalkaDanke! CCWA w tipie teraz muszę dorwać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
yanosho Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Ja mam manuala i też jest fajnie ale w automacie po programie było by fajnie
Cocco Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Panowie pytanie, jak zabezpieczyć lakier przed golebimi/ptasimi odchodami. Wiadomo, że czasami nie ma możliwości żeby auto przykryć. Po odchodach zostają straszne plamy, rzekłbym nawet wżery. Da się jakoś zabezpieczyć lakier, żeby te odchody nie czyniły takich szkód? Nie może pokryć lakier jakimś woskiem? Są na to jakieś preparaty?Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
uncatchble112 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Czy jest możliwe żeby B8 z 2011 (przed liftem) miała 3.0 TDI ten z 245 KM?
olinek2 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 No wosk z reguły pomaga, potem spłukać na myjce i gotowe. Ja używam colonite od lat. Ceramika też spoko, ale lakier trzeba doprowadzić do ładu cały.
sowiq Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Czy któryś z kolegów zna lub korzystał z usług detailera z salonu Rowiński-Wajdemajer w Warszawie? Zaproponowano mi nałożenie powłoki ceramicznej na lakier i szukam kogoś, kto potwierdzi (lub zaprzeczy), że robią dobrą robotę. Bo ceny nie mają najniższej (4.4k netto).
komoornik Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Wątpię żeby ASO miało swojego detailera, raczej to jakiś podwykonawca. A ASO wiadomo musi na tym zarobić.
sowiq Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Być może jest podwykonawcą. Ale obiło mi się o uszy gdzieś na forum, że ktoś korzystał z jego usług. Dlatego pytam, czy warto
chudineze Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Pytanko do tych co mają 3.0TDI w jakiej pozycji macie cięgna od klapek w kolektorze na wyłączonym silniku patrząc, gdy stoimy przed silnikiem. U mnie po prawej cięgno jest w górze, a po lewej w dole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się