Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zmienialem przy okazji napinacz z rolka i pasek , trzeba alternator odkrecic bo malo miejsca jest i specialny klucz do sprzegiełka potrzebny bedzie , około do godziny pracy

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ty masz teraz 3.0tdi ? Tam chyba nie ma sprzegiełka z tego co pamietam ccw

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja mam capa ponoc jest sprzegielko i dwie rolki

Opublikowano

Ale 3.0tdi to inne jest rozmieszczenie rolek , gdzies czytalem ze sprzegiełko trzeba zmieniac co 120tys km

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kto ma u nas 3.0tdi pomodzone na 380ps?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

CAPA nie ma sprzęgiełka ;)

Opublikowano

Tomeks to byl moj cel gdybym mial czas zrobic wydech :(
Pytanie tez jaki kod silnika.. dla niektorych 380 to juz duzo..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano
Tomeks to byl moj cel gdybym mial czas zrobic wydech [emoji20]
Pytanie tez jaki kod silnika.. dla niektorych 380 to juz duzo..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk



Ale sam wydech nie jest przeszkodą. Różnica w backpressure między samym DP a całym customowym wydechem jest ponoć na tyle znikoma, że nie ma ona większego wpływu na wynik końcowy.
Opublikowano

Widocznie kazdy tuner ma jakis swoj poglad.. mi mowili ze pomimo zostawionego DPFa powinienem zrobic wydech zeby zmniejszych egt i ulatwic turbo rozdmuchiwanie ciepla..  moze przy mocach 380+ to nie ma takiego znaczenia i rzeczywiscie zostawiajac DPFa, wydech jest nieistotny..  Dla mnie najwiekszy problem to zagrzane auto ktore przestaje jechac :) Jezeli sie okaze ze zrobie wydech i bede mial to co mam.. 354KM.. ale bedzie na tyle stabilnie ze moge cisnac auto bez przerwy i nie bedzie ciac mocy i puchnac.. to wole to niz 380 ktore umrze jak sie troche pogonie :)

Opublikowano
Widocznie kazdy tuner ma jakis swoj poglad.. mi mowili ze pomimo zostawionego DPFa powinienem zrobic wydech zeby zmniejszych egt i ulatwic turbo rozdmuchiwanie ciepla..  moze przy mocach 380+ to nie ma takiego znaczenia i rzeczywiscie zostawiajac DPFa, wydech jest nieistotny..  Dla mnie najwiekszy problem to zagrzane auto ktore przestaje jechac [emoji4] Jezeli sie okaze ze zrobie wydech i bede mial to co mam.. 354KM.. ale bedzie na tyle stabilnie ze moge cisnac auto bez przerwy i nie bedzie ciac mocy i puchnac.. to wole to niz 380 ktore umrze jak sie troche pogonie [emoji4]

To ratuje cię tylko rozbudowana instalacja WMI. Druga sprawa są te wszystkie wymalowane wyniki typu 380/400ps. Większość z tych aut generuje taka moc tylko na jeden strzał na hamowni z wystudzonym coolerm zlanym woda albo zmrozonym gaśnica śniegowa. Po wyjeździe na ulicę jest tak jak mówisz. Auto puchnie, z 400ps robi się 360 i zaczyna się płacz i zgrzytanie zębami że jak to jego 400 konne auto jedzie równo z autem znajomego który ma 360ps...
Opublikowano
12 godzin temu, olinek2 napisał:

CAPA nie ma sprzęgiełka ;)

Jesteś pewien ? po nr VIN mi w sklepie dobrali hehe ciekawe co to przyjdzie

Opublikowano

Wydawało mi się że na stałe jest altek, no ale mogę się mylić :)

Opublikowano

Powiedzieli mi że jest łożysko igiełkowe i dwie rolki. Sam już nie wiem

Opublikowano

Jak oglądałem to wyglądało jak normalne koło, ale może jest ze sprzęgłem [emoji4] przy okazji zmiany oberwanego koła rzuciłem okiem.

 

Aaa I pamiętajcie że pasek do CAPA jest ten krótszy, bo dłuższy już się lubi ślizgnąć, a taki miałem jak auto kupiłem.

Opublikowano
3 minuty temu, olinek2 napisał:

Jak oglądałem to wyglądało jak normalne koło, ale może jest ze sprzęgłem :) przy okazji zmiany oberwanego koła rzuciłem okiem.

Które Ci się oberwało ?

Opublikowano

Pasowe od wału na gumie ;) standard niestety. Pomogłem mu bo zapalajac auto skrecalem koła, ale to nawet dobrze się stało bo pod blokiem a nie na trasie...
69f9d78b65657071b62d07f6cb9d8db1.jpg4cc96db2d4772796d8d76dd9f23a8a8d.jpg

Opublikowano

Skręcone koła mają coś do tego ? jakie koło zamontowałeś ? u mnie może być ta sama przyczyna dopiero dzisiaj będę miał rozebrane

Opublikowano

Mają bo pasek mocniej obciążony przy rozruchu i siły są dość spore jak pompa wspomagania zatkana przez magiel wstaje :). Wrzuciłem sasic jak dobrze pamiętam bo mi kolega w IC ogarnął :) póki co 5kkm zrobione i jest ok.

Opublikowano

Przy zakładaniu trzeba pamiętać że jedna ze śrub ma inny rozstaw I trzeba tak kolo założyć żeby lekko wszystkie pasowały. Do koła dać trzeba nowe śruby niekoniecznie z ASO ale mają być miękkie żeby ładnie się naprężyły I nie pękły.
Całość idzie dość szybko tykko zderzak trzeba zrzucić I pas w tryb serwisowy.

Opublikowano

Wymieniałeś też napinacz i rolki ? przy okazji czy samo koło ? ja nie wiem dokładnie co mi się tam jeszcze podziało, ale profilaktycznie wymienie wszystko rolki napinacz pasek to sprzegielko z rolkami o ile faktycznie tam jest :) i mam nadzieje ze kolo pasowe cale bo jak nie to znowu z 5stow nie moje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...