daniell-gda Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Ja zmienialem przy okazji napinacz z rolka i pasek , trzeba alternator odkrecic bo malo miejsca jest i specialny klucz do sprzegiełka potrzebny bedzie , około do godziny pracy Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
daniell-gda Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 A ty masz teraz 3.0tdi ? Tam chyba nie ma sprzegiełka z tego co pamietam ccwWysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
Gibons Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 ja mam capa ponoc jest sprzegielko i dwie rolki
daniell-gda Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Ale 3.0tdi to inne jest rozmieszczenie rolek , gdzies czytalem ze sprzegiełko trzeba zmieniac co 120tys kmWysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
Tomeks Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Kto ma u nas 3.0tdi pomodzone na 380ps?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Tomeks to byl moj cel gdybym mial czas zrobic wydech Pytanie tez jaki kod silnika.. dla niektorych 380 to juz duzo..Sent from my SM-G950F using Tapatalk
piotrekb_tt Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Tomeks to byl moj cel gdybym mial czas zrobic wydech [emoji20]Pytanie tez jaki kod silnika.. dla niektorych 380 to juz duzo..Sent from my SM-G950F using TapatalkAle sam wydech nie jest przeszkodą. Różnica w backpressure między samym DP a całym customowym wydechem jest ponoć na tyle znikoma, że nie ma ona większego wpływu na wynik końcowy.
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Widocznie kazdy tuner ma jakis swoj poglad.. mi mowili ze pomimo zostawionego DPFa powinienem zrobic wydech zeby zmniejszych egt i ulatwic turbo rozdmuchiwanie ciepla.. moze przy mocach 380+ to nie ma takiego znaczenia i rzeczywiscie zostawiajac DPFa, wydech jest nieistotny.. Dla mnie najwiekszy problem to zagrzane auto ktore przestaje jechac Jezeli sie okaze ze zrobie wydech i bede mial to co mam.. 354KM.. ale bedzie na tyle stabilnie ze moge cisnac auto bez przerwy i nie bedzie ciac mocy i puchnac.. to wole to niz 380 ktore umrze jak sie troche pogonie
piotrekb_tt Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Widocznie kazdy tuner ma jakis swoj poglad.. mi mowili ze pomimo zostawionego DPFa powinienem zrobic wydech zeby zmniejszych egt i ulatwic turbo rozdmuchiwanie ciepla.. moze przy mocach 380+ to nie ma takiego znaczenia i rzeczywiscie zostawiajac DPFa, wydech jest nieistotny.. Dla mnie najwiekszy problem to zagrzane auto ktore przestaje jechac [emoji4] Jezeli sie okaze ze zrobie wydech i bede mial to co mam.. 354KM.. ale bedzie na tyle stabilnie ze moge cisnac auto bez przerwy i nie bedzie ciac mocy i puchnac.. to wole to niz 380 ktore umrze jak sie troche pogonie [emoji4]To ratuje cię tylko rozbudowana instalacja WMI. Druga sprawa są te wszystkie wymalowane wyniki typu 380/400ps. Większość z tych aut generuje taka moc tylko na jeden strzał na hamowni z wystudzonym coolerm zlanym woda albo zmrozonym gaśnica śniegowa. Po wyjeździe na ulicę jest tak jak mówisz. Auto puchnie, z 400ps robi się 360 i zaczyna się płacz i zgrzytanie zębami że jak to jego 400 konne auto jedzie równo z autem znajomego który ma 360ps...
Gibons Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 12 godzin temu, olinek2 napisał: CAPA nie ma sprzęgiełka Jesteś pewien ? po nr VIN mi w sklepie dobrali hehe ciekawe co to przyjdzie
olinek2 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Wydawało mi się że na stałe jest altek, no ale mogę się mylić
Gibons Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Powiedzieli mi że jest łożysko igiełkowe i dwie rolki. Sam już nie wiem
olinek2 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jak oglądałem to wyglądało jak normalne koło, ale może jest ze sprzęgłem [emoji4] przy okazji zmiany oberwanego koła rzuciłem okiem. Aaa I pamiętajcie że pasek do CAPA jest ten krótszy, bo dłuższy już się lubi ślizgnąć, a taki miałem jak auto kupiłem.
Gibons Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 3 minuty temu, olinek2 napisał: Jak oglądałem to wyglądało jak normalne koło, ale może jest ze sprzęgłem przy okazji zmiany oberwanego koła rzuciłem okiem. Które Ci się oberwało ?
olinek2 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Pasowe od wału na gumie standard niestety. Pomogłem mu bo zapalajac auto skrecalem koła, ale to nawet dobrze się stało bo pod blokiem a nie na trasie...
Gibons Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Skręcone koła mają coś do tego ? jakie koło zamontowałeś ? u mnie może być ta sama przyczyna dopiero dzisiaj będę miał rozebrane
olinek2 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Mają bo pasek mocniej obciążony przy rozruchu i siły są dość spore jak pompa wspomagania zatkana przez magiel wstaje . Wrzuciłem sasic jak dobrze pamiętam bo mi kolega w IC ogarnął póki co 5kkm zrobione i jest ok.
olinek2 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Przy zakładaniu trzeba pamiętać że jedna ze śrub ma inny rozstaw I trzeba tak kolo założyć żeby lekko wszystkie pasowały. Do koła dać trzeba nowe śruby niekoniecznie z ASO ale mają być miękkie żeby ładnie się naprężyły I nie pękły. Całość idzie dość szybko tykko zderzak trzeba zrzucić I pas w tryb serwisowy.
Gibons Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Wymieniałeś też napinacz i rolki ? przy okazji czy samo koło ? ja nie wiem dokładnie co mi się tam jeszcze podziało, ale profilaktycznie wymienie wszystko rolki napinacz pasek to sprzegielko z rolkami o ile faktycznie tam jest i mam nadzieje ze kolo pasowe cale bo jak nie to znowu z 5stow nie moje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się