Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest klapka od środka, płaskim śrubokrętem przesuwasz dźwignie i otwarte. Sprawdź sobie przy otwartej klapie, znajdziesz bez problemu. Trochę gorzej jak z gabarytami bizona trzeba dać nura przez siedzenia. Ale dałem radę kilka razy. :)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A, i nie ma znaczenia czy elektryczna czy nie. Otwierasz tak samo. 

Opublikowano (edytowane)

Ja mam założone w bagażniku moduły ledowe, które nic nie mrugają, a w dodatku za***iście oświetlają i były tanie.

 

d9Lxkra.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Hohe napisał:

A, i nie ma znaczenia czy elektryczna czy nie. Otwierasz tak samo. 

Ok. Czyli jak silniki elektryczne nie maja prądu to nic im się nie stanie jak na siłę pchnnę klapę? 

Edytowane przez inhosik
Opublikowano
47 minut temu, inhosik napisał:

Ok. Czyli jak silniki elektryczne nie maja prądu to nic im się nie stanie jak na siłę pchnnę klapę? 

Nic im nie będzie jak powoli otworzysz. 

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, KoJ@K napisał:

Tutaj macie link do tych ledów, które mam w bagażniku i nie mam z nimi żadnych problemów:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6855604584

Mam identyczne tylko zamawiałem bezpośrednio od producenta (z chin?) mam włożone do oświetlenia nóg (świetnie świeci na max przy otwarciu drzwi), w drzwi (qq1) i bagażnik a zakładałem jakoś na jesieni więc dość dawno temu i zero problemów.

IMG_20171229_211942.jpg

a do podsufitki dobierałem takie:

w5w i c5w kolorystycznie pasuje i prawie rok świeci bez problemów.

IMG_20180814_214017.jpg

IMG_20180814_214037.jpg

IMG_20180814_214152.jpg

IMG_20180814_214242.jpg

IMG_20180814_214607.jpg

Zdjęcia robione w ciemnym garażu.

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Pod drzwi to wydają mi się trochę za mocne już ;) pod drzwiami mam inne delikatniejsze troche gotowe moduły (tez z aliexpresów) :)

Opublikowano

To już kwestia gustu, ja lubię mieć jednakowe podświetlenie (natężenie i barwa) w całym samochodzie.

Opublikowano

Pytanko Panowie co do rozrzadu w a4 b8 2.0 tdi Caga pierwszy wedlug ksiażki pisze 180 tys i tak został wymieniony.. a nastepna wymiana za kolejne 180 tys? Czyli w okolicach 360 tys? Czy drugi już wcześniej? Mam u siebie juz ponad 300 tys i sie zastanawiam nad tym. 

Opublikowano
7 godzin temu, Kris0112 napisał:

Pytanko Panowie co do rozrzadu w a4 b8 2.0 tdi Caga pierwszy wedlug ksiażki pisze 180 tys i tak został wymieniony.. a nastepna wymiana za kolejne 180 tys? Czyli w okolicach 360 tys? Czy drugi już wcześniej? Mam u siebie juz ponad 300 tys i sie zastanawiam nad tym. 

Szalejesz, co 90 max, co 180 to ludzie łańcuchy wymieniają ?? żart oczywiście 

90 inni mówi 120, ale to nie jest kas warta ryzyka, 90 tys to jest kupę jeżdżenia, wymieniaj nie czekaj aż dupnie 

Opublikowano

Dokładnie. Myśle że jak jeszcze troche na nim polatasz to sam Ci przypomni o sobie, tylko koszty mogą być sporo większe ;)

Opublikowano

Co 90 tys to się wymieniało w starych dieslach z lat 90- tych . W silnikach CR już są znacznie większe interwały rzędu 150,180 a nawet 210 tys km. 

Opublikowano
Teraz, pajda napisał:

Co 90 tys to się wymieniało w starych dieslach z lat 90- tych . W silnikach CR już są znacznie większe interwały rzędu 150,180 a nawet 210 tys km. 

To życzę powodzenia jeździć na jednym pasku czy rolce 210tys 

Opublikowano
Teraz, WydRos napisał:

To życzę powodzenia jeździć na jednym pasku czy rolce 210tys 

Dziękuję ?

Opublikowano

Według zaleceń producenta samochody z 2008-2009 wymiana co 180tkm od 2010r nawet po 210tkm lub co 5 lat, ważne jest czy są to przebiegi autostradowe czy krótkie odcinki , moim zdaniem to takie naciąganie jak wymiana oleju co 30tkm żeby szybciej coś padło,

Opublikowano

 

Hehe ? 

Opublikowano

Pomóżcie w powyższym temacie.

Opublikowano
5 godzin temu, Góral65 napisał:

Według zaleceń producenta samochody z 2008-2009 wymiana co 180tkm od 2010r nawet po 210tkm lub co 5 lat, ważne jest czy są to przebiegi autostradowe czy krótkie odcinki , moim zdaniem to takie naciąganie jak wymiana oleju co 30tkm żeby szybciej coś padło,

Kolego pierwsza wymiana po 180 tyś i  od 2010r po 210tyś. Każda kolejna wymiana po 90tyś lub co 5 lat jeżeli nie zrobisz tych 90tyś w tym czasie. Radzę przestrzegać :) znam już kilka osób którym pasek strzelił. 300tyś już bym się nie zastanawiał tym bardziej że rozrząd to nie majątek teraz do b8.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...