Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, przebieg jest rzeczywisty. Właśnie mam i ja taką książkę bez miejsca na wpisy i wylądowała w szafce, kompletnie o niej zapomniałem.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie ponowie pytanie, które kiedyś zadałem i nie dostałem odpowiedzi.

Czy przy wymianie pompy wspomagania w A4 B8 2.0 TDI CAHA trzeba demontować przedni zderzak ( pas przedni)?

Opublikowano
2 godziny temu, duzy616 napisał:

Panowie ponowie pytanie, które kiedyś zadałem i nie dostałem odpowiedzi.

Czy przy wymianie pompy wspomagania w A4 B8 2.0 TDI CAHA trzeba demontować przedni zderzak ( pas przedni)?

Pas przedni do pompy wspomagania? Nie, nie trzeba 

Opublikowano
6 godzin temu, WydRos napisał:

Pas przedni do pompy wspomagania? Nie, nie trzeba 

Dzięki 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, szukam osób które jeżdżą 2.0tfsi z USA, najlepiej polift. Chce popytać o eksploatacje itd. :)

A może ktoś wie, czym się różnią mechanicznie, poza skrzynia?

Edytowane przez Osiollekk
Opublikowano

Skrzynia to tiptronic zf8hp, a więc 8 biegów. Ciut wolniejsza od stronic i nie ma typowego launch Control ale jest dużo bardziej wytrzymała. Nie ma takich problemów jak stronic. Mam takiego już pół roku i jestem bardzo zadowolony ze skrzyni i z silnika. Pobór oleju zerowy. W USA są silniki cpma i cpmb. Cpma to flexfuel a więc dostosowany do  biopaliwa, a te mają te zalety że się świetnie nadają do tuningu. Niestety, mało która stacja benzynowa je oferuje w sprzedaży. Auta z USA mają statystycznie dużo niższe przebiegi i łatwiej weryfikowalne. Minus to w większości są po jakiś przygodach. Większych lub mniejszych.  

Opublikowano

Witam, jak myslicie, da rade wyrwac b8 2.0 caga do 35 tyś w sensownym stanie ? nie zalezy mi na bogatym wyposażeniu bo i tak bedę w nim dłubał

 

Opublikowano

Jak wypas nie gra roli to coś powinieneś znaleźć. 

Opublikowano
1 godzinę temu, wampir napisał:

Skrzynia to tiptronic zf8hp, a więc 8 biegów. Ciut wolniejsza od stronic i nie ma typowego launch Control ale jest dużo bardziej wytrzymała. Nie ma takich problemów jak stronic. Mam takiego już pół roku i jestem bardzo zadowolony ze skrzyni i z silnika. Pobór oleju zerowy. W USA są silniki cpma i cpmb. Cpma to flexfuel a więc dostosowany do  biopaliwa, a te mają te zalety że się świetnie nadają do tuningu. Niestety, mało która stacja benzynowa je oferuje w sprzedaży. Auta z USA mają statystycznie dużo niższe przebiegi i łatwiej weryfikowalne. Minus to w większości są po jakiś przygodach. Większych lub mniejszych.  

Wymieniałeś już może olej w skrzyni? Przelatane mam 55tys i zaczynam o tym myśleć ale nie mam info co i jakz

Mam CPMB i tez jest flexfuel.

Opublikowano

Ja mam nalatane 107tys km i jeszcze nie wymieniałem.

Audi twierdzi, ze się nie wymienia oleju w tiptronicku, ale ja planuje wymienić.

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/687598-ZF8-Transmission-NOT-Lifetime-fluid

 

Na audizine i sam producent skrzyni czyli ZF poleca wymienić chyba co 60tys mil czyli ok 100tys km.

 

Opublikowano
3 godziny temu, wampir napisał:

Skrzynia to tiptronic zf8hp, a więc 8 biegów. Ciut wolniejsza od stronic i nie ma typowego launch Control ale jest dużo bardziej wytrzymała. Nie ma takich problemów jak stronic. Mam takiego już pół roku i jestem bardzo zadowolony ze skrzyni i z silnika. Pobór oleju zerowy. W USA są silniki cpma i cpmb. Cpma to flexfuel a więc dostosowany do  biopaliwa, a te mają te zalety że się świetnie nadają do tuningu. Niestety, mało która stacja benzynowa je oferuje w sprzedaży. Auta z USA mają statystycznie dużo niższe przebiegi i łatwiej weryfikowalne. Minus to w większości są po jakiś przygodach. Większych lub mniejszych.  

Jak można spytać jakie średnie zapotrzebowanie na paliwo ma 2.0 TFSI?

Opublikowano

Jak miałem 1.8T Quattro avant to mialem srednie spalanie 11,5 - 12,5 tak z miesiaca jazdy. 

Opony 235/45/17, skrzynia manualna, pokonywałem przeważnie krótkie odcinki do 10km, często do 5km.

Teraz mam 2.0tfsi, automat ZF8hp, opony 245/45/18 i jeżdząc te same odcinki  mam 10,2-11,3.

z 1l mniej pali, ale to chyba dzięki tej skrzyni bo tak genialnie żongluje biegami i nauczylem się jak nią efektywnie jeździć. 

Te wyniki są z jazdy z zachowaniem przepisów ruchu drogowego.  

Opublikowano
7 minut temu, yanosho napisał:

Jak można spytać jakie średnie zapotrzebowanie na paliwo ma 2.0 TFSI?

U mnie wychodzi trasa/miasto 9,2-9,5l/100km

Opublikowano

Trasa to inna bajka. Jak się jedzie 80km/h to miałem 7l, ale drugi raz już tak się nie będę mordował :)

Opublikowano
28 minut temu, wampir napisał:

Trasa to inna bajka. Jak się jedzie 80km/h to miałem 7l, ale drugi raz już tak się nie będę mordował :)

Dokładnie robie 25km takiej trasy gdzie cisne 90-120km/h i 6km już miasto typowo. 2 razy dziennie taka trasa, tryb auto

Opublikowano

Koledzy co to jest zaznaczone na poniższych fotkach ?

Wpisuje na alledrogo pokrywka, nakrywka, kubek na napoje i nic.

 

01.jpg

02.jpg

Opublikowano

I mam jeszcze jedno pytanko.

W rodzinie mam dwa auta: ja pomykam 

 a żona VW Golf V z 2007 roku.

Ostatnio padał deszcz i zauważyłem, że na autach inaczej zachowuje się woda. Na A4 zostają krople, a na Golfie nie. A4 niczym nie traktowałem od końca lipca jak go kupiłem w Niemczech, tylko myjnia bezdotykowa. Golf też tylko myjnia bezdotykowa. Czemu jest taka różnica ?

20180831_065303 (Copy).jpg

20180831_065329 (Copy).jpg

20180831_065517 (Copy).jpg

20180831_065542 (Copy).jpg

Opublikowano
20 minut temu, pietrz44 napisał:

I mam jeszcze jedno pytanko.

W rodzinie mam dwa auta: ja pomykam 

 a żona VW Golf V z 2007 roku.

Ostatnio padał deszcz i zauważyłem, że na autach inaczej zachowuje się woda. Na A4 zostają krople, a na Golfie nie. A4 niczym nie traktowałem od końca lipca jak go kupiłem w Niemczech, tylko myjnia bezdotykowa. Golf też tylko myjnia bezdotykowa. Czemu jest taka różnica ?

20180831_065303 (Copy).jpg

20180831_065329 (Copy).jpg

20180831_065517 (Copy).jpg

20180831_065542 (Copy).jpg

Może wcześniej ktoś kładł wosk, albo inna powłoke. Wosk może i rok czasu się utrzymać, i powoduje właśnie hydrofobowość.

albo jeden lakier jest mniej brudny niż drugi i dlatego kropelki zostają. Od razu po glince jest podobnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...