Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Osiollekk napisał:

Może wcześniej ktoś kładł wosk, albo inna powłoke. Wosk może i rok czasu się utrzymać, i powoduje właśnie hydrofobowość.

albo jeden lakier jest mniej brudny niż drugi i dlatego kropelki zostają. Od razu po glince jest podobnie

Zazwyczaj auta w Niemczech są przed sprzedażą przygotowane porządnie. Pewnie jakiś wosk, wosk z Politura poszedł i trzyma jeszcze. 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki obu kolegom za info

Opublikowano

Panowie kto mi zrobi mieszek z biała nicią do b8? Rafi odpada bo nie ma takiej skory, chce z prostej gładkiej jak miałem w poprzednim aucie 

 

482D3BC7-4623-42B0-983A-824215ADEEB3.jpeg

Opublikowano

Kolega z forum próbuje mnie przekonać, że tuner żeby zrobić dobry program silnika i skrzyni w 2.0tfsi to musi mieć zostawione auto na kilka dni.  

Wg mnie przy dobrych wiatrach może to ogarnąć w jeden dzień, ewentualnie dwie wizyty - jedna sprawdzenie serii i zgranie, druga np po tygodniu, wgranie zmienionych map i dostrojenie auta.

Wypowie się ktoś ogarnięty? 

Opublikowano
6 minut temu, Osiollekk napisał:

Kolega z forum próbuje mnie przekonać, że tuner żeby zrobić dobry program silnika i skrzyni w 2.0tfsi to musi mieć zostawione auto na kilka dni.  

Wg mnie przy dobrych wiatrach może to ogarnąć w jeden dzień, ewentualnie dwie wizyty - jedna sprawdzenie serii i zgranie, druga np po tygodniu, wgranie zmienionych map i dostrojenie auta.

Wypowie się ktoś ogarnięty? 

Gadałem kiedyś z Witkiem z R-Performance kiedy robił program kumplowi do Golfa V GTI i z tego co mówił, w benzynie sprawa jest skomplikowana, dużo więcej parametrów do konfiguracji i wskażników do monitorowania i się schodzi. W tym golfie zeszło mu się 6godzin a robił soft do samego silnika.

Podobno sprawa jest dużo prostsza i szybsza w dieslach.

Opublikowano

Siemanko. Mam pytanie korzystał ktoś z farby do zaciskow marki Foliatec?

Opublikowano

Panowie ktoś zna kogoś okolice Gdańska kto wrzuci mmi 2g high do auta i zdejmie ochronę? Namiary potrzebne 

dzieki 

Opublikowano
9 godzin temu, Osiollekk napisał:

Kolega z forum próbuje mnie przekonać, że tuner żeby zrobić dobry program silnika i skrzyni w 2.0tfsi to musi mieć zostawione auto na kilka dni.  

Wg mnie przy dobrych wiatrach może to ogarnąć w jeden dzień, ewentualnie dwie wizyty - jedna sprawdzenie serii i zgranie, druga np po tygodniu, wgranie zmienionych map i dostrojenie auta.

Wypowie się ktoś ogarnięty? 

Może chce poupalać po zrobieniu programu :grin: Mam soft silnika i skrzyni i jakby nie patrzeć, to kilku dni nie siedziałem u tunera, tylko wszystko było zrobione w ciągu jednego dnia ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Stronic to nie zf8hp55.

Zadzwoń do Gto i zapytaj się dlaczego chce auto na 5 dni testów przy sofcie  skrzyni zf8hp55. :)

Opublikowano
31 minut temu, wampir napisał:

Stronic to nie zf8hp55.

Zadzwoń do Gto i zapytaj się dlaczego chce auto na 5 dni testów przy sofcie  skrzyni zf8hp55. :)

A to właśnie nie powinno być na odwrót? Stronic to prawie dwie skrzynie do ogarnięcia, a zf to tylko troche nowszy tip, tym bardziej, że wcześniej były zf6 które były chyba popularne? :D 

Najlepiej jakby się Gregor wypowiedział

Opublikowano

Nie wiedziałem za bardzo gdzie napisać to tu napisze.. Co Wy zrobili byście na moim miejscu? :) wchodzą powoli w DE te zakazy dla diesla i myślę co dalej z moim 2.0tdi.. I czy jak już wszędzie wejdą te zakazy to zmieniać w b8 silnik na 2.0 benzynę czy odpuścić sobie to i kupić a4 B9? Dla mnie najlepsza by była pierwsza opcja bo w b8 już trochę zrobiłem auto pod siebie i trochę szkoda.. Z wyglądu też w sumie najbardziej podoba mi się b8.. ?

Opublikowano
W dniu 15.10.2018 o 13:22, WydRos napisał:

Panowie kto mi zrobi mieszek z biała nicią do b8? Rafi odpada bo nie ma takiej skory, chce z prostej gładkiej jak miałem w poprzednim aucie 

 

482D3BC7-4623-42B0-983A-824215ADEEB3.jpeg

http://www.maximonia.pl/car-design  mają ori skóry i dobre ceny 

Opublikowano
17 godzin temu, WydRos napisał:

Panowie ktoś zna kogoś okolice Gdańska kto wrzuci mmi 2g high do auta i zdejmie ochronę? Namiary potrzebne 

dzieki 

https://m.facebook.com/diagnostykagdansk.  Oni ogarną wszystko 

Opublikowano

Panowie czy jak uruchomię na chwilę  auto bez paska wielorowkowego to coś się stanie poza błędami na szafie? (chcę posłuchać jak cyka sam silnik)

Opublikowano

Poza błędami nic się nie stanie jak odpalisz na chwile bez paska.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, duzy616 napisał:

Panowie czy jak uruchomię na chwilę  auto bez paska wielorowkowego to coś się stanie poza błędami na szafie? (chcę posłuchać jak cyka sam silnik)

wyłącz wszystko co możliwe co bierze prąd bo będzie chodzić bez alternatora i możesz odpalić

Edytowane przez egon47
Opublikowano

Jakby ktoś szukał połosi do b8 to z a4 b9 pasują bez problemów. Za ok 120zl można kupić roczną półoś ? dzisiaj montowalem, wystarczy zbić tylko kolnierz z przegubu zewnetrznego

Opublikowano

Czy ktoś z Warszawy i okolic bawił się w rozklejenie lampy bi xenon w b8?

Opublikowano

Ja się bawiłem, a ostatnio właśnie robiłem lampy Panu z Warszawy :hi:

qW4CHq2.jpg

Opublikowano

Witam, czy ktoś z kolegów posiada może oryginalnego VCP lub ma dostęp do bazy plików ZDC?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...