Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, mlody020 napisał:

uwalony sterownik, jak masz gdzie "sfleszchować" to powinno odbyć się bez demontażu. 

Ps. są dwa sterowniki i znajdują się w tylnym zderzaku.

Ps2. Był ruszany zderzak? 

„Sfleszchowac” czyli co dokaldniej zorbic ? ?

nie nic nie było ruszane wyłączył mi się asystent na autostradzie podczas jazdy  i próbowałem włączyć błąd wyskakiwał i wymieniałem olej i mówiłem żeby mi zerknął odrazu na to i był taki błąd ;/ 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Osiollekk napisał:

Panowie, w przyszłym miesiącu będę wymieniał olej w tipie 8hp55, chce to zrobić sam i mam kilka pytań.

1. Jak sprawdzić temp oleju podczas wymiany? Vcds? 

2. Skąd mam wiedzieć czy mam chłodniczkę oleju przekładniowego?

3. „Wybrać pozycję P, R i D. Włączyć ręcznie D1 i D2. Każdorazowo utrzymywać bieg przez 10s.” Mam tylko wybrać bieg i trzymać na hamulcu czy koła muszą się kręcić? Pytam bo mam tylko kanał, i nie wiem czy kombinować coś z kobyłkami? 

Zestaw kupie oryginał ZF, ze śrubami, wsio wsio. Klucz dynamo też mam.

 

Zadzwoń do mnie jutro to Ci powiem jak wszystko ogarnąć bo biorąc pod uwagę to co tutaj wypisujesz to wiedzę na ten temat.masz mizerną  

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, GrzegorzSi napisał:

„Sfleszchowac” czyli co dokaldniej zorbic ? ?

nie nic nie było ruszane wyłączył mi się asystent na autostradzie podczas jazdy  i próbowałem włączyć błąd wyskakiwał i wymieniałem olej i mówiłem żeby mi zerknął odrazu na to i był taki błąd ;/ 

Czyli ponownie postawić sterownik (wgrać oprogramowanie nowsze). Albo ktoś Ci to zrobi (jakiś ogarnięty elektronik) albo do ASO jedź, tylko nie wiem czy oni takie coś zrobią. Bo inaczej to do wymiany sterownik, ale z tego co pamiętam, jak nawet go wymienisz to musisz jechać do serwisu na kalibrację obu (aby poprawnie działały).

Ps. miałem to samo u siebie, ale postawiliśmy na nowo sterownik i wszystko lata jak ta lala ;)

 

Edytowane przez mlody020
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
6 minut temu, Dev napisał:

Zadzwoń do mnie jutro to Ci powiem jak wszystko ogarnąć bo biorąc pod uwagę to co tutaj wypisujesz to wiedzę na ten temat.masz mizerną  

Pierwszy mój automat i tak samo pierwsza wymiana w automacie :)

pisz tutaj, będzie potem łatwiej odtworzyć

Opublikowano
Godzinę temu, inhosik napisał:

hebel mam do wymiany, zaciski bede mial od kumpla z rozbitej q5 za flaszkę a roznica w komplecie ate + ceramik klocki to 74zl. Więc cały swap kosztować mnie bedzie 74zl plus flaszka w porównaniu jakbym mial kupic nowe 314 wiec uważam że się opłaca  

A no to fakt śmieszne pieniądze, ale i uzysk hamowania też "nieodczuwalny" 

Opublikowano

Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem  Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA

Opublikowano
Godzinę temu, mlody020 napisał:

A no to fakt śmieszne pieniądze, ale i uzysk hamowania też "nieodczuwalny" 

Niby niewiele bo tarcza będzie tylko o 6mm większą ale za to grubsza o 5mm wiec mniej podatna na krzywienie się no i tłoczek zamiast 57mm w q5 jest 60mm wiec cos tam delikatnie będzie lepiej. Nie potrzebuję mega mocnych hamulców a orzy okazji mogę delikatnie coś poprawić a i zimowych kół 16 nie będę musiał zmieniać.  

Opublikowano
1 godzinę temu, mlody020 napisał:

A no to fakt śmieszne pieniądze, ale i uzysk hamowania też "nieodczuwalny" 

bladego pojecia nie masz

Opublikowano

Mieliście takie porównanie, że tak piszecie czy bazujecie na tych niby "tylko" 6mm roznicy w srednicy? :eusathink:

Opublikowano
10 godzin temu, Arket napisał:

Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem  Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA

Jak zakładałem do swojego BMW eibachy to też byłem podłamany efektem. Po 2-3 tys km się ubiły i ładnie zeszły na dół.

Opublikowano
13 godzin temu, Arket napisał:

Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem  Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA

Jak dobierałeś zestaw pod silnik?  Czy pod kategorie wagową auta? 

Opublikowano
14 godzin temu, mlody020 napisał:

Czyli ponownie postawić sterownik (wgrać oprogramowanie nowsze). Albo ktoś Ci to zrobi (jakiś ogarnięty elektronik) albo do ASO jedź, tylko nie wiem czy oni takie coś zrobią. Bo inaczej to do wymiany sterownik, ale z tego co pamiętam, jak nawet go wymienisz to musisz jechać do serwisu na kalibrację obu (aby poprawnie działały).

Ps. miałem to samo u siebie, ale postawiliśmy na nowo sterownik i wszystko lata jak ta lala ;)

 

Dzięki wielkie za odpowiedz ! ;) 

Ps.Moze ktoś mam jakiegos ogarniętego elektryka w okolicy Tarnowa ?

Opublikowano
14 godzin temu, inhosik napisał:

Niby niewiele bo tarcza będzie tylko o 6mm większą ale za to grubsza o 5mm wiec mniej podatna na krzywienie się no i tłoczek zamiast 57mm w q5 jest 60mm wiec cos tam delikatnie będzie lepiej. 

Dokładnie, większa też pojemność cieplna całego zestawu.

Opublikowano

A te z Q5 z 60mm tłoczkiem jaki mają numer? Ma ktoś fotke od tyłu zacisku z oznaczeniami?  Przy jakim one były silniku ?

Opublikowano

Były w 2.0tdi q5. Z tylu pisze 60 na nim.

Screenshot_20190416-175414.png

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 14.04.2019 o 02:32, skoffice napisał:

Panowie jaki macie soft w MMI 3G ( nie 3GP) który chodzi z najnowszymi mapami 8R0060884GA (ECE 6.28.2) ? Czyli czy najnowszy soft to K 0257_6_D1 czy też K0257_6_D2 ?

Podbijam pytanie. Mam taki soft K0257_6_D2 i nie wiem czy będzie dobry pod najnowsze mapy. Może ktoś wie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Będzie dobre do S4 B8 ?

AUDI-A7-S7-A6-4-G-A8-S-Line-felgi-kola-O

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, pajda napisał:

Jak dobierałeś zestaw pod silnik?  Czy pod kategorie wagową auta? 

Brałem komplet(amory i sprężyny) ze strony eibacha niby zestaw dedykowany pod moją wersje, dzwoniłem do nich dzisiaj podobno te amory tak mają, jeździć obserwować a jak z czasem nie poleci w dół to reklamacja. 

Edytowane przez Arket
Opublikowano
6 godzin temu, Arket napisał:

Brałem komplet(amory i sprężyny) ze strony eibacha niby zestaw dedykowany pod moją wersje, dzwoniłem do nich dzisiaj podobno te amory tak mają, jeździć obserwować a jak z czasem nie poleci w dół to reklamacja. 

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. 

Jak zestaw był dobieramy, na co patrzyłes wybierając zestaw że strony Eibacha? 

Brałeś pod uwagę silnik? Czy kategorie wagową auta? 

Opublikowano
28 minut temu, pajda napisał:

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. 

Jak zestaw był dobieramy, na co patrzyłes wybierając zestaw że strony Eibacha? 

Brałeś pod uwagę silnik? Czy kategorie wagową auta? 

Silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...