andynl Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) jeździ No to powiedz mi kolego jak takie szerokie laczki się zachowują w zimie (śnieg, błocko itp.) Zamierzam zakupić nowe oponki na swoje felgi 18 8J i się zastanawiam czy brać 245 czy 235 A tak w ogóle jaką masz felgę? Edytowane 8 Listopada 2014 przez andynl
Gibons Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Ja teraz zakupiłem opon 245/40/18 na zimę felga 18 8,5J et 29
dareksu Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 na razie poprzednią zimę przejeździłem, też miałem obawy ale teraz to nawet bym się nie zastanawiał. moje koła to zimowe fele audi 18" 8J i laczki 245/40 R18
andynl Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Znaczy się nie ma się co w tańcu pi....ć tylko brać i jeździć Dzięki
dareksu Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Mam tak twarde zawieszenie że jak zmieniam z 255/35/R19 na zimówki to mięciutko robi się
andynl Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Tak tylko sa 2 wersje sline. No najwidoczniej on ma to twardsze
Gresus Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Temat wymiany łożysk z piastach przód. Jak odkręcić tą śrubę mocującą przegub ? Walczył ktoś z tym dziadostwem ? Edytowane 9 Listopada 2014 przez Gresus
skrab Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja robilem ,ale powiem ze jest ciezko,ale dalem rade. Z ta sruba to pikus,bierzesz klucz i odkrecasz ,gozej z tymi srubkami czteryma co trzymaja piaste ,gwiny sie lubia obrabiac ,ja wyciolem sruby szlifierka
Gresus Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja robilem ,ale powiem ze jest ciezko,ale dalem rade. Z ta sruba to pikus,bierzesz klucz i odkrecasz ,gozej z tymi srubkami czteryma co trzymaja piaste ,gwiny sie lubia obrabiac ,ja wyciolem sruby szlifierka No właśnie wziąłem imbusa rurę od ogrodzenia i ani drgnie :/ oczywiście odkręca się w lewo nie ma tu jakiejś pułapki ? A po odkręceniu tych 4 na torksa łożysko z piastą wychodzi czy trzeba wyprasowywać ?
dawidg2 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 takie pytanko małe, rano też wam tak dziwnie zapala silnik, że rozrusznik trochę przekręci i tyle, silnik oczywiście nie odpali, I trzeba jeszcze raz wcisnąć kluczyk?
skrab Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak jest zimno to silnik potrzebuje kilka sekund na odpalenie ,ale od strzala powinien zapalic
dawidg2 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ale rozrosznik zakręci i się wyłączy o to chodzi, a nie że kręci i kręci.
Yaro1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ale rozrosznik zakręci i się wyłączy o to chodzi, a nie że kręci i kręci. To coś nie tak, podłacz VAG i sprawdź jakie błędy
mumen Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 U mnie też jak zimno to trochę kręci zanim zaskoczy, ale nie przerywa. Jak przymrozi to bierze od strzała. Pewnie jest jakiś próg temp. przy którym zwiększa się dawka paliwa albo grzanie świec.
dawidg2 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 U mnie grzeja czasem swiece bo kontrolka od nich swieci dluzej i jak zgaśnie dopiero zaczyna kręcić rozrusznik. sprawdzę bledy później.
waldih1979 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Jest ktoś w stanie odpowiedzieć co i jak trzeba zakodować aby była regulacja subwooferea tak jak na ostatnim zdjęciu z aukcji http://ol-kar.otomoto.pl/audi-a4-2-0tdi-navi-led-oryginal-s-line-C34919189.html? Dodam iż posiadam MMI 3G High z bang&olufsen a regulacji suba nie mam .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się