Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja też zawsze mam swoje części swoje oleje filtry itd. Płacę w ASO tylko za robociznę. Zawsze jak dzwonię się umówić to gość się pyta czy części będę miał swoje czy oni mają zamówić.


Rozrząd ori można kupić pare stówek taniej niż w ASO ja płaciłem 950zł za rozrząd z pompą wody ori. Przy tym wymieniałem jeszcze pasek wielorowkowy i napinacz tego paska. Pasek chyba 150zł to juz w ASO kupiłem bo różnicy nie było i rolka też z ASO bo taka sama cena jak gdzieś indziej 250zł. Za robocizne zapłaciłem 800zł


w ASO jeszcze wymieniają oba uszczelniacze jeden chyba 100zł kosztuje. Musiałbym zerknąc na FV

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Koledzy zmiany z nowym rokiem ;) sprzedałem swoją A4 czarny sedan manual a kupiłem białe kombi automat :) mam w związku z tym pytanko czy da radę ustawić żeby na fis wyświetlało który aktualnie jest bieg. Mam D cały czas podczas jazdy tylko po przesunięciu wajchy na manual wyświetla bieg.

Jakieś wskazówki dotyczące sposobu używania multitronika ? wiem o pilnowaniu wymiany oleju co 60tys i gaszeniu silnika na P ;)

Opublikowano

Koledzy zmiany z nowym rokiem ;) sprzedałem swoją A4 czarny sedan manual a kupiłem białe kombi automat :) mam w związku z tym pytanko czy da radę ustawić żeby na fis wyświetlało który aktualnie jest bieg. Mam D cały czas podczas jazdy tylko po przesunięciu wajchy na manual wyświetla bieg.

Jakieś wskazówki dotyczące sposobu używania multitronika ? wiem o pilnowaniu wymiany oleju co 60tys i gaszeniu silnika na P ;)

Multi to skrzynia bezstopniowa, czyli "nie ma" biegów. Albo raczej ma ich nieskończenie wiele.

Opublikowano

Multi jest bezstopniowa, ale powinna wyświetlać biegi "wirtualne" takie dla orientacji kierowcy.

Opublikowano

Ej no ona ma 8 biegów, ręcznie można je zmieniać i nawet widać po obrotomierzu jak zmienia

Opublikowano

To wirtualne biegi i widać tylko na sport lub "manualu", kiedy skrzynie je symuluje. Nie ma możliwości wyświetlania przy normalnej jeździe na auto. To byłoby nielogiczne.

Opublikowano

OK dzięki ;)

Opublikowano

Najważniejsze nie baw się pod światłami w F&F ta skrzynia nie lubi tego ;-)

Silnik nie musi być gaszony na P tylko kluczyka nie wyjmiesz jak nie dasz na P.

Poza tym pilnuj wymian oleju tak jak sam już napisałeś.

Opublikowano

Będzie OT.

Pytanie do WRClaguna :wink: Grzegorz montowałes u mnie NEON więc będziesz wiedział najlepiej :D

Ponieważ przeważnie jeżdżę autem sam i nie widzę jak się tył świeci więc do tej pory tego nie zauważyłem ale ostatnio jeździł ktoś inny i od razu rzuciło mi się w oczy.

Problemik ze świeceniem NEONów :facepalm:

Gdy włącznik jest na AUTO i włączone są światła drogowe/postojowe wszystko działa jak należy, problem pojawia się gdy światła drogowe/postojowe nie są włączone (np.jazda w dzień) wtedy po naciśnięciu hamulca zapalają się światła STOP oraz NEON w lampie w błotniku.

Wedle mojego mniemania to nie jest OK. No i teraz nie wiem, czy tak było wcześniej (źle zakodowane???) czy coś się rozkodowało (o ile to w ogóle możliwe)

Grzegorzu HILFE

nidferxn.jpg

8vqe6zxl.jpg

Opublikowano

U mnie tak nie ma sprawdzilem.

Opublikowano

U mnie tak nie ma sprawdzilem.

:thumbup1::hi:

Opublikowano

A one tobie nie świecą jak masz właczone światła dzienne?

Opublikowano (edytowane)

A one tobie nie świecą jak masz właczone światła dzienne?

Nie, ustawione są żeby tylko świecił led z przodu, w dzień i tak NOEN ledwo widać więc nie ma sensu żeby bździło cały czas :wink:

Edytowane przez andynl
Opublikowano

Mi to wygląda na problem z kodowaniem.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też tak nie jest , ale ja widziałem jeszcze inną sytuacje : na drodze dogoniłem też Audi A4 B8 z tyłu lampy poliftowe ( przodu nie widziałem więc nie wiem czy była to poliftowa czy przedliftowa z nowymi lampami ) było mglisto i miała włączone tylne światła przeciwmgłowe jak włączyły się światła stop to świeciły zewnętrzne plus u góry na szybie a nie zaświeciły się stopy w lampach wewnętrznych czyli w klapie :eusathink: u mnie jak świecą się tylne przeciwmgielne to po naciśnięciu hamulca zaświecają się wszystkie stopy i w lampach zewnętrznych i wewnętrznych oraz stop u góry na szybie po wyłączeniu świateł tak samo stop świeci na wszystkich lampach

Edytowane przez Love-AUDI
Opublikowano

Mi to wygląda na problem z kodowaniem.

No raczej :wink:

Opublikowano

Dzwonilem do ASO lubin i wycenili kompletny rozrzad (pasek , rolki , pompa , pasek wielorowkowy ) wraz z robocizną na 2250 pln a za wymiane oleju 660 pln. Z ciekawosci zadzwonilem zeby porównac ceny do Audi centrum Wrocław i tam za wymiane rozrzadu bez oleju krzykneli 3100 pln. Różnica 900 pln na tej samej robocie. Dziwne. Co sadzicie o tej cenie 2250 w lubinie? Chyba nie jest to jakies wielkie zdzierstwo.

Opublikowano

Bardzo dobra cena. Ja za wymiane oleju płacę 400zł

Opublikowano

Lubin ma dobre ceny, tata też tam jeździł jak miał A6 z 2,5TDI tzn robił tam rozrząd bo tanio. Nawet się opłaciło jechać 100 km w jedną stronę. Olej w VW Leszno robił.

Opublikowano

Ja sprzedam ori ramku A4 lift w piano za 450 zl :)

Pod mały czy duży wyświetlacz?

Ekran pod 3G+

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...