Gibons Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ja też zawsze mam swoje części swoje oleje filtry itd. Płacę w ASO tylko za robociznę. Zawsze jak dzwonię się umówić to gość się pyta czy części będę miał swoje czy oni mają zamówić. Rozrząd ori można kupić pare stówek taniej niż w ASO ja płaciłem 950zł za rozrząd z pompą wody ori. Przy tym wymieniałem jeszcze pasek wielorowkowy i napinacz tego paska. Pasek chyba 150zł to juz w ASO kupiłem bo różnicy nie było i rolka też z ASO bo taka sama cena jak gdzieś indziej 250zł. Za robocizne zapłaciłem 800zł w ASO jeszcze wymieniają oba uszczelniacze jeden chyba 100zł kosztuje. Musiałbym zerknąc na FV
ORACZ Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Koledzy zmiany z nowym rokiem sprzedałem swoją A4 czarny sedan manual a kupiłem białe kombi automat mam w związku z tym pytanko czy da radę ustawić żeby na fis wyświetlało który aktualnie jest bieg. Mam D cały czas podczas jazdy tylko po przesunięciu wajchy na manual wyświetla bieg. Jakieś wskazówki dotyczące sposobu używania multitronika ? wiem o pilnowaniu wymiany oleju co 60tys i gaszeniu silnika na P
Hohe Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Koledzy zmiany z nowym rokiem sprzedałem swoją A4 czarny sedan manual a kupiłem białe kombi automat mam w związku z tym pytanko czy da radę ustawić żeby na fis wyświetlało który aktualnie jest bieg. Mam D cały czas podczas jazdy tylko po przesunięciu wajchy na manual wyświetla bieg. Jakieś wskazówki dotyczące sposobu używania multitronika ? wiem o pilnowaniu wymiany oleju co 60tys i gaszeniu silnika na P Multi to skrzynia bezstopniowa, czyli "nie ma" biegów. Albo raczej ma ich nieskończenie wiele.
edraven Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Multi jest bezstopniowa, ale powinna wyświetlać biegi "wirtualne" takie dla orientacji kierowcy.
ORACZ Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ej no ona ma 8 biegów, ręcznie można je zmieniać i nawet widać po obrotomierzu jak zmienia
Hohe Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 To wirtualne biegi i widać tylko na sport lub "manualu", kiedy skrzynie je symuluje. Nie ma możliwości wyświetlania przy normalnej jeździe na auto. To byłoby nielogiczne.
dareksu Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Najważniejsze nie baw się pod światłami w F&F ta skrzynia nie lubi tego ;-) Silnik nie musi być gaszony na P tylko kluczyka nie wyjmiesz jak nie dasz na P. Poza tym pilnuj wymian oleju tak jak sam już napisałeś.
andynl Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Będzie OT. Pytanie do WRClaguna Grzegorz montowałes u mnie NEON więc będziesz wiedział najlepiej Ponieważ przeważnie jeżdżę autem sam i nie widzę jak się tył świeci więc do tej pory tego nie zauważyłem ale ostatnio jeździł ktoś inny i od razu rzuciło mi się w oczy. Problemik ze świeceniem NEONów Gdy włącznik jest na AUTO i włączone są światła drogowe/postojowe wszystko działa jak należy, problem pojawia się gdy światła drogowe/postojowe nie są włączone (np.jazda w dzień) wtedy po naciśnięciu hamulca zapalają się światła STOP oraz NEON w lampie w błotniku. Wedle mojego mniemania to nie jest OK. No i teraz nie wiem, czy tak było wcześniej (źle zakodowane???) czy coś się rozkodowało (o ile to w ogóle możliwe) Grzegorzu HILFE
s3marek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 A one tobie nie świecą jak masz właczone światła dzienne?
andynl Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) A one tobie nie świecą jak masz właczone światła dzienne? Nie, ustawione są żeby tylko świecił led z przodu, w dzień i tak NOEN ledwo widać więc nie ma sensu żeby bździło cały czas Edytowane 7 Stycznia 2015 przez andynl
Hohe Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Mi to wygląda na problem z kodowaniem.
Love-AUDI Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie też tak nie jest , ale ja widziałem jeszcze inną sytuacje : na drodze dogoniłem też Audi A4 B8 z tyłu lampy poliftowe ( przodu nie widziałem więc nie wiem czy była to poliftowa czy przedliftowa z nowymi lampami ) było mglisto i miała włączone tylne światła przeciwmgłowe jak włączyły się światła stop to świeciły zewnętrzne plus u góry na szybie a nie zaświeciły się stopy w lampach wewnętrznych czyli w klapie u mnie jak świecą się tylne przeciwmgielne to po naciśnięciu hamulca zaświecają się wszystkie stopy i w lampach zewnętrznych i wewnętrznych oraz stop u góry na szybie po wyłączeniu świateł tak samo stop świeci na wszystkich lampach Edytowane 7 Stycznia 2015 przez Love-AUDI
bigjasiu Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Mi to wygląda na problem z kodowaniem. No raczej
exportsubripp Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Dzwonilem do ASO lubin i wycenili kompletny rozrzad (pasek , rolki , pompa , pasek wielorowkowy ) wraz z robocizną na 2250 pln a za wymiane oleju 660 pln. Z ciekawosci zadzwonilem zeby porównac ceny do Audi centrum Wrocław i tam za wymiane rozrzadu bez oleju krzykneli 3100 pln. Różnica 900 pln na tej samej robocie. Dziwne. Co sadzicie o tej cenie 2250 w lubinie? Chyba nie jest to jakies wielkie zdzierstwo.
Gibons Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Bardzo dobra cena. Ja za wymiane oleju płacę 400zł
dawidg2 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Lubin ma dobre ceny, tata też tam jeździł jak miał A6 z 2,5TDI tzn robił tam rozrząd bo tanio. Nawet się opłaciło jechać 100 km w jedną stronę. Olej w VW Leszno robił.
romco Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ja sprzedam ori ramku A4 lift w piano za 450 zl Pod mały czy duży wyświetlacz? Ekran pod 3G+
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się