Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To jest osobna pompka do lamp. Albo dołożysz ją do swojego zbiornika (da się), albo kupisz gotowy zbiornik pod spryski lamp.

.

Edytowane przez Hohe
  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć jakich trzeba dodatkowo śrubek do wymiany przedniego zderzaka na s-line ?

Opublikowano

Nie trzeba

Opublikowano

powiedzcie mi jak zrobić Nowy wątek . bo mam problem z moją perełką

Opublikowano (edytowane)

prawy górny róg "Napisz nowy temat" i poszedł :)

Edytowane przez andynl
Opublikowano

prawy górny róg "Napisz nowy temat" i poszedł :)

dziękuję

Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów

Opublikowano

KONSOLA DESKA ROZDZIELCZA AUDI A4 8K0 skĂłra (5037098992) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.

Obszywane, ale wygląda świetnie :slina:

Opublikowano

no właśnieee :D bo jak to jest ori to ja taką chcę :D

Opublikowano

prawy górny róg "Napisz nowy temat" i poszedł :)

dziękuję

Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów

A ty nie masz czasami skrzyni Multitronic?

Opublikowano

no właśnieee :D bo jak to jest ori to ja taką chcę :D

Ja już dawno o tym myślałem...żeby obszyć...ale niestety nie ma u mnie dobrych fachowców i bałem się, że mi spier....olą, głupi podłokietnik kiedyś obszywałem i też zj.....li. Gdyby mieli z białą nitką to pewnie bym się skusił :naughty:

Opublikowano

Panowie ma ktoś rozpiskę, jak poprzemieniać PINY z wtyki 10 PIN do wtyki 14PIN, chodzi o zmiane ze zwykłych lamp na bixenon neon polift.

Poratujcie..

Opublikowano

Wygląda naświetną robotę, ale nie byłbym zdziwiony że w jakims pakiecie individual nie było w Ori? Bo jak nie ori to ważne pytanie jak poducha pasażera przy otwarciu się zachowa?

Opublikowano

prawy górny róg "Napisz nowy temat" i poszedł :)

dziękuję

Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów

A ty nie masz czasami skrzyni Multitronic?
nie to jest tiptronic Audi A4 b5 1999 1.8T Quattro skrzynia 5hp19
Opublikowano

prawy górny róg "Napisz nowy temat" i poszedł :)

dziękuję

Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów

A ty nie masz czasami skrzyni Multitronic?
nie to jest tiptronic Audi A4 b5 1999 1.8T Quattro skrzynia 5hp19

A to jest wątek o B8. Zapytaj w dziale B5.

Opublikowano

Panowie czy wiązka od lusterka do drzwi od strony pasażera jest taka sama jak od strony kierowcy - czy można zastosować zamiennie? Mam uszkodzoną lewą wiązkę "gdzieś" a mam prawą wiązkę i zastanawiam się czy ją mogę jakoś wykorzystać, żeby podmienić lub naprawić nią wiązkę lewą (w prawej mam tylko 6 pinów, a w lewej więcej).

Opublikowano

Panowie ma ktoś rozpiskę, jak poprzemieniać PINY z wtyki 10 PIN do wtyki 14PIN, chodzi o zmiane ze zwykłych lamp na bixenon neon polift.

Poratujcie..

Ma ktos schemat połączenia zwykłych lamp? Napisze ktoś jak pozamieniać piny?

Opublikowano

Panowie ma ktoś rozpiskę, jak poprzemieniać PINY z wtyki 10 PIN do wtyki 14PIN, chodzi o zmiane ze zwykłych lamp na bixenon neon polift.

Poratujcie..

Ma ktos schemat połączenia zwykłych lamp? Napisze ktoś jak pozamieniać piny?

jesteś troszkę leniwy zamiast pisać w kilku tematach wystarczyło troszkę poszukać wszystko jest opisane

strona 31 post 610

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/197420-upgrade-przednich-zwyklych-lamp-na-bixenon-led-2008-2012/page-31

Lampy przednie bi-xenon

jak można rozróżnić czy lampa europejska czy z Anglika jeśli jest brak naklejki z nr ? czy oprócz nr na naklejkach są w innych miejscach tłoczone

Opublikowano

Widziałem juz to zdjęcie tej kości, pytanie czy w prawej i lewej kości piny przekłada sie identycznie? Czy przy kablach przy wyłączniki świateł coś trzeba przerabiać? Miałem zwykły podmieniłem na auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...