Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie przypomni ktos numery plastików do tylnej kanapy/siedziska do avanta? serwis zdemontował u mnie siedzisko ale plastików nie wymienili i się beląsa :facepalm: a jak trzeba to oczywiście nie mogę znaleźć :facepalm: :facepalm:

chyba o to chodzi 4L0 886 373 :wink:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, czy zna ktoś nr nakrętki plastikowej (bądź kupował gdzieś np. na allegro) do przykręcenia osłony podłużnej (prawa i lewa strona pod siedzeniami) w podwoziu? dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy zna ktoś nr nakrętki plastikowej (bądź kupował gdzieś np. na allegro) do przykręcenia osłony podłużnej (prawa i lewa strona pod siedzeniami) w podwoziu? dzięki za info

W aso tylko w komplecie z osłoną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahah Grzegorz cudo!!

Ktos chcial kiedys wiązkę od mmi do majka?

Edytowane przez wrzosu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem:


Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.


Jednak, to co warto wiedzieć to:


  • - brak drgań / "latania" kierownicy

  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga

  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon

  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:


  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto

  • rozgrzanie auta

  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem:

Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.

Jednak, to co warto wiedzieć to:

  • - brak drgań / "latania" kierownicy
  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga
  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon
  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:

  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto
  • rozgrzanie auta
  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:

może któraś osłona ze spodu nie przykręcona dokładnie :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem:

Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.

Jednak, to co warto wiedzieć to:

  • - brak drgań / "latania" kierownicy
  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga
  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon
  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:

  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto
  • rozgrzanie auta
  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:

Czasem też mam takie wrażenia :P

Koła masz wyważone? Opony nie są jajowate?

Panowie do jakiej wersji pasuje ten sub bo do sedana coś go nie mogę dopasować :?

sy5gg8.jpg

eh ktoś chętny ? to jest B&O

Ile chcesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem:

Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.

Jednak, to co warto wiedzieć to:

  • - brak drgań / "latania" kierownicy
  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga
  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon
  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:

  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto
  • rozgrzanie auta
  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:

może któraś osłona ze spodu nie przykręcona dokładnie :eusathink:

nie, raczej żadna osłona nie ma z tym wspólnego.

mam taki problem:

Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.

Jednak, to co warto wiedzieć to:

  • - brak drgań / "latania" kierownicy
  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga
  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon
  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:

  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto
  • rozgrzanie auta
  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:

Czasem też mam takie wrażenia :P

Koła masz wyważone? Opony nie są jajowate?

koła wyważone, próbowałem na dwóch kompletach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem:

Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.

Jednak, to co warto wiedzieć to:

  • - brak drgań / "latania" kierownicy
  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga
  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon
  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:

  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto
  • rozgrzanie auta
  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:

Przeguby się nie kończą? Zawieszenie nie ma luzów?

Próbowałeś rozpędzić auto i wrzucić na luz? Będziesz wiedział czy drgania nie pochodzą z napędu.

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem:

Podczas jazdy na równej drodze auto wpada w wibracje przy prędkościach 65-70 km/h a potem znów 130-135km/h.

Jednak, to co warto wiedzieć to:

  • - brak drgań / "latania" kierownicy
  • - geometria i zbieżność OK - nic nie ściąga
  • - koła OK - wyważone + jeździłem na dwóch różnych kompletach felg i opon
  • - drgania są niezależne od obrotów silnika czy wrzuconego biegu

Wydaje mi się, że natężenie wibracji jest czasami zmienne i zależne od:

  • temp zewn. - zimne/ciepłe auto
  • rozgrzanie auta
  • nachylenie drogi - jazda pod górę lub w dół potęguje drgania w stosunku do płaskiego terenu

No i co to może być? :kwasny:

Przeguby się nie kończą? Zawieszenie nie ma luzów?

Próbowałeś rozpędzić auto i wrzucić na luz? Będziesz wiedział czy drgania nie pochodzą z napędu.

Też bym stawiał na przeguby, w B5 strasznie mi trzepało przez wewnętrzne.

Będzie głośniej :)

a36d61a482c16a4b467dc394e0c4cca2.jpg

Wysłane z mojego GT-S7710

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zakładał ktoś gałkę w automacie z polifta do przedlifta. Coś tam nie pasuje, da się to przerobić czy raczej trzeba cały drążek z mechanizmem przewalić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedlift/polift powinna pasowac plug'nplay. problem sie pojawia jedynie przy tych, ktore maja przycisk nie z boku tylko z przodu (s4/rs4). tutaj jest rzezba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...