andynl Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 No ja innych pinów jak ori nie używam malikowi do A5 bankowo zamawiałem piny do MCE, bo mają po przeciwnej stronie to śmieszne prowadzenie. Jak jutro nie zapomnę, to w garażu cykne fote o co mi chodzi Aha, dzięki. Pozostaje mi chyba dealera odwiedzić, tylko pewnie cena będzie Kup sobie na aledrogo najtansza wiazke drzwi i przekladaj piny
wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Tu macie fajna strone z dopasowaniami kostek i pinów : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295267-wtyki-piny-dopasowanie-gdzie-kupimy-poza-aso/#entry4218901http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/stecker.htm
iwadrian Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) No ja innych pinów jak ori nie używam malikowi do A5 bankowo zamawiałem piny do MCE, bo mają po przeciwnej stronie to śmieszne prowadzenie. Jak jutro nie zapomnę, to w garażu cykne fote o co mi chodzi Aha, dzięki. Pozostaje mi chyba dealera odwiedzić, tylko pewnie cena będzie Kup sobie na aledrogo najtansza wiazke drzwi i przekladaj piny Jadę zaraz na szrot i wyrwę jakąś wiązkę drzwi z passka i golfa i będę dłubał. Rozumiem, że wszystkie sterowniki drzwi mają takie same kostki (piny) i niezależnie od wersji MCE 09 (u mnie jest 8k0907063M) obsłużą mi światełka ostrzegawcze i kałużowe? Wystarczy tylko zakodować każdy sterownik drzwi z osobna bez ingerencji w MCE 09? Edytowane 23 Stycznia 2016 przez iwadrian
Bodzio_s40 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 jeszcze jedna zagwozdka jaką mam: to jest kodowanie mojego licznika: i pewne rzeczy mi się nie zgadzają albo czegoś nie rozumiem. zakodowałem sobie test zegarów- odznaczone i działa o.k dis active - było odznaczone działa o.k lap timer nie odznaczony- nie dzała - czyli o.k ale poniżej: engine start note- nie odznaczone a komunikat przypominający o sprzęgle działa shift sugestion- nie odznaczone a działa MMI- nie odznaczone a jest i działa Washer fluid - czy to od płynu spryskiwaczy? przy teście ( wciskam set na zegarach) na fisie ikonka się pokazuje ( nie wiem czy działa bo jeszcze nigdy płynu nie wypsikałem do końca) o co w tym chodzi? też tak mam, i to co odznczone działa(jest to zapisane chyba gdzieś inndziej).Ba, jak zaznaczyłem płyn spryskiwaczy to zmieniły się kolory na fis... posted from my mobile
iwadrian Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 jeszcze jedna zagwozdka jaką mam: to jest kodowanie mojego licznika: i pewne rzeczy mi się nie zgadzają albo czegoś nie rozumiem. zakodowałem sobie test zegarów- odznaczone i działa o.k dis active - było odznaczone działa o.k lap timer nie odznaczony- nie dzała - czyli o.k ale poniżej: engine start note- nie odznaczone a komunikat przypominający o sprzęgle działa shift sugestion- nie odznaczone a działa MMI- nie odznaczone a jest i działa Washer fluid - czy to od płynu spryskiwaczy? przy teście ( wciskam set na zegarach) na fisie ikonka się pokazuje ( nie wiem czy działa bo jeszcze nigdy płynu nie wypsikałem do końca) o co w tym chodzi? też tak mam, i to co odznczone działa(jest to zapisane chyba gdzieś inndziej).Ba, jak zaznaczyłem płyn spryskiwaczy to zmieniły się kolory na fis... posted from my mobile No ciekawe, Już miałem chęć ten płyn zaznaczyć, to bym się zdziwił z tymi kolorami fis. Trochę to mylące jest, Może ktoś to łopatologicznie wytłumaczy kiedyś. Muszę sobie screeny robić przed każdą zmianą od oryginalnych kodowań na wszelki wypadek. W takim razie nic nie ruszam dzięki
iwadrian Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 uwazajcie na kabelki VCDS To znaczy, że kabelek jest nie teges i coś miesza?
kaju Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 uwazajcie na kabelki VCDS mój jak nie jest w stanie czegoś zrobić to error wyrzuci, ale nic nie zepsuł jak na razie. w Q7 2011 tempomat montowałem, to licznik i moduł kiery ogarnął fajnie. jak wszedłem w licznik, kodowanie zmieniał, ale już nie zapisał, wyrzucił error... dopiero u pumy odpaliło, ale wiadomo, kable ma inna liga jak mój klon. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrekb_tt Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Dokładnie, lepiej niech ciągnie na 3,4Im wyzszy bieg tym wiekszw sily dzialaja na sprzeglo i uklad napędowy takze ograniczenie momentu na pierwszych biegach nic nie da.Kazdy tuner wie jak wysoko mozna poprowadic NM w zaleznosci od obrotow i to jest najwazniejsze. W dieslu momen konczy sie przy 4500-5000 obr takze zbytne ograniczanie go dolem zeby ratowac sprzęgło wg mnie tez nie ma sensu. Teoretycznie jest tak jak piszesz, ale jak przy pałujesz go parę razy od spodu sprzęgło nie wytrzyma. Załaduj pełne taczki i zobacz jak się pcha...A w taczce masz jakies przelozenia? Raczej nie. Dodatkowo im wieksza predjosc tym wieksze opory toczenia itp. Uwierz mi ze na pierwszych biegach silnik i sprzeglo ma lżej niż przy przyspieszaniu np na 4 biegu od 1500obr do 5000obr
_Gabriel_ Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 uwazajcie na kabelki VCDS co sie dzieje i ktore?
iwadrian Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Rozebrałem tapicerkę tylnych drzwi. Według schematu nie mogę się połapać pod który pin podłączyć lampki ostrzegawczą i dolną. Czy chodzi o tą mniejszą kostkę 16 pinów która wychodzi z dwoma kablami do przycisku opuszczania szyby? sterownik to 8T0959795N Edytowane 23 Stycznia 2016 przez iwadrian
Jasikj7 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Rozebrałem tapicerkę tylnych drzwi. Według schematu nie mogę się połapać pod który pin podłączyć lampki ostrzegawczą i dolną. Czy chodzi o tą mniejszą kostkę 16 pinów która wychodzi z dwoma kablami do przycisku opuszczania szyby? sterownik to 8T0959795N Siemka. Panowie nie działa mi grzanie stołka kierowcy, pasażera grzeje aż miło nie pokazało żadnych błędów vagiem. Trenował ktoś taki przypadek?
wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 uwazajcie na kabelki VCDS co sie dzieje i ktore? Maja złe podpowiedzi a niektore sieja błedami po kodowaniach a ktore ? ............ tez chciałbym wiedzieć
Bodzio_s40 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 uwazajcie na kabelki VCDS co sie dzieje i ktore? Maja złe podpowiedzi a niektore sieja błedami po kodowaniach a ktore ? ............ tez chciałbym wiedzieć myslisz, ze to kabelkiem jest spowodowane?? a moze jest to gdzies indziej zapisane(bordnetz tam tez widzialem ostrzezenie spryskiwaczy i klockow hamulcowych zaznaczone, ktore w liczniku sa odznaczone )??
komoornik Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/345937-lopatki-zmiany-biegow/ Nikt nie ma łopatek?
luck109 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Maja złe podpowiedzi a niektore sieja błedami po kodowaniach a ktore ? ............ tez chciałbym wiedzieć Wiem,że jest taki temat w innym dziale, ale jaki poleciłbyś sprawdzony i w rozsądnych pieniądzach do domowego użytku, żeby ogarnąć kodowanie itp.? Został mi z b7 VAG106,ale pewnie nim niewiele zrobię Edytowane 23 Stycznia 2016 przez luck109
wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Auto z 2015 ROKU to kabel powyzej 14.10
luck109 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Auto z 2015 ROKU to kabel powyzej 14.10 A czy w związku z tym klony to obsłużą,czy zostają tylko ori?
dzg Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Panowie gdzie w kujawsko pomorskim zdejmę ochronę komponentu poza aso ?
wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Auto z 2015 ROKU to kabel powyzej 14.10 A czy w związku z tym klony to obsłużą,czy zostają tylko ori? Na pewno obsluzy tylko trzeba szukac stabilnej wersji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się