Thom4s Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Bartek, rezerwujesz hotel na powiedzmy 2 dni i lecisz samolotem. Ja ode mnie, mam ok 1tys km. Jeśli nie Genewa to miesiąc później jest Auto RAI w Amsterdamie, to już mniej prestiżowa impreza, ale zawsze na miejscu i wszystkie premiery z Genewy z reguły są.
Wandej Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie
Piotrek98igo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie dokladnie ale shit :wallbash:
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Czyli nasr.ac i zaorac a moglby byc kolejnym kultowym autem audi
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie dokladnie ale shit :wallbash: Czyli nasr.ac i zaorac a moglby byc kolejnym kultowym autem audi Czy któryś z Was jechał kiedyś 4.2 N/A? Bo troszkę nie mogę oprzeć się wrażeniu, że powielacie opinie, które można znaleźć w sieci Nie zrozumcie mnie źle - 4.0BiTFSI to super pomysł ale... 4.2 N/A też nim był dopóki nie zaczęły się problemy z osadem na zaworach i ubytkiem mocy (a i z tym można sobie poradzić). Zanim uczciwie ocenimy - dajmy tej konstrukcji trochę czasu (zobaczymy ile będzie żreć oleju ).
Flyer Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Sprawne 4.2 w RS4 B7 jezdzi rewelacyjnie, wiec podejrzewam, ze w nowym RS4 bedzie jezdzic jeszcze lepiej :gwizdanie: Nie wiem tylko, kto w Audi bada rynek, bo napisali, że wg nich nie ma zapotrzebowania na hot sedany, natomiast BMW M5 będzie występować tylko w wersji 4 drzwiowej, ze względu na zbyt małą sprzedaż kombi. Mysle, ze Audi samo najlepiej wie co sie u nich sprzedaje lepiej na ulicy widze cala mase 5-ek w sedanie, w kombi praktycznie w ogole... A6 Avant jezdzi bardzo duzo - tak dla przykladu. Co nie zmienia faktu, ze RS4 bylo w sedanie glownie i tez do konca nie rozumiem tej decyzji. Moze poprostu chca wrocic do korzeni...
Wandej Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie dokladnie ale shit :wallbash: Czyli nasr.ac i zaorac a moglby byc kolejnym kultowym autem audi Czy któryś z Was jechał kiedyś 4.2 N/A? Bo troszkę nie mogę oprzeć się wrażeniu, że powielacie opinie, które można znaleźć w sieci Nie zrozumcie mnie źle - 4.0BiTFSI to super pomysł ale... 4.2 N/A też nim był dopóki nie zaczęły się problemy z osadem na zaworach i ubytkiem mocy (a i z tym można sobie poradzić). Zanim uczciwie ocenimy - dajmy tej konstrukcji trochę czasu (zobaczymy ile będzie żreć oleju ). No tutaj masz racje bo nie jechałem nigdy takim potworem, a bardzo chciałbym Ale były już wiadomości ze RS5 też brakuje KM do serii a to raptem roczne auto
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nie wiem tylko, kto w Audi bada rynek, bo napisali, że wg nich nie ma zapotrzebowania na hot sedany, natomiast BMW M5 będzie występować tylko w wersji 4 drzwiowej, ze względu na zbyt małą sprzedaż kombi. Mysle, ze Audi samo najlepiej wie co sie u nich sprzedaje lepiej na ulicy widze cala mase 5-ek w sedanie, w kombi praktycznie w ogole... A6 Avant jezdzi bardzo duzo - tak dla przykladu. Co nie zmienia faktu, ze RS4 bylo w sedanie glownie i tez do konca nie rozumiem tej decyzji. Moze poprostu chca wrocic do korzeni... Z tego co wiem, to wracają właśnie do pierwotnego projektu - RS4 ma być zarezerwowany tylko dla wersji Avant. Wg. badań AG większe zapotrzebowanie rynku jest właśnie na kombi... RS5 i RS4 dysponują tą samą płytą - najwidoczniej Audi chce to ładnie podzielić, aby każde z aut nie robiło sobie konkurencji - sportowe Coupe z gamy 5-tek a kombiak z tradycją będzie dostępny w 4-kach. Pozostaje tylko kwestia tego nieszczęsnego silnika Jedna z teorii głosi, że 4.0TFSI nie da się upchnąć w RS4/RS5 (musieliby zatrudnić Nosba ) i stąd decyzja Audi dot. montażu troszkę poprawionej jednostki V8 4.2L… Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie dokladnie ale shit :wallbash: Czyli nasr.ac i zaorac a moglby byc kolejnym kultowym autem audi Czy któryś z Was jechał kiedyś 4.2 N/A? Bo troszkę nie mogę oprzeć się wrażeniu, że powielacie opinie, które można znaleźć w sieci Nie zrozumcie mnie źle - 4.0BiTFSI to super pomysł ale... 4.2 N/A też nim był dopóki nie zaczęły się problemy z osadem na zaworach i ubytkiem mocy (a i z tym można sobie poradzić). Zanim uczciwie ocenimy - dajmy tej konstrukcji trochę czasu (zobaczymy ile będzie żreć oleju ). No tutaj masz racje bo nie jechałem nigdy takim potworem, a bardzo chciałbym Ale były już wiadomości ze RS5 też brakuje KM do serii a to raptem roczne auto Wandej – dla mnie ten motor to po prostu poezja. Wystarczy sam dźwięk aby się zakochać Wali mnie to czy objadę S4 B8 po sofcie czy nie... Nie kupuję auta z myślą o tym, że zawsze muszę być pierwszy i najlepszy. Idąc tym tropem nie ma sensu pakować się w V8 spod znaku Audi, tylko kupić lekkie i szybkie auto takie jak EVO. Fajne auto… Tylko, że… To nie Audi Pewnie, że są inne, lepsze – ja po prostu zostaję przy swojej ulubionej marce Jeżdżąc na co dzień autem o naszej pojemności i mocy – przesiadka na V8, nawet osłabioną przez ten cały pieprzony „carbon build up” – frajda z jazdy i tak zrywa papę z dachu W ubiegłym miesiącu miałem okazję przetestować RS4 B7, RS5 i R8… W RS5 podobała mi się praca silnika i wydechu (znów doznania akustyczne, nic nie poradzę ). Całą frajdę z zabawy psuje niestety Stronic – ja mocy w tym aucie nie poczułem (porównuję z RS4 B7 i R8). Gdyby tylko wypuścili to w manualu, może nie było by tak, źle. Całe szczęście w nowym RS4 będziesz miał wybór (manual lub Stronic).
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie dokladnie ale shit :wallbash: Czyli nasr.ac i zaorac a moglby byc kolejnym kultowym autem audi Czy któryś z Was jechał kiedyś 4.2 N/A? Bo troszkę nie mogę oprzeć się wrażeniu, że powielacie opinie, które można znaleźć w sieci Nie zrozumcie mnie źle - 4.0BiTFSI to super pomysł ale... 4.2 N/A też nim był dopóki nie zaczęły się problemy z osadem na zaworach i ubytkiem mocy (a i z tym można sobie poradzić). Zanim uczciwie ocenimy - dajmy tej konstrukcji trochę czasu (zobaczymy ile będzie żreć oleju ). Bart, w 2008r byłem w posiadaniu RS4 B7, wersja USA co prawda jezdziłem nim tylko tydzien ale to nie to co w B5 w/g mnie mimo sporej mocy nie ma w tym silniku "ducha" :no: brzęczące V8 które z biegiem czasu traci na mocy
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Znowu to wolnossące gówno ;( Bedzie dostawać baty od S-ki po programie dokladnie ale shit :wallbash: Czyli nasr.ac i zaorac a moglby byc kolejnym kultowym autem audi Czy któryś z Was jechał kiedyś 4.2 N/A? Bo troszkę nie mogę oprzeć się wrażeniu, że powielacie opinie, które można znaleźć w sieci Nie zrozumcie mnie źle - 4.0BiTFSI to super pomysł ale... 4.2 N/A też nim był dopóki nie zaczęły się problemy z osadem na zaworach i ubytkiem mocy (a i z tym można sobie poradzić). Zanim uczciwie ocenimy - dajmy tej konstrukcji trochę czasu (zobaczymy ile będzie żreć oleju ). Bart, w 2008r byłem w posiadaniu RS4 B7, wersja USA co prawda jezdziłem nim tylko tydzien ale to nie to co w B5 w/g mnie mimo sporej mocy nie ma w tym silniku "ducha" :no: brzęczące V8 które z biegiem czasu traci na mocy Dev - może trafiłeś egzemplarz już zasyfiony? Napisz coś więcej
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 a co chcesz wiedziec wiecej ???? auto sprowadziłęm tylko i wyłacznie w celu zarobienia kasy było uszkodzone, wsadziłem w nie 27000zł a zarobiłem ponad 50000 (skoczył wówczas mocno kurs walut) jezdziłem nim tydzień, przyjechał gosć i kupił auto, z tego co wiem to jezdził nim 3 miesiące a potem zaliczył ostrego szlifa, nie mam zadnej informacji czy było hamowane
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Chodzi mi raczej o rozpisanie się na temat tego "braku ducha"
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 gdy naprawiałem auto miałem je już wystawione do sprzedazy przyjechał do mnie gośc RS4 w B5 zainteresowany zakupem B7 i dał mi sie przejechac swoim autem byłem zesrany i pod ogromnym wraznieniem osiągów tego auta, miało zrobiony tylko program na 420kM wydawało mi sie że silnik 4.2 powinien miec lepsze osiągi ale sie szczerze zawiodłem, gość od RS4-ki tez miał okazję sie przejechac i stwierdził że spodziewał sie o wiele lepszych osiągów, od razu stracił chęć do zakupu auta audi miało 29000mil przebiegu środkiem był zachwycony ale nie silnikiem, stwierdział że auto nie ma "sportowego ducha" mimo dużego silnika, niezłego dzwięku i sporej mocy, stwierdział że woli dalej jezdzic B5-tką
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Właśnie o to mi chodziło - zastanawiałem się z czym porównałeś to auto (i teraz wszystko jasne ). W porównaniu z lżejszą o 100kg i dłubniętą RS4 B5, na pewno mogłeś odnieść takie wrażenie
Thom4s Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Całą frajdę z zabawy psuje niestety Stronic – ja mocy w tym aucie nie poczułem (porównuję z RS4 B7 i R8). Gdyby tylko wypuścili to w manualu, może nie było by tak, źle. Całe szczęście w nowym RS4 będziesz miał wybór (manual lub Stronic). To bardzo dziwne, bo ta skrzynia ma lepsze osiągi niż manual i nie bez powodu oferują ją w standardzie, podobnie jak w GT-R. Większość R8 jest w R-tronic'u, który notabene ma być zastąpiony 8-biegowym S-rtonic'iem w następnym modelu. Jeszcze gdyby to był stary tiptronic, ale to rewelacyjna i megaszybka skrzynia, więc nie sądzę, żeby osiągi były przez nią gorsze. Myślę, że wpływ na twoje odczucia miały płynność działania jak i masa, bo RS5 waży 1725kg i jest najcięższa z trzech podanych przez Ciebie aut.
Bart-S Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Tomku - może, źle się wyraziłem. RS-em 5 jeździło się super ale... w kontekście 3-ech wspomnianych wcześniej aut, IMO wypadł najgorzej... Najlepsze wrażenie zrobiła na mnie R8 w manualu - ten sprzęt ma kopa. Chociaż wkurzał mnie drążek zmiany biegów - obudowa jest metalowa (i to cholerne stukanie).
Thom4s Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 R8 to już inna liga i nie ma co porównywać, a to klikanie w skrzyni manualnej jest zrobione celowo. Miałem okazję być przewieziony R8 V8 przez kolegę mojego szefa i powiem, że brzmi fantastycznie. Niska pozycja w jakiej się siedzi, wręcz szura się d*pą po asfalcie. Swoją drogą jakim R8 jechałeś V8 czy V10?
alvaro Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Jeździłem R-ką z R-tronikiem i manualem i wg mnie o niebo lepiej jeździ się tą z R-tronikiem... Zmiany przełożeń przy pełnym bucie powodują takie strzały w plecy że aż miło... w manualu tego nie ma R-tronika zmieniają pewnie dla tego że się pierdzielą... Duużo R8 ma problem z tą skrzynią...
Flyer Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 audi miało 29000mil przebiegu środkiem był zachwycony ale nie silnikiem, stwierdział że auto nie ma "sportowego ducha" mimo dużego silnika, niezłego dzwięku i sporej mocy, stwierdział że woli dalej jezdzic B5-tką na bank byl zasyfiony silnik, zdrowy RS4 B7 jedzie lepiej niz RS4 B5 po sofcie.
Bart-S Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 audi miało 29000mil przebiegu środkiem był zachwycony ale nie silnikiem, stwierdział że auto nie ma "sportowego ducha" mimo dużego silnika, niezłego dzwięku i sporej mocy, stwierdział że woli dalej jezdzic B5-tką na bank byl zasyfiony silnik, zdrowy RS4 B7 jedzie lepiej niz RS4 B5 po sofcie. Też mi się tak wydaje - ale nie miałem okazji przejechać się RS4 B5 więc nie mam porównania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się