Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Dla zainteresowanych basowym biciem silnika w A4 1,9TDI mam nato odpowiedz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam walczylem dlugo ztym zeby usunac te basowe bicie w moim a4 1,9 tdi brb 116 koni,i udalo mi sie mechanik w aso do ktorego pojechalem po otwarciu maski zaraz mi powiedzial co to jest koszt naprawy 800 euro z czesciami,som to dokladnie dwa walki ktore pracujom na pompkach i wnich zboku som dwa zabespieczenia ktore cisnienie oleju wycislo (blad fabryczny)i silnik nieumial odbudowac cisnienia oleju dogory czesci zostaly wymienione i spokuj cisza teraz chodzi jak TDI jak ktos ma pytania niech pisze to podam szczegoly pozdrawiam

Opublikowano

"gorole raus" tak pisało na jednym bloku przy spodku w katosah :polew:

spoko ,że opanowałeś temat-tak na marginesie gdybys wiedział coś niecoś o spotach w okolicach nrw daj znac na pw

Opublikowano

mam brb i kompletnie nie wiem o jaki basowy dzwiek chodzi, no chyba, ze poprzedni wlasciciel sie z tym uporal :)

Opublikowano

Witam walczylem dlugo ztym zeby usunac te basowe bicie w moim a4 1,9 tdi brb 116 koni,i udalo mi sie mechanik w aso do ktorego pojechalem po otwarciu maski zaraz mi powiedzial co to jest koszt naprawy 800 euro z czesciami,som to dokladnie dwa walki ktore pracujom na pompkach i wnich zboku som dwa zabespieczenia ktore cisnienie oleju wycislo (blad fabryczny)i silnik nieumial odbudowac cisnienia oleju dogory czesci zostaly wymienione i spokuj cisza teraz chodzi jak TDI jak ktos ma pytania niech pisze to podam szczegoly pozdrawiam

2 walki? przeciez BRB jest 8 zaworowy i ma 1 walek rozrzadu.

moze jednak podalbys szczegoly

Opublikowano

2 walki? przeciez BRB jest 8 zaworowy i ma 1 walek rozrzadu.

Chodzi o osie dźwigienek do pompowtrysków. W głowicach 8V są dwie, przykręcone na 4 śruby, w 16V jedna długa oś. W środku jest kanał olejowy smarujący dźwigienki, a końce tych osi pozamykane są brokami - to je właśnie potrafi wywalić ciśnienie oleju. Lepiej nagwintować i na Loctite wkręcić do środka korki. Taniej i solidniej jak w serii.

Opublikowano

2 walki? przeciez BRB jest 8 zaworowy i ma 1 walek rozrzadu.

Chodzi o osie dźwigienek do pompowtrysków. W głowicach 8V są dwie, przykręcone na 4 śruby, w 16V jedna długa oś. W środku jest kanał olejowy smarujący dźwigienki, a końce tych osi pozamykane są brokami - to je właśnie potrafi wywalić ciśnienie oleju. Lepiej nagwintować i na Loctite wkręcić do środka korki. Taniej i solidniej jak w serii.

nie pomyslalem ze moze o to chodzic. :cool1:

wg mnie walek to walek. proste :decayed:

Opublikowano

Może ktoś podać numer tych części ?

Prawdopodobnie też mnie czeka wymiana

Opublikowano

ja mam ten basowy dźwięk, ale mi to już nie przeszkadza. Co mnie może spotkać jak to tak zostawię?

wczesniejsze zuzycie zle smarowanych elementow.

Opublikowano

Cześć

Może ktoś podać, czy wymieniamy całe osie, czy tylko broki ?

ewentualnie jakie to nr części ?

Opublikowano
:hi: Częsci zamiennych niema, ani orginału broków pytałem w ASO :wink4: wymienia się wałki :wallbash:
Opublikowano

a jaki jest orientacyjny koszt części w ASO ?

Opublikowano

ja mam ten basowy dźwięk, ale mi to już nie przeszkadza. Co mnie może spotkać jak to tak zostawię?

wczesniejsze zuzycie zle smarowanych elementow.

Spadek mocy.

Opublikowano

Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu.

Opublikowano
Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu.

Popatrz pare postow wyzej,tam jest napisane ze broki nie sa czescia zamienne i nie sa oferowane w ASO :facepalm:

Opublikowano

Ich się nie wyjmuje, przełóż całą ośkę z dźwigienkami, albo nagwintuj i wkręć na klej śrubę, jak wcześniej napisał Jaro :whistling:

Opublikowano

Bylem w jednej firmie która zajmuje sie regeneracją glowic polecili aby zamist gwintowania, nco jest iebezpieczne ponieważ otwór broka nie jest w środku osi wałka a niemal na krawedzi, może dojśc do osłabienia materiału po nagwintowaniu i wykruszenia walka co moze byc przyczyną powazniejszej awari, polecili aby wykonac takie małe kołeczki z mosiądzu i zaprasować na sąznej prasie nowe mosięzne broki nie wyjdją do końca swiata z tego wałka ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...