Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ladny moment w stosunku do mocy

tylko tam jest narazie duży peakboost, bo reakcja na właczenie fazatora to nawet nas kapke zdziwiła :huh: przed właczeniem peakboost Paweł tak wygłaskał że na zegarze nie był nawet widoczny, 1,3bara jak drut stało, tylko w logach niecałe 0,1bara było widac.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hehe :decayed: jest następny upgrade w tym stejdzu :) jak dobrze pójdzie 350 kuca może pęknie :banan: :banan: :banan: :banan: nieliczni już wiedza co się święci :kox: może do końca lutego wsio bedzie przerobione

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

żeliwko 7cm ?;)

Opublikowano

żeliwko 7cm ? ;)

też :decayed:

Opublikowano

nieżle kolego gdybyś wiedział jak ciebie to wciągnie zaczął być chyba od s4 a nie zwykłej szarej a4 :wink:

Opublikowano

Pogratulować wyniku i - Niech Moc Będzie z Tobą.

Opublikowano

nieżle kolego gdybyś wiedział jak ciebie to wciągnie zaczął być chyba od s4 a nie zwykłej szarej a4 :wink:

powiem ci że S4 nie rajcuje mnie wogóle, bo ja się nie bawię w ligę dragrace. Wolę bawić sie przy autach typu dailycar, do których LPG da się założyć i jeździć na codzień za jakies rozsądne dzieny. U nas na tym zadoopiu to i tak sukces jest że wogóle robi się cokolwiek, bo tu wrony zawracają a psy doopami szczekają.

Pogratulować wyniku i - Niech Moc Będzie z Tobą.

dzięki :hi: u mnie to u mnie, ale wczoraj było wstępne dostrajanie Omena samolotu :kox: dostałem tylko w środku nocy mesedza: na IV cyce urywa :decayed:

Opublikowano

haha jarek dobrze okresliles region podlasia... a tym samym i moj poniekad

Opublikowano

Ciekawe czy uda Ci sie zrobić 350 hp na tej sprezarce;) a wracając do tematy Omena to jest sens robić 400hp w osce? Ja w swoim fwd przy 300 hp juz sie denerwowałam ze jak jest mokro albo chłodno to juz upalalem na starcie a co dopiero 400hp;) fakt od 3 biegu i od 100 km/g odpychają sie fajnie ale do 100 to juz nie jest tak kolorowo;)

Opublikowano

szkoda opon moim zdaniem, i kasy zeby dalej brnac w cos takiego co nie przyniesie zamierzonego rezultatu

Opublikowano

Ale silnik zawsze mozna zeswapowac do budy z Q :)

Opublikowano (edytowane)

Ale silnik zawsze mozna zeswapowac do budy z Q :)

Marcinie może Ty sie wypowiesz na temat duzej mocy w FWD... :wink:

Ile tam wreszcie tych mustangów siedzi i jak z trakcją itp?

Edytowane przez omzig
Opublikowano

tam pewnie Q siedzi :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Ale silnik zawsze mozna zeswapowac do budy z Q :)

Marcinie może Ty sie wypowiesz na temat duzej mocy w FWD... :wink:

Ile tam wreszcie tych mustangów siedzi i jak z trakcją itp?

Na r1r od 2 biegu szedl jak glupi :) jedynka z przyczyn oczywistych nie byla potrzebna ;) na cale szczescie mozna startowac z procedury z drugiego biegu :D

I fakt, zakupila mi sie buda Q :D

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

Czyli tak jak pisałem na suchym jeszcze w miarę ok na dobrych oponach ale i tak Q najlepsze;)

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe czy uda Ci sie zrobić 350 hp na tej sprezarce;) a wracając do tematy Omena to jest sens robić 400hp w osce? Ja w swoim fwd przy 300 hp juz sie denerwowałam ze jak jest mokro albo chłodno to juz upalalem na starcie a co dopiero 400hp;) fakt od 3 biegu i od 100 km/g odpychają sie fajnie ale do 100 to juz nie jest tak kolorowo;)

350HP na 19T do ogarnięcia jest jak najbardziej :decayed: bym coś napisał ale muszę się narazie ugryźć w jęzor :decayed: co do 400HP w ośce nie ma problemu tak naprawde, trza fachowca co potrafi limitery po biegach zrobić tylko :wink: a co do Omena setupu bedzie upgrade zrobiony na bank i może 400KM z ładnym plusikiem wypluje na VP100. 2700rpm/1bar, 3000rpm/1,5bara :naughty: suszarka jest mega kozacka :kox: 100-200 na IV niska 11/wysoka 10 :kox: Lecz dziś III kynkła i krzynia do wymiany :( było tylko hruphrup i sleeper pojechał na lince, i co najdziwniejsze nie klękła przy upalaniu tylko w czasie normalnej jazdy. Dopóki jest sucho i trakcyjnie ośka robi robotę na dobrej oponie i zawiasie, a wszystkie inne warunki to czorta opanować to już ciężki temat

qcze kolejna uszczelka miedzy turbem a kolektorem wyparowała :angry: ten szit z intercarsu do niczego sie nie nadaje. Trzeba zadziałać konkretnie :decayed: www.allegro.pl/uszczelka-turbiny-cometic-garrett-t25-t28-gt28-i4957209094.html już w drodze

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

a tak wygląda zalanie nie za bardzo szałowego paliwka, III do odcinki :angry:http://vaglog.pl/log_200406.html

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

Fiu fiu, 1.2 przy odcince

Z 280kM bedzie

Opublikowano

302KM było na podobnych przepływach, tylko nie takim zapłonie :angry: różnice czuć w cholerę; uj tam połowe baka juz wylatałem, jeszcze 1/4 i nakarmie ją VP100 i CVLturbo mu zaaplikuje :D odżyje odrazu :kox:

Opublikowano

Czy nadal chcesz sprzedać swoją furę?

Opublikowano (edytowane)

hehe, Omenowóz kapke podstrojony :kox: zło wcielone :decayed:


Czy nadal chcesz sprzedać swoją furę?

W sumie i tak i nie. Narazie nie bo nie wszystko chodzi tak jak chcę, jak zrobię i dokoksuje to będzie do sprzedania. Nie zależny mi na sprzedaży na silę, na całą robotę muszę dać gwarancje bo honor mi nie pozwala wciskać komuś wała. Nie mam nic do ukrycia w aucie więc......., zresztą wszystko co w niej robione jest tu opisane :)


dwie nowości produkcyje :decayed:

i
Edytowane przez McGiver
Opublikowano

cos żeś tam nacudował ? :kox::kox::kox::kox::kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...