Apka2 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam drodzy koledzy. Mam nietypowy problem iż ubywa mi za szybko paliwo z zbiornika gdy samochód chodzi na LPG czy jest to możliwe że spala to i to ?? Przykład wlałem 18 litrów bp i starczyło na bardzo krótko jakieś 2 tyg nie wiem ile to kilometrów nie umiem określić. Odpalam auto na bp i przełączam po chwili na LPG więc nie możliwe żeby było takie spalanie. Instalacja gazowa II generacji dodam iż falują mi obroty może ma to coś wspólnego. Jeśli taki temat już był to sory ale nic nie znalazłem. Może razem uda nam się dojść o co chodzi:)
RAWULI Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Siemka, zanim się dogrzeje do tych 30-35st, to benzynki z 15 albo i lepiej łyka ...a na krótkich dystansach zimą to nie masz co liczyć na wartości katalogowe...a benzynka drożeje i drożeje... ps. masz (tylko )4 gary, zainwestuj w świece, przewody WN, sprawdź lambdę
Onkel Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Siemka, zanim się dogrzeje do tych 30-35st, to benzynki z 15 albo i lepiej łyka ... Przy moim motorze zalewam co miesiąc za 50 zł i spokojnie mi starcza więc na pewno coś jest nie tak. No i jak zawsze zaczynamy najpierw od podłączenia VAG-a
RAWULI Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Siemka, zanim się dogrzeje do tych 30-35st, to benzynki z 15 albo i lepiej łyka ... Przy moim motorze zalewam co miesiąc za 100zł czyli około 18 litrów i spokojnie mi starcza i jeszcze zostaje ( a ile jest sytuacji ze gazowni braknie i na benzynie musze jechać)więc na pewno coś jest nie tak. No i jak zawsze zaczynamy najpierw od podłączenia VAG-a racje ma kolega bo powymieniasz pół elektryki a to może filtr powietrza zakitowany
Apka2 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Świece i przewody jutro. Filtry czyste. no nic muszę przewód do kompa kupić i nauczyć się obsługi. Dzięki
Onkel Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Świece i przewody jutro. Filtry czyste. no nic muszę przewód do kompa kupić i nauczyć się obsługi. Dzięki Podjedź na spota to chłopaki Ci podepną i sprawdzą póki jeszcze nie masz swojego
majkel_majki Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Nie masz FIS-a i nie tankujesz mniej niż połowę baku?
Apka2 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 tankuję zawsze za 100pln czyli mniej niż pół zbiornika.
majkel_majki Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Pytałem jeszcze czy masz komputer pokładowy.
dr777 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 A ja proponuję udanie się do solidnego gazownika. Miałem podobny problem. Moje A-4 1.8 w dziwny sposób spalało tyle co RS-4 Powodem była "kończąca się" listwa. Powodowało to że instalacja LPG "wspomagała się" czasami benzyną.
kristofelus1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 z tego co wiem to nawet jak autko jeżdz ina gazie to zawsze silnik pobiera troche benzyny do regulacji obrotów, dlatego ci ubywa bęzyny
majkel_majki Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 z tego co wiem to nawet jak autko jeżdz ina gazie to zawsze silnik pobiera troche benzyny do regulacji obrotów, dlatego ci ubywa bęzyny To chyba coś źle wiesz :gwizdanie:
Onkel Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 z tego co wiem to nawet jak autko jeżdz ina gazie to zawsze silnik pobiera troche benzyny do regulacji obrotów, dlatego ci ubywa bęzyny W sytuacji źle założonej instalacji owszem.
kicker Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 STAG daje teraz możliwość softstartu czyli odpalania na LPG jak silnik jest ciepły, dla mnie dobra sprawa bo ja często gaszę i odpalam auto.
Magicbattle Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 nie ma takiej opcji zeby pobieralo bene do regulacji obrotow ha. paliwo krazy w ukladnie tak zeby pompa sie nie zatarla. wspomagac tez sie nie moze jesli listwa by sie konczyla. poprostu ci wylaczy gaz i dalej na benie jedzie,
tomas2209 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 A może po prostu masz mało dziurkę w przewodzie co idzie od pompki paliwa do filtra paliwa?? Ja na własnym przykładzie tak miałem leciutko się sączyło
żbik Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Kolego, może masz walnięty zaworek elektromagnetyczny odcinający dopływ benzyny i spala ci jedno i drugie jednocześnie.
majkel_majki Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Kolego, może masz walnięty zaworek elektromagnetyczny odcinający dopływ benzyny i spala ci jedno i drugie jednocześnie. I jak ten mały motorek miałby niezauważalnie przepalić 2 razy tyle paliwa na cykl?
agusia59 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 u mnie tez wystepuje ten problem. dodam ze pompka paliwa w zbiorniku wymieniona na uzywke, bo stara skonczyła swój zywot. teraz jest narazie ok, ale przez jakies 3-4 miesiace wczesniej ciezko było odpalic samochód (odpalam tylko na benzynie, nie da sie na gazie) a paliwo było tankowane i było go dosc sporo.
longerooo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam Panowie miałem taki sam problem i całym winowajcom był regulator ciśnienia paliwa na listwie dodatkowo objawiało się to tym,że jak był ciepły to ciężko palił pęka w nim membramka i ciągnie paliwo wężykiem od podciśnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się