Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Ubywa benzyny na lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam drodzy koledzy.

Mam nietypowy problem iż ubywa mi za szybko paliwo z zbiornika gdy samochód chodzi na LPG czy jest to możliwe że spala to i to ??

Przykład wlałem 18 litrów bp i starczyło na bardzo krótko jakieś 2 tyg nie wiem ile to kilometrów nie umiem określić. Odpalam auto na bp i przełączam po chwili na LPG więc nie możliwe żeby było takie spalanie. Instalacja gazowa II generacji dodam iż falują mi obroty może ma to coś wspólnego.

Jeśli taki temat już był to sory ale nic nie znalazłem.

Może razem uda nam się dojść o co chodzi:)

Opublikowano

Siemka, zanim się dogrzeje do tych 30-35st, to benzynki z 15 albo i lepiej łyka ...a na krótkich dystansach zimą to nie masz co liczyć na wartości katalogowe...a benzynka drożeje i drożeje...

ps. masz (tylko )4 gary, zainwestuj w świece, przewody WN, sprawdź lambdę :good:

Opublikowano

Siemka, zanim się dogrzeje do tych 30-35st, to benzynki z 15 albo i lepiej łyka ...

Przy moim motorze zalewam co miesiąc za 50 zł i spokojnie mi starcza więc na pewno coś jest nie tak. No i jak zawsze zaczynamy najpierw od podłączenia VAG-a :wink4:

Opublikowano

Siemka, zanim się dogrzeje do tych 30-35st, to benzynki z 15 albo i lepiej łyka ...

Przy moim motorze zalewam co miesiąc za 100zł czyli około 18 litrów i spokojnie mi starcza i jeszcze zostaje ( a ile jest sytuacji ze gazowni braknie i na benzynie musze jechać)więc na pewno coś jest nie tak. No i jak zawsze zaczynamy najpierw od podłączenia VAG-a :wink4:

:notworthy: racje ma kolega bo powymieniasz pół elektryki a to może filtr powietrza zakitowany :cool1:

Opublikowano

Świece i przewody jutro. Filtry czyste. no nic muszę przewód do kompa kupić i nauczyć się obsługi.

Dzięki

Opublikowano

Świece i przewody jutro. Filtry czyste. no nic muszę przewód do kompa kupić i nauczyć się obsługi.

Dzięki

Podjedź na spota to chłopaki Ci podepną i sprawdzą póki jeszcze nie masz swojego :wink4:

Opublikowano

Nie masz FIS-a i nie tankujesz mniej niż połowę baku?

Opublikowano

Pytałem jeszcze czy masz komputer pokładowy.

Opublikowano

A ja proponuję udanie się do solidnego gazownika.

Miałem podobny problem. Moje A-4 1.8 w dziwny sposób spalało tyle co RS-4 :tongue4:

Powodem była "kończąca się" listwa. Powodowało to że instalacja LPG "wspomagała się" czasami benzyną.

Opublikowano

z tego co wiem to nawet jak autko jeżdz ina gazie to zawsze silnik pobiera troche benzyny do regulacji obrotów, dlatego ci ubywa bęzyny

To chyba coś źle wiesz :gwizdanie:

Opublikowano

z tego co wiem to nawet jak autko jeżdz ina gazie to zawsze silnik pobiera troche benzyny do regulacji obrotów, dlatego ci ubywa bęzyny

:polew: W sytuacji źle założonej instalacji owszem.

Opublikowano

STAG daje teraz możliwość softstartu czyli odpalania na LPG jak silnik jest ciepły, dla mnie dobra sprawa bo ja często gaszę i odpalam auto.

Opublikowano

nie ma takiej opcji zeby pobieralo bene do regulacji obrotow ha. paliwo krazy w ukladnie tak zeby pompa sie nie zatarla. wspomagac tez sie nie moze jesli listwa by sie konczyla. poprostu ci wylaczy gaz i dalej na benie jedzie,

Opublikowano

A może po prostu masz mało dziurkę w przewodzie co idzie od pompki paliwa do filtra paliwa??

Ja na własnym przykładzie tak miałem leciutko się sączyło :hi:

Opublikowano

Kolego, może masz walnięty zaworek elektromagnetyczny odcinający dopływ benzyny i spala ci jedno i drugie jednocześnie.

Opublikowano

Kolego, może masz walnięty zaworek elektromagnetyczny odcinający dopływ benzyny i spala ci jedno i drugie jednocześnie.

I jak ten mały motorek miałby niezauważalnie przepalić 2 razy tyle paliwa na cykl?

Opublikowano

u mnie tez wystepuje ten problem. dodam ze pompka paliwa w zbiorniku wymieniona na uzywke, bo stara skonczyła swój zywot. teraz jest narazie ok, ale przez jakies 3-4 miesiace wczesniej ciezko było odpalic samochód (odpalam tylko na benzynie, nie da sie na gazie) a paliwo było tankowane i było go dosc sporo.

Opublikowano

Witam Panowie :hi: miałem taki sam problem i całym winowajcom był regulator ciśnienia paliwa na listwie dodatkowo objawiało się to tym,że jak był ciepły to ciężko palił:) pęka w nim membramka i ciągnie paliwo wężykiem od podciśnienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...