Agrzesiek4 Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Witam, jezdze A4 B5 97r. 1.8 125km i odnosze wrazenie jakby ten silnik wcale takiej mocy nie mial, jest glosny przy wysokich obrotach od 3,500 tyś. i jakis strasznie mulisty, nie ma takiego kopa jak myslalem ze powinien miec silnik 125 konny. Co powinienem posprawdzac? Co powinienem zrobic? Prosze o rady.
cayenne Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Podłącz VAGa-może coś wykaże. Poza tym mogą być to słabe świece,zużyte przewody napięcia,zanieczyszczone filtry. Może poproś kogoś znajomego,niech przewiezie Cię takim samym 1.8 i wtedy będziesz wiedział,czy rzeczywiście jest coś nie tak.
maciekg Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Jesli posprawdzasz to co powiedzieli koledzy i nic sie nie zmieni to ja chce powiedziec, ze ten typ tak ma. Silniczek dostaje skrzydeł powyzej 4 tys. obrotów i przy wysokich predkosciach czuje sie te 125 KM. Jesli nie wystarcza Ci ADR zawsze mozesz sprzedac i kupic 1.8T Odnośnie buczenia powyżej 3,5 tys. obr/min poszukaj na forum, temat byl poruszany.
Ronin Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Czy możesz określić co to znaczy mulisty tj. wkręca się do setki w 10 sekund czy nie. Jeżeli tak, to ten typ samochodu szybciej nie może tzn. może i można zejść do 9 sekund ale turbo to nie będzie. I jeszcze jedno, jak będziesz cały czas jeździł do 3000 obrotów, a raz od wielkiego święta chcesz pojechać trochę szybciej to nic z tego nie będzie. Spróbuj pojeździć powyżej 160 (pytanie tylko gdzie i kiedy, chyba tylko w nocy) i potem sprawdź jak samochód się zbiera. Jak masz LPG to wogóle nie próbuj, bo to mija się z celem. A hamownie to sobie daruj, bo i tak niczego nie dowiesz się innego niż sam czujesz. Najlepiej zrób test ile potrzebujesz do setki i załącz video na forum. Dołacz do tego informacje o kołach i przebiegu. :th:[br]Dopisany: 25 Marzec 2008, 21:52 _________________________________________________Zobacz ten link i porównaj do swojego: http://www.youtube.com/watch?v=CqfsjYcKnNc
TTom3k Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Moim zdaniem silnik 1.8 chodzi jak chodzi i nie ma co wymagac. Moj tez sie wydawal mulasty ale scigalem sie z identyczna fura kolegi i jakos wygralem bezproblemu. Na tym filmiku sie dobrze zbiera fura moj chyba az tak nie leci. Zalej sobie kolego v-power racing to poczujesz moc
P3ch Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Nie no panowie ściemy mówicie, jeśli chodzi o to że ten silnik tak ma. Ja mam 1.8 i wcale się z wami nie zgodze... od momentu 2.5... 3.0.... w góre to ta fura skrzydeł dostaje tak że ja nie wiem co wy tu mówicie. Jeśli po wyzej trzech tysiaczków fure muli zamiast jechać to znaczy że coś jest nie tak i musi być jakaś tego przyczyna, a nie iść na łatwizne i mówić że te fury tak mają. Przepraszam jeśli napisałem troszke za ostro tego posta, ale trosze mnie zbulwersowały wasze niektóre wypowiedzi. Pozdrawiam
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 P3ch, jak najbardziej masz rację. 1.8 to nie silnik do ścigania ale do skuteczne poruszania się wystarczy. Brak dynamiki samochodu może wynikać z tysiąca usterek. Nie ma co gdybać i strzelać co może być przyczyną. Podstawa to podpięcie w celu sprawdzenia błędów, prawdopodobne jest również to, że błędów żednych nie będzie więc wtedy trzeba sprawdzać po kolei elementy naczęściej odpowiadające za tego typu usterkę. Hamownia to jak najbardziej dobry pomysł. Pomiar na rolkach stanowi łatwy i szybki sposób określenia ogólnej kondycji silnika jak i umiejętność analizy wykresu umożliwia wstępne wykrycie usterki.
obrus1 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Po prostu ten silnik taki jest. Jak już wspomniano wcześniej to te 125 kucy odczówać zaczyna się dopiero 4 - biegu. Dlatego zminiam moja A4 na taką z silnikiem 1.8T lub coś w stylu S4 2.7 biturbo
tomcio1600 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Te silniki lubia wysokie obroty i do tego trzeba sie przyzwyczaic... Szału z ADR nie ma jednak spokojnie wystarczy jesli umie sie nim jeżdzic. Jednak od 3500 obr/min w góre powinna sie ładnie zbierac (wraz z tym nie przerazaj sie dzwiekiem bo buczenie to jego drugie ja :] ) A i nic nie da koni kupa jak kierowca... [bluzgu bluzgu]
NanYeo Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Witam. Moje 1.8T nie również nie najlepiej sie zbiera, zastanawiam się czy jest coś nie tak z silnikiem czy to kwestia wieku i sporego przebiegu
Agrzesiek4 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Witam, po przeczytaniu wielu postow dochodze do wniosku ze jednak z moim samochodem jest wszystko ok. Powyzej 3000 obr/min dostaje szału, zbiera sie znakomicie i pomimo tego ze autko ma przejechane juz 210000 km jestem przekonany ze do setki zebralbym sie maksymalnie do 10 sek. Jezdzilem kilkoma a4 B5 i faktycznie wycie przy wysokich obrotach to jego "drugie ja" Jesli chodzi o 1.8T po rozmowach z kilkoma wlascicielami tych silnikow kazdy ma wrazenie ze wkreca on sie na obroty wolniej niz 1.8 Zrobie tescik 0-100km/h i wrzuce filmik.
husain Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 witam! ja kupiłem swoja a4 ob babki 34 letniej. Miała ja dwa lata i zrobiła w tym czasie ok 15tys. km. Z autem niby wsio ok, ale.... na jedynce jest zrywna , na dwójce wciskam pedal w podloge przez ok 1-2sek slabo reaguje dopiero po tym czasie zaskoczy i jest nie do opanowania podobnie jest na trójce. Pytanie... czy auto jest leko zamulone i trzeba je troszku odmulić czy moze jest cos nie tak ? czy u Was również pedał sprzegła reaguje "wysoko" ? czy to normalne?
Ronin Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Wrzuć filmik jak się zbiera, to bedziemy porównywać. Agrzesiek4 obiecywał, to może się tez doczekamy. Jak zaczniesz to ja od ręki podeślę swój.
loco87 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Mam tylko film przed zrobieniem rozrzadu(mialem przesuniety o ponad 3 zabki..). I jeszcze jak nie wyszedl mi start bo aparat deko mi sie umsknol.... Wtedy bylo takie marne 8s teraz jest wyczuwalnie lepiej.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2008, 20:57 _________________________________________________http://www.wrzuta.pl/film/vz55N72L52/
Ronin Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 No dobra, ja jutro wrzuce swój filmik. Mój jest bez turbo to zbiera się nieco wolniej i wychodzi około 10. Najgorzej z tym telefonem, bo trzeba go trzymać na kierownicy. Na moje ucho chodzi bardzo dobrze. Ja tam zauważyłem przebieg 65000, loco87 gdzie ty znalazłeś samochód z takim małym przebiegiem.
loco87 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Teraz jest lepiej(na 2 biegu przekraczam 100 i wyczuwalnie lepiej ciagnie od 2 tys.) ale mam jakis wyciek i nie wiem z kad. Nie ma plamy pod autem a obrzygane jest miejsce zaraz pod filtrem oleju. Albo sie poci skrzynia albo 10 letni stary filtr oleju wkoncu puscil..... Oczywisice teraz wszystko wymienione ale silnik nie byl myty. Musze wlasnie sie za to zabrac i zaobserwowac czy jest jakis wyciek czy nie. Nom auto ma tyle przejechane. Choc jego stan kosmetyczny na to nie wskazuje To mechanicznie jest wstrząsająco idealnie
Nosfer Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Teraz jest lepiej(na 2 biegu przekraczam 100 i wyczuwalnie lepiej ciagnie od 2 tys.) ale mam jakis wyciek i nie wiem z kad. Nie ma plamy pod autem a obrzygane jest miejsce zaraz pod filtrem oleju. Albo sie poci skrzynia albo 10 letni stary filtr oleju wkoncu puscil..... Oczywisice teraz wszystko wymienione ale silnik nie byl myty. Musze wlasnie sie za to zabrac i zaobserwowac czy jest jakis wyciek czy nie. Nom auto ma tyle przejechane. Choc jego stan kosmetyczny na to nie wskazuje To mechanicznie jest wstrząsająco idealnie Może oring Ci puszcza, mi go uszkodzili przy wymianie oleju Sprawdź przy następnej wymianie i niech ci to wymienią z miejsca ( jeśli to, to... )
loco87 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 oring ? tzn przy skrzyni czy gdzie? Ja mam olej widoczny zaraz pod filtrm oleju (aeb) tam jest jakis kawalek ze skrzyni biegow.
Nosfer Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 oring ? tzn przy skrzyni czy gdzie? Ja mam olej widoczny zaraz pod filtrm oleju (aeb) tam jest jakis kawalek ze skrzyni biegow. Nie mam żadnego schematu pod ręką (aeb), ale u mnie puszczał ten od filtra oleju właśnie.. Nie wiem, jak jest w twoim modelu, ale przypuszczam, że konstrukcja połączenia filtra jest taka sama.. Tylko, że tego oring-a nie da się wymienić bez spuszczenia oleju, więc może przeczekaj do następnej wymiany. Albo podjedź gdzieś z tym fachura powinien potrafić to stwierdzić bez rozkręcania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się