Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak To jest jak sie ma AHU/1Z co ma map sensor w sterowniku, jest jakaś możliwość dokoptowania takiego do 3bar?:eusathink::wink:

Opublikowano
A jak To jest jak sie ma AHU/1Z co ma map sensor w sterowniku, jest jakaś możliwość dokoptowania takiego do 3bar?:eusathink::wink:

Do 3bar? To ile ty chcesz tam ładować :)? Do 3000mbar chyba? Czyli do 2bar. Wg mnie jedyne co można zrobić to wymienić sterownik na 16bit i wtedy taki MAP sensor w rure.

Opublikowano

jest podobno jakaś przejściówka którą trzeba dolutować i można podpiąć mapa

Opublikowano
A jak To jest jak sie ma AHU/1Z co ma map sensor w sterowniku, jest jakaś możliwość dokoptowania takiego do 3bar?:eusathink::wink:

Do 3bar? To ile ty chcesz tam ładować :)? Do 3000mbar chyba? Czyli do 2bar. Wg mnie jedyne co można zrobić to wymienić sterownik na 16bit i wtedy taki MAP sensor w rure.

Sory za babola :wink: Tylko ze to wtedy sterownik od afn itd a jak sie ma sterownik 16 bit z map sensorem w sterowniku, o to mi chodzi :wink: a cos wiecej o przejsciowce do wlutowania kolega wie?

Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

pomyliło mi się to nie przejściówka po prostu trzeba przylutować.

z forum golfa Schemat podłączenia map sensora arl 2bar w ECU AFN : TDI - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

"Adamm napisał(a):

piny w map sensorze

1 masa

2 temperatura

3 napiecie zasilajace +5v

4 cisnienie doladowania

ECU majac wylot / wlot cisnienia po lewej stronie

1 napiecie zasilajace +5v

2 cisnienie doladowania

3 masa "

Opublikowano

Mam pytanko kto poleca jakies 216 inne niz bosch troche drogo,aczkolwiek jezeli tylko te sa godne polecenia to je kupie

Robie sporo km,wiec nie ma mowy ze po 40-50tyś juz beda siadac wtryski.Czyli po paru miesiacach :decayed:

Opublikowano

Pany czyli mam rozumieć że jak ktoś mi lutował czipa to jest źle zrobiony bo powinien być tylko wgrany ?

Opublikowano
Pany czyli mam rozumieć że jak ktoś mi lutował czipa to jest źle zrobiony bo powinien być tylko wgrany ?

w starszych dieslach, kości trzeba wyciągać, programować, lutować spowrotem do ecu, więc nie koniecznie masz źle zrobionego czipa

Opublikowano

No ja mam 98 afn 110 to już się bałem że coś źle mam bo pali ile widzi muszę to spalanie dogłębniej obadać dzięki za info :hi:

Opublikowano

Witam

mam A4 b6 Avanta 2002/3 znajomy mi cos wspominał o podniesieniu mocy ,nawet do 170? na czym to polega i czy to jest bezpieczne Sorki Panowie jestem zielony totalnie .Jestem kucharzem wiec ew.słuze pomoca w tej dziedzinie.

/

Opublikowano

Witam

Przedstawiam mój wykres po dzisiejszej modyfikacji u Aligatora. Seria niestety była już strasznie mocna więc różnica po modyfikacji nie jest aż tak odczuwalna, ogólnie zmiany na duży plus. Auto płynnie rozwija moc, przyjemnie się jeździ, równo ciągnie. Wcześniej był jak dla mnie odczuwalny spadek momentu przy 2400 rpm, teraz jest praktycznie stały do 3000 rpm. Mogło by być więcej KM ale za duże ryzyko ponieważ było by to max dla turbo.

wykres.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Nie ten dział prosze pana:wink:

Opublikowano

No właśnie się zastanawiałem gdzie to wrzucić. Jak coś to proszę usunąć.

Opublikowano

Jakie jeszcze większe od seryjnego IC można zamontować do 1.9TDI (AVG) bo od Alfy 155 2.0 jakoś nie mogę znaleźć...

Opublikowano
Jakie jeszcze większe od seryjnego IC można zamontować do 1.9TDI (AVG) bo od Alfy 155 2.0 jakoś nie mogę znaleźć...

musisz szukać po alegro pod hasłem intercooler, po wygladzie moze cos trafisz, ale większy od alfy to tam juz sie chyba nie zmieści:whistling: juz przy montazu tego z 2,0 trzeba błotnik podcinać, druga sprawa, nisko siedzi:whistling:

Opublikowano
Jakie jeszcze większe od seryjnego IC można zamontować do 1.9TDI (AVG) bo od Alfy 155 2.0 jakoś nie mogę znaleźć...

musisz szukać po alegro pod hasłem intercooler, po wygladzie moze cos trafisz, ale większy od alfy to tam juz sie chyba nie zmieści:whistling: juz przy montazu tego z 2,0 trzeba błotnik podcinać, druga sprawa, nisko siedzi:whistling:

Gdzieś na form widziałem jak ktoś montował właśnie tego ICka od alfy... Nawet było pokazane, w którym miejscu wyciąć błotnik

---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:40 ----------

Ta będzie dobra --> Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler NRF do Alfa Romeo 155 (167) 2.0 16V Turbo Q4 190KM [30004] w MotoCentrum.pl ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...