adrianus Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 VR'y z turbo coraz czesciej ostatnio pokazuja jak sa rozwojowe i jakie wyniki daje dlubanie przy nich, miodzo
zabba88 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Sajmona robi sie:) Ale sajmon ma vr6 12V czyli duzo starsza jednostka. Bez zmiennych faz rozrzadu z duzo slabszym dolem w serii oraz gorszym FLOW. Ale moze za niedlugo sie przekonam jak faktycznie jest z 12V. W miedzy czasie moze opowiem co sie struga u mnie w skromnym wrszatcie o powierzchni 80m kwadratowych. Moja s4 r32 turbo Audi 80 b4 quattro competition 2.7 biturbo lecz bedzie single turbo gt35 Jetta mk2 2.8 24V W marcu najprawdopodobniej golf mk2 1.8T APY+ I moze ostatnia niewiadoma mk3 2.9VR6 synchro. O niezlej specyfikacji(kute korby, kute tloki, rozwiert na 3.0, walki catcams, reg, kolka, zawory supertech +2mm, talerzyki, podkladki, sprezynki+porting+haldex i gtx35) Wlasiciel kase ma lecz zastanawia sie nad tym lub r32:) +kilka kolejnych 1.9tdi+gtb2260vbadz gtb17 itd rownierz kilka aut rowiesniczych 1.9tdi PD+caha itd. Takze jest co robic panowie. A niestety robie sam wiec doba jest dla mnie za krotka. Dlatego ten projekt musi spokojnie dorosnac do wyjazdu. Postaram sie na bierzaco wklejac jakies aktuale i moze zaniedlugo zaloze temat o tej 80+fotostory pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 23:38_________________________________________________Nie trzeba szukac w stanach r32 turbo.W polsce jest juz kilka. golf mk5 r32 turbo compsport 500ps audi s3 500ps na gt3071r oraz ostatni w sumie najmocniejszy narazie w pl. seryjny dol odprezony przekladka+gtx35 golf 4 r32 590PS i 720Nm:) Wiec dlatego leci kuzizna zeby wykorzystac potencjal sprezarki
Kowi87 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 A ten z twoje eS silnik poszedł na handel czy do tej 80tki
Flyer Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 jak przymierzalem sie do swapa, to Rogal podsuwal mi wlasnie koncept na VR6... ale wybralem tansza i prostsza opcje trzymam kciuki za projekt, bo rezultat powinien byc super.
zabba88 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Kowi87do tej 80stki. Z tym ze mimo przebiegu 92tys silnik zostal rozlozony na czesci 1. obecnie dol juz zlozony. Glowicy z 2.8 juz leza i bede je portingowal+zawory +1mm. Tak zeby nie wracac do tematu:) Flyer i rogal mial racje. Dzwiek vr6 turbo miazdzy suty
PiterA4 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 :banan3: masakra jak to bedzie popie....
lapsik Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 :notworthy: :notworthy: Szacun wielki .. z takim projektem strach stanac na swiatlach. Tylko zyczyc powodzenia
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Glowicy z 2.8 juz leza i bede je portingowal+zawory +1mm. nie lepiej od 2.4i ?????
zabba88 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Przyszedl wreszcie maly gadget pod maske ktory bedzie cieszyc oko. Pokrywa zaworow w hydrografice CARBON
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 wiela sobie "śpiewają" za taką przyjemnośc ???? :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
marewel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 konstrukcja jest bardziej zwarta a dzieki temu jest troche wiecej miejsca pod maską Chyba jedyna zaleta.Sa tez wady np różnica mocy miedzy rzędami cylindrów wynosząca około 7%.
zabba88 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 marawael chybamowisz o starych vr612V:) 24V to calkiem inna konstrukcja. Dlugosci kanalow sa skompensowane zaworami oraz calkiem inna konstrukcja glowicy. Stare mialy 12 zaworow 6wyd i 6ssacych o tej samej dlugosci.+ 12 popychaczy. Tutaj jest 4 zawory na cylinder z czego jest 4x6 zaworow innej dlugosci. 24popychacze, 24 dzwigienki, 2 walki o calkiem innych ksztaltach jak w 12v ze wzgledu na te dzwigienki, zmienne fazy rozrzaduzarowno na walku wyd.jak i ssacym:) 2 czujniki halla. I duzo wieksze przeplywy. Tak ze 24Vnie ma co porownywac do starych vr6 12V devastation 300zl
Cordii Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Przyszedl wreszcie maly gadget pod maske ktory bedzie cieszyc oko. Pokrywa zaworow w hydrografice CARBON W realu jest duzo lepszy efekt niz na fotkach
marewel Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 marawael chybamowisz o starych vr612V:) 24V to calkiem inna konstrukcja. Dlugosci kanalow sa skompensowane zaworami oraz calkiem inna konstrukcja glowicy. Stare mialy 12 zaworow 6wyd i 6ssacych o tej samej dlugosci.+ 12 popychaczy. Tutaj jest 4 zawory na cylinder z czego jest 4x6 zaworow innej dlugosci. 24popychacze, 24 dzwigienki, 2 walki o calkiem innych ksztaltach jak w 12v ze wzgledu na te dzwigienki, zmienne fazy rozrzaduzarowno na walku wyd.jak i ssacym:) 2 czujniki halla. I duzo wieksze przeplywy. Tak ze 24Vnie ma co porownywac do starych vr6 12V devastation 300zl Wszystko to wiem ale są tam jeszcze długie korby co zaleta tez nie jest. Mogłeś pokusić się o vr 3.6 FSI tam jest jeszcze mniejszy kat rozwarcia przez co silnik jest praktycznie idealnie wyrównoważony. 2.8 nie miały przypadkiem zmienne fazy sterowane samym łańcuszkiem?
zabba88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 nie mialy:) dopiero 2.8 24V i tylko DBE ma podwojna faze. Wczesniejsze maja na 1 walku, a te co szly na stany sa na przewodach i 12V
Kierownik Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Trzeba coś naskrobać żeby móc prześledzić temat aa idziesz grubo, r32 kozacki projekt jakie to koszta , bez wliczania oczywiście robocizny może być na pw
Arek956 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Taki kolor mi się marzył jak szukałem auta... jest w pyte :kox: Co do reszty to chyba nie muszę się wypowiadać bo jeżeli zrealizujesz te plany to będzie gruboo Podziwiam cię bo żeby zrobić taki projekt to trzeba zainwestować sporo pieniędzy no i oczywiście czasu
zabba88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Koszta. Tu nie ma nicdo ukrycia. Mniej wiecej: -Turbo 5-10tys -r32 7tys -uklad paliwowy 3-4tys -wydech 2-4tys -IC 2-4tys -Remont silnika 3-5tys -zakucie dolu+ARP 6tys -Glowica w zalezonosci 4-20tys -APEXI 2-3tys -i duzo innych rzeczy ktore pochlona drugie tyle. Dlatego projekt rozlozony w czasie ze wgledu iz nie samym autem sie zyje:) [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 23:48_________________________________________________Sprzedam troche gratow co mi lezy, a nie moge w dziale gielda nic dodac:/ [mod]Jeśli nie możesz wystawić nic w dziale "Sprzedam" to widocznie jest tego jakiś powód[/mod] i za to masz kropeczkę ...za nieprzestrzeganie Regulaminu, przez jakiś czas Moderatorzy będą decydować o tym, co z Twoich wypowiedzi się pojawi na Forum...
PiterA4 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 niuelepiej to bylo kupic cos nowego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się