czester Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Grzesiu pytanko takie, przełączyłem Start Stop w MCE, i ABS bez problemu przyjął mi kodowanie AHA. Czy to oznacza, że będzie to działać z S/S ? Dziwne, że pomimo braku przycisku nie ma żadnych błędów w ABS.
wrclaguna Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Kiedys robiłem to w A5 z S/S i wszystko działało
czester Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Ok dzięki, zobaczymy co z tego będzie
maciek333 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Witam. Czy AHA chodzi w aucie z USA , kod na wlepce mam 1AT , zastanawia mnie tylko licznik bo nie ma tam na zegarze ręcznego (P) tylko Park Brake , a jak AHA jest włączone i działa to na liczniku (P) robi się zielone a jak to wygląda w liczniku z USA ? Edytowane 30 Października 2015 przez maciek333
czester Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 No i AHA dołożony System działa u mnie ze Start/Stopem bez najmniejszych problemów (2010r. CAHA). ABS przyjął od razu kodowanie bez żadnych błędów. Jeżeli S/S jest aktywny AHA działa do momentu zgaszenia silnika, po zgaszeniu jest dezaktywowany i zaciąga się automatycznie ręczny. Jako, że przełączyłem S/S tak, żeby był zawsze po odpaleniu nieaktywny, nie koliduję to z AHA. Pytanie, czy da się przekodować tak, żeby AHA był zawsze aktywny po włączeniu silnika ?
Winger Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Mod zrobiony, działa bez problemu. Sterownik 8K0 907 379 AM, jest już na liście. w pierwszym poście. Największa jazda była z wtyczką ABS - w moim przypadku nie tyle z jej rozebraniem, co z tymi różowymi blokadami które trzeba było zwolnić żeby piny weszły. Godzina męki. A, i słusznie na anglojęzycznym forum radzą, żeby w ciepłej temperaturze pracować (np garaż i silnik rozgrzany) bo plastiki we wtyczkach można na zimno łatwo złamać. Ja sobie też przy okazji rozbierania podszybia i wyjmowania ECU pociągnąłem wiązkę pod ACC, do kolejnego moda oszczędzona godzina roboty. Pytanie, czy da się przekodować tak, żeby AHA był zawsze aktywny po włączeniu silnika ? Z tego co czytałem to nie ma szans.
Soszka Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Witam, Mam a4 allroad rok modelowy 2013, AHA dołożone wszystko pięknie działa , oprócz diody na przycisku- nie zapala się. Czy któryś z kolegów miał taki problem i czy da się to rozwiązać ?????
tom4275 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Witam, Mam a4 allroad rok modelowy 2013, AHA dołożone wszystko pięknie działa , oprócz diody na przycisku- nie zapala się. Czy któryś z kolegów miał taki problem i czy da się to rozwiązać ????? zapewne masz tak jak ja w Q5 ... Pin 10 musi iść do Pinu 36 a nie 16
dav_k Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam, od jakiegoś czasu jestem właścicielem a4 avant z 2014, nie ma opcji AHA a chciałbym ją mieć. Widzę że na forum jest wielu magików więc może ktoś mi pomoże, mój ABS to 8K0 907 379 CL. Jest jakaś szansa na uruchomienie automatycznego hamulca? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Pasuje sprawdzic Kompem czy sterownik przyjmnie kodowanie w ABS
dav_k Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Pasuje sprawdzic Kompem czy sterownik przyjmnie kodowanie w ABS Niestety nie przyjmuje kodowania, wersja 1AS.
witek1234 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Panowie mam pytanie czy sterownik ABS posiada ochronę komponentu ? i czy jest jakaś filozofia go wymienić ? czy tak samo jak we wcześniejszych modelach B6, B7
osa112 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Witam. pisze w tym temacie poniewaz jestem chetny zrobic moda tylko mam mianowicie maly problem ktory moze ktos mi pomoze rozwiazac. : a wiec mam problem z przyciskiem od recznego wszystko dziala zaciaga i popuszcza hamulec lecz nie stety nie ma podswietlenia oznaczajcego ze jest zaciagniety podsietlenie samego klawisza dziala. przekladalem przycisk do kolegi i u niego wszystko dziala. sprawdzalismy napiecie w kostkach i u niego jest plus na dwoch kablach a u mnie na jednym.komputer pokazuje blad 197120 lamka funkici w panelu obslugi zwarcie z plusem. i moje pytanie czy ktos ma moze schemat gdzie idzie cala wiazka by sprawdzic czy nie jest uszkodzony kabel lub czy sie nie wypiał. lub moze jakies inne pomysly na rozwiazanie problemu.????z gory dziekuje i pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 w pierwszym poscie jest schemat i rozpiska PINÓW
osa112 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 nie wiem czy dobrze patrze .ale ztego co rozumiem to kable do tego przycisku wychodza z modułu pompy??czy z komfortu???
wrclaguna Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 w pierwszym poscie jest schemat i rozpiska PINÓW z tego co rozumiem to kable do tego przycisku wychodza z modułu pompy??czy z komfortu??? Kabelki ida do sterownika hamulca J540 oraz J104 ABS oraz poswietlenie J519 Ty masz E538 wtyka 12PIN a dokladasz PINY z wlacznikiem E540 * PIN7 to bezpiecznik od przycisku hamulca
osa112 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 dzieki wielkie Wrclaguna. za cala rozpiske. okazalo sie ze wyskoczył bezpiecznik w bagazniku 5A. pozdrawiam
maki19955 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Wszystko ładnie rozpisane i ogólnie chętnie sie pokuszę o założenie tej funkcji tylko ze nie wiem czy mogę dodaje zdj mojej naklejki i niech mi ktoś odpowie czy moja pompa ABS bedzie z tym działać bo Ja kompletnie nie potrafię czytać tej wlepki ?
komoornik Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Widzisz gdzieś na wlepie kod 1AT? To masz odpowiedź. Edytowane 2 Marca 2017 przez komoornik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się