nex Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 tak masz rację w przypadku jeżeli chce sprawdzić ile pożera dana rzecz. Napisał wyraźnie że chce zmierzyć ile pobiera prądu auto w stanie spoczynku, a nie dany odbiornik więc dostał odpowiedź
marcin303 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam. Jaki aku polecacie do A4 B5 1.6 z mocno rozbudowanym audio. Obecnie mam aku nieznanej produkcji i przynajmniej raz w tygodniu muszę ładować a przy mrozach nawet częściej.
pastaldo Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam. Jaki aku polecacie do A4 B5 1.6 z mocno rozbudowanym audio. Obecnie mam aku nieznanej produkcji i przynajmniej raz w tygodniu muszę ładować a przy mrozach nawet częściej. jaki kolwiek byle nowy
Duds Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam. Jaki aku polecacie do A4 B5 1.6 z mocno rozbudowanym audio. Obecnie mam aku nieznanej produkcji i przynajmniej raz w tygodniu muszę ładować a przy mrozach nawet częściej. jaki kolwiek byle nowy jakikolwiek? Przecież chyba nie warto kupować jakiegoś NOŁNEJMA za 200 zł ? Mówię teraz o dieslu
pastaldo Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 napisałem jakikolwiek ale warto kupic coś renomowanej firmy. Mimo wszystko widziałem juz akcje gdzie noname wytrzymywał kilka lat a super hiper wysiadały po roku. Jednak kupując renomowanej firmy nie znaczy że on jest na pewno super ale jest większe prawdopodobieństwo że będzie dobrze.
daniels Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 "100Ah 900A Centra Futura" Też bym chciał taki nadwymiarowy ale się nie mieści zmieści się wkładałem ostatnio do a4 b5 1.9tdi tylko podstawę lekko zmodyfikowałem,zeszło 15minut z montażem :gwizdanie:
SZYNKAR Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 zmieści się wkładałem ostatnio do a4 b5 1.9tdi tylko podstawę lekko zmodyfikowałem,zeszło 15minut z montażem Możesz fotę wrzucić? Może być na priv. Właśnie kupiłem 100Ah (do szkoły) ale to tylko w bagażniku. Przez chwilę miałem 500Ah Mam chyba koło 80Ah i tam za wiele miejsca nie widziałem. Na czym polega przeróbka łapy? OT W MIG21 latał 45Ah, 980A, bardzo dawno temu (1970) po kasacji zakładali do syrenki, ponoć można było na rozruszniku wyjechać na podjazd z garażu podziemnego. Tak po 5 wyjazdach rozrusznik się cytuję "sfajczył kompletnie".
daniels Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 zmieści się wkładałem ostatnio do a4 b5 1.9tdi tylko podstawę lekko zmodyfikowałem,zeszło 15minut z montażem Możesz fotę wrzucić? Może być na priv. Właśnie kupiłem 100Ah (do szkoły) ale to tylko w bagażniku. Przez chwilę miałem 500Ah Mam chyba koło 80Ah i tam za wiele miejsca nie widziałem. Na czym polega przeróbka łapy? OT W MIG21 latał 45Ah, 980A, bardzo dawno temu (1970) po kasacji zakładali do syrenki, ponoć można było na rozruszniku wyjechać na podjazd z garażu podziemnego. Tak po 5 wyjazdach rozrusznik się cytuję "sfajczył kompletnie". foto nie mam ale wystarczy jedną ściankę podstawy odgiąć bo jest z blachy i wchodzi 100Ah
Góral65 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 W MIG21 latał 45Ah, 980A, bardzo dawno temu (1970) po kasacji zakładali do syrenki, ponoć można było na rozruszniku wyjechać na podjazd z garażu podziemnego. Tak po 5 wyjazdach rozrusznik się cytuję "sfajczył kompletnie". nie wiem czy wiesz ale te akumulatory z Mig-a zamiast ołowiu w środku miały srebro a samolot na nich zastartował raz czasami dwa razy i były tylko awaryjnie gdyby w powietrzu zgasł
SZYNKAR Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 30k zł/szt :> 6.5kg srebra wielkość jak jakieś 75Ah ołowiowy No i zasadowe upierdliwe w obsłudze.
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 witam, jaki akumulator kupić, alternator jest 140A , z kodów wyposażenia wychodzi J1U czyli 450A ( 95 ah ) , obecnie jest wsadzony oryginał który wymieniał szwab w 2005 roku i włożył 80 ah/640A , w aucie jest sporo dodatków webasto, podgrzewane siedzenia co ciągnie sporo prądu, i aku przy tych mrozach średnio daje radę. jaki prąd rozruchowy powinien mieć przy tej pojemności, bo pojemność wezmę 95aH ? bo nigdzie takiego nie widzę 95ah/ 450 A dzięki za pomoc. pzdr.
bogus096 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 witam, jaki akumulator kupić, alternator jest 140A , z kodów wyposażenia wychodzi J1U czyli 450A ( 95 ah ) , obecnie jest wsadzony oryginał który wymieniał szwab w 2005 roku i włożył 80 ah/640A , w aucie jest sporo dodatków webasto, podgrzewane siedzenia co ciągnie sporo prądu, i aku przy tych mrozach średnio daje radę. jaki prąd rozruchowy powinien mieć przy tej pojemności, bo pojemność wezmę 95aH ? bo nigdzie takiego nie widzę 95ah/ 450 A dzięki za pomoc. pzdr. http://www.varta-automotive.pl/index.php?id=260&L=15
SZYNKAR Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Bazuję na danych podanych przez ciebie 450A i 95Ah Pojemność nie mniej niż oryginał, chyba najbliższa to 100Ah, Prąd rozruchowy dla 100Ah leciutko będzie 450A, w aku 110Ah jest 850A DOBIERANY AKU MUSI MIEĆ OBA PARAMETRY NIE MNIEJSZE NIŻ ZALECANE Może być dowolnie przewymiarowany - jeśli cię stać.
dj_bobo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Może być dowolnie przewymiarowany - jeśli cię stać. SZYNKAR, a co jeśli ktoś jeździ do pracy 1km w jedną i 1km w drugą stronę dziennie? Tak dla przykładu. Wielki aku nie będzie nigdy doładowany.
marewel Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ja miałem bodaj 80 czy 82 założyłem 74,jeżdżę głownie po mieście wiec przynajmniej mam doładowany.
Gość Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 dzięki za info, zaaplikowałem vartę silver dynamic 85 ah/800A , ponoć tolerancja 10% może być, tym bardziej że jeżdze więcej w miescie to przynajmniej szybciej będzie doładowany poprzedni własciciel wymieniał w ASO ori po 2 latach włożyli w styczniu 2005 też ori ale już 80 ah/640A i był do dziś... ładowanie sprawdzone 14.49V na jałowym, więc alternator jest ok, zobaczymy ile wytrzyma varta pzdr.
patryk10015 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 jaki akumulator warty albo centry wybrać bo stary na dniach się wykończy chodzi o pojemność i prąd rozruchowy do a4 b6 1.9 BKE 115ps 2004r bo nie wiem jak sprawdzić z tej nalepki w bagażniku jeżdże głównie po mieście czasami zdaży się gdzieś dalej wyjechać. I czy przy wymianie trzeba jakoś prąd podtrzymywać w jakiś sposób żeby później nie było problemów?
Szakal Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 A ja mam pytanie dodatkowo bo u mnie siedzi aku 80ah i 380A prądu rozruchowego czyli taki jak oryginał ,takich juz nie widuję a jak są to z 2x większym prądem rozruchowym... I teraz pytanie czy w razie posiadania akumulatora z takim prądem nie uwali sie rozrusznik?
Góral65 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 jaki akumulator warty albo centry wybrać bo stary na dniach się wykończy chodzi o pojemność i prąd rozruchowy do a4 b6 1.9 BKE 115ps 2004r bo nie wiem jak sprawdzić z tej nalepki w bagażniku jeżdże głównie po mieście czasami zdaży się gdzieś dalej wyjechać. I czy przy wymianie trzeba jakoś prąd podtrzymywać w jakiś sposób żeby później nie było problemów? jaki akumulator troszkę wcześniej było pisane http://www.varta-automotive.pl/index.php?id=260&L=15 jeśli stoi pod chmurką to proponuje z tych mocniejszych A ja mam pytanie dodatkowo bo u mnie siedzi aku 80ah i 380A prądu rozruchowego czyli taki jak oryginał ,takich juz nie widuję a jak są to z 2x większym prądem rozruchowym... I teraz pytanie czy w razie posiadania akumulatora z takim prądem nie uwali sie rozrusznik? bardzo słabiutki miałeś aku spokojnie możesz 640A-740A i 70-80Ah i nic się nie stanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się