Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tak w ramach ciekawostki klocek S4 B7 vs klocek RS6 C7 :decayed:

066%20(Kopiowanie).JPG

jakby ktoś sobie jeszcze nie uświadomił wiekości tego klocka, to jak wygląda ramka biegów w b6/b7 prawie każdy wie :grin:

071%20(Kopiowanie).JPG

Wysyłaj to do mnie bo chcę poskładać tego kotleta.

W ramach ciekawości napiszę, że klocki do RS6 C7 są tańsze od tych do S4B7 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hammer, Twoja robota jest już prawie gotowa. Jutro zrobię ostatnią przymiarke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam kolejne pytanko. Jestem po swapie hebli z 288/245 na 345/300 z s4. Moje pytanie odnośnie kodowania ABS, czy robię to dokładnie tak jak na tym filmiku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz tak jak na filmiku z tym, że nie zakodujesz hebla 345/300 na sterowniku ABS, który masz w aucie. Największy hebel jaki możesz zakodowac to 1LA/1LG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałby ktoś może do sprzedania na już ew. najbliższe dni kompletny zestaw zacisków z jarzmami i osłonami na przód (320mm) i tył (288mm lub 300mm) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz tak jak na filmiku z tym, że nie zakodujesz hebla 345/300 na sterowniku ABS, który masz w aucie. Największy hebel jaki możesz zakodowac to 1LA/1LG.

Dzięki kolego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to do mnie nie zaloze innej tarczy niz ta co jest teraz czyli 288mm pełne. Czy jest sens wymieniac na 300mm wentylowane? Jaki bylby orientacyjny koszt i jak szukac takiego zestawu?

Czy brac normalnie nowe 288 i tyle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno dorwać same zaciski S4, jeszcze trudniej znaleźć je w rozsądnej cenie... gdybyś chciał jakość w dobrej cenie to możesz pójść na pewien kompromis i nabyć zaciski od VW T5 (na aukcjach chodzą po ~100-150zł/2szt.+ zestaw naprawczy), jednak musisz wiedzieć, że tłoczek w nich ma średnicę 41mm a nie 43mm, trochę trzeba się namęczyć z mocowaniem linek ręcznego i inne są przewody hamulcowe.

Reszta tj. jarzma (nowe 150zł/szt.), tarcze, klocki pasują P&P od eSy.

Osłony tarcz te co masz pasowałyby idealnie, nie ma potrzeby kupowania większych.

Tak więc ten upgrade będzie droższy o ok. 600zł w por. do wymiany eksploatacyjnej która Cię czeka przy hamulcu który masz zamontowany fabrycznie.

Oczywiście sprzedając stare zaciski i jarzma (z zestawu 288mm) odzyskasz część tej gotówki.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedz. Faktycznie zostawiam fabryczne, za duzo zachodu, biore zestaw tarcz i klockow od Dev ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jo, ale nie p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylne odpusc sobie od razu, nie masz tarczo bebnow


ile wysokosci (chodzi o powierzchnie cierna) ma klocek z ZL/ZR 17 ?

jaka najwieksza tarcze ogarnai zacisk ZL/ZR 18 ? tak naprawde maks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z jednym zaciskiem, podczas jazdy jak hamulce złapią temperaturę (2-3km) strasznie piszczy jedna strona (przód), im cieplejsze tym głośniej, tylko przy wolnej jeździe, powyżej 80-100km/h jest cisza.

Nie jest to popiskiwanie tylko stały dźwięk który ewentualnie ma pauzę lub zmianę głośności przy skręcaniu. Wystarczy że leciutko dotknę pedał hamulca i jest cisza... na 5-10 sekund.

Tak jest od samego początku, przejechane 100km (z musu). Jakieś sugestie ? nie chce mi się wierzyć że zacisk zj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się wierzyć że zacisk zj...

A masz jeszcze jakieś inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz luźne 1600zl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A masz jeszcze jakieś inne pomysły?
gdybym miał to bym nie pytał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew:

Rozbierz wszystko, wyczyść posmaruj i poskładaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...