george Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 (edytowane) 6 minut temu, speedster2000 napisał: Dzięki, zerknę. Można jeszcze prosić od czego / jakich numerów jarzm szukać pod przod 312? Chce sobie porównać koszty Numer jarzma to BDA 569. Przesiadkę z 288 na 312 odczujesz, podobnie z 312 na 320. Edytowane 12 Maja 2021 przez george
speedster2000 Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Teraz, george napisał: Numer jarzma to 569. Przesiadkę z 288 na 312 odczujesz, podobnie z 312 na 320. Czyli dobrze rozumiem że 288 -> 320 to 2x przesiadka 288 -> 312? Mówimy o różnicy oczywiście
george Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 2 minuty temu, speedster2000 napisał: Czyli dobrze rozumiem że 288 -> 320 to 2x przesiadka 288 -> 312? Mówimy o różnicy oczywiście Trudno mi powiedzieć... dawno temu jeździłem autem z 288. 312 a 320 to jakieś 50% poprawy.
Hubcio099 Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255? Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo.
speedster2000 Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 24 minuty temu, george napisał: Numer jarzma to BDA 569. Przesiadkę z 288 na 312 odczujesz, podobnie z 312 na 320. 19 minut temu, george napisał: Trudno mi powiedzieć... dawno temu jeździłem autem z 288. 312 a 320 to jakieś 50% poprawy. Serdecznie podziękował
DivaynEays Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 2 godziny temu, Hubcio099 napisał: Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255? Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo. tak.
george Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 6 godzin temu, Hubcio099 napisał: Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255? Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo. Nawet w serii jadąc po ekspresówce przyda się większy hebel.
Dev Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 11 godzin temu, Hubcio099 napisał: Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255? Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo. Hamulce nie służą do szybkiej jazdy 1
Ozyrys X Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Ja u siebie zmieniłem z 312 na 345 przód. Tył z 255 na 300 i nie żałuję ani złotówki. Styl jazdy ten sam ale auto nareszcie hamuje aż się morda sama cieszy.
dziadekM Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 W końcu po prawie roku zabrałem się za montaż 288 z tyłu i teraz mam 2 pytaniea. 1. W zestawie który montuje oba jarzma są identyczne. A nie powinno być prawe i lewe? Bo z jednej strony jest tak by grubsze i wyjdzie tym grubszym od kierowcy na dole a po drugiej stronie odwrotnie. Tak ma być? 2. Linkę szukać dłuższą czy tą naciągnie?
kqba Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 U mnie też były identyczne, wiec jedno musi być na opak. Linkę wystarczy odczepić z jednego mocowania pod wahaczem i pociągnąć. 2
Dev Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 5 godzin temu, dziadekM napisał: W końcu po prawie roku zabrałem się za montaż 288 z tyłu i teraz mam 2 pytaniea. 1. W zestawie który montuje oba jarzma są identyczne. A nie powinno być prawe i lewe? Bo z jednej strony jest tak by grubsze i wyjdzie tym grubszym od kierowcy na dole a po drugiej stronie odwrotnie. Tak ma być? 2. Linkę szukać dłuższą czy tą naciągnie? 1. jarzma jest tylko jeden rodzaj 2. zdejmij linke z jednego mocowania na dolnym wahaczu
albert224 Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Po 3 latach po zmianie na 320/288 przyszła pora zmienić tylne klocki i założyć nowe linki ręcznego . Niestety zauważyłem że tylne zaciski maja luz po 1cm na boki . Mechanik mówi żeby kupić nowe zaciski . Te co mam były po regeneracji . Miał ktoś taki przypadek ?
Dev Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 34 minuty temu, albert224 napisał: Po 3 latach po zmianie na 320/288 przyszła pora zmienić tylne klocki i założyć nowe linki ręcznego . Niestety zauważyłem że tylne zaciski maja luz po 1cm na boki . Mechanik mówi żeby kupić nowe zaciski . Te co mam były po regeneracji . Miał ktoś taki przypadek ? 1cm luzu ???? W ktora stronę ??? Wrzuc jakiś filmik
greg2505 Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Luz na prowadnicach ,albo one wytarte albo jarzma
Dev Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 5 minut temu, greg2505 napisał: Luz na prowadnicach ,albo one wytarte albo jarzma luz jest prawidłowy, problem lezy w innej czesci
dziadekM Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Ok hamulce wymienione tylko jedno ale... Elastyczne były popękane i chciałem przy okazji wymienić. Lewy poszedł bez problemu, a z prawej tak zgniła końcówka że z 11mm zostało jakieś 9,5mm i nijak nie idzie tego odkręcić bo nie ma sześciokątu prawie w ogóle. Myślałem obciąć kawałek rurki i połączyć z nową takim czymś allegro.pl ALLEGRO.PL Używał ktoś tego? Ewentualnie jakieś pomysły?
Dev Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 3 godziny temu, albert224 napisał: Szukać nowych zacisków ? po co ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się