Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tarox tez mi sie podoba bo ma ciekawe rozwiazania bez zbednych przeróbek i nie trzeba łądowac duzych felg

ale cena troche opycha

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie, 16" minimum.

Opublikowano

Panowie, czy zestaw 312mm + nowe jarzma (stary zacisk) wejdzie felga 15" ?

Nie ma szans :( [br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 10:20_________________________________________________

Nie, 16" minimum.

Opublikowano

no własnie sam jestem ciekaw jak sie zastosuje dystanse czy bedzie szansa :wallbash:

bo zwykła 15 nie wejdzie na bank

Opublikowano

AndyN jest napisane - "nieliczna 17" :decayed::polew:

Opublikowano

Tylko jeszcze pytanie po co do auta z mocą 170km tak duże hamulce???

320mm przód i 288mm tył w zupełności wystarczy ewentualnie jakieś lepsze tarcze i klocek sportowy.

Opublikowano

W B5 z ośką nie wymodzicie nic więcej z tyłu - 245mm to max :confused4:

Opublikowano

W aukcji nawet pisze ze tak.

Opublikowano

Witam,

Jednak zakupiłem tarcze Tarox G88 312 mm oraz klocki Tarox Strada.

g88g.jpg 112djr.jpg

W następnym tygodniu będę montował całość.

Wszystko u głównego przedstawiciela firmy Tarox na Polskę --> www.tarox.com.pl

Dla klubowiczów rabat !!

Opublikowano

i kto bogatemu zabroni :oklaski:[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 19:38_________________________________________________a jaki zestaw ?

ciekawe jaki będzie hamulec ?

nie pytam o cenę :gwizdanie:

Opublikowano

i kto bogatemu zabroni :oklaski:[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 19:38_________________________________________________a jaki zestaw ?

ciekawe jaki będzie hamulec ?

nie pytam o cenę :gwizdanie:

Oj weź mnie nie zawstydzaj :embarrassed:

To nie jest zestaw tylko oddzielne elementy pod seryjne zaciski.

Cena jest naprawdę konkurencyjna i o wiele niższa niż u "regionalnych przedstawicieli".

Jeżeli ktoś jest chętny do zakupu to polecam bo można się dogadać i wszyscy będą zadowoleni.

Też jestem ciekaw jak to będzie hamować.

Obecnie jeżdżę na tarczach EBC Turbo Groove i zielonych klockach EBC.

Nie polecam tego zestawy. Po roku delikatnego użytkowania tarcze są "przypalone" i wydają dźwięk "woof woof" podczas hamowania powyżej 100 km/h, więc :thumbdown:

Opublikowano

Też mam takie zdanie na temat EBC kicha :thumbdown:

Napisz jak sprawdzisz :naughty:[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 19:50_________________________________________________a co dokładnie kupiłeś ?

Opublikowano

Też mam takie zdanie na temat EBC kicha :thumbdown:

Napisz jak sprawdzisz :naughty:[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 19:50_________________________________________________a co dokładnie kupiłeś ?

Ej Wąski Co Ty ??

Przecież napisałem co kupiłem i nawet fotki dałem :kox:

Opublikowano

zapodaj ceny tych tarcz

mozesz pisać na pv :hi:

Opublikowano

ba$ior a ty zmienialeś jarzma?? Bo z tego co wiem to w BRD są zwykle 288mm.

Opublikowano

Obecnie jeżdżę na tarczach EBC Turbo Groove i zielonych klockach EBC.

Nie polecam tego zestawy. Po roku delikatnego użytkowania tarcze są "przypalone" i wydają dźwięk "woof woof" podczas hamowania powyżej 100 km/h, więc :thumbdown:

Spotkałem się z opinią, że do tych tarcz należy zakładać bardziej miękkie klocki (nie EBC) - tak aby klocki zużywać znacznie szybciej, wtedy z tarczami nie ma takich problemów.

Ma to sens? :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...