Spidan Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 No masz rację,spisałem numer z pierwszego klocka w opakowaniu,mój błąd,sorki.
kamil02021991 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 co myślicie o tym komplecie niby stan bdb i czy do swapa w b7 BRE brakuje tylko klocków? Czy felga 17 cali 35 et podejdzie? z góry dziękuje za odpowiedź
kamil02021991 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 mój błąd nie wkleiłem linka http://moto.allegro.pl/zaciski-jarzma-tarcze-przod-audi-s4-a4-b6-b7-s3-a3-i2185830799.html
Dev Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 szmelc, za niewiele wiecej dostaniesz ode mnie pomalowane proszkowo z nowymi tarczami i ori klockami
griga-st Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Wiec masz 312/25mmw BFB nie bylo 320mm w serii Nie prawda. Wczoraj zmieniałem kola na letnie. Zmierzyłem całkowitą średnicę tarcz(przód), i 100% mam 320mm. Nic nie zmieniane od nowości(pr.20gru.2005,(1,8BFB+multi,normalny zawias,bez s-line). No, chyba ze się w Ingolstadt pomylili.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 zrób foto i wrzuc na forum, popatrzymy co tam masz tył też
bobikos Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Jak wygląda sprawa linek hamulcowych przy wymianie tyłu z 245 na 288. I tak muszę kupić nowe bo stare się zatarły. Ktoś jest w stanie podać oznaczenia pasujących linek? W ETCE jest dość dużo rodzajów, więc ciężko wybrać.
griga-st Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 zrób foto i wrzuc na forum, popatrzymy co tam masz [iM [iMG]http://images39.fotosik.pl/1422/0f0a79368e8bad3bm.jpg[/img] Tyłu nie chciało mi się ściągać, zimno...
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Kolego metrówkę trzeba kupic dokłądniejszą proponuje poczytac troche ten post, wówczas zauwazysz jaka jest różnica pomiędzy zaciskami do tarczy 312 i 320mm tyłu nie musisz już ściągac, wiem jak wygląda i co tam masz
domjenick Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a dev wie co mówi, bo to świr, na punkcie hamulców:decayed:
Spidan Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Jak wygląda sprawa linek hamulcowych przy wymianie tyłu z 245 na 288. I tak muszę kupić nowe bo stare się zatarły. Ktoś jest w stanie podać oznaczenia pasujących linek? W ETCE jest dość dużo rodzajów, więc ciężko wybrać. Ja wkładałem 288 i linki zostały te same,pasowały,kupiłem jedynie nowe przewody hamulcowe TRW.
siemian Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 panowie wiem że to dział techniczny, ale jako że wiele osób zainteresowanych zmianą hamulców tu zagląda to pisze tutaj. Będe miał prawdopodobnie do sprzedania mój komplet hamulców tj. przód 6-tłoczkowe Porsche (345x32) i tył S4 (300x22)
bobikos Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ja wkładałem 288 i linki zostały te same,pasowały,kupiłem jedynie nowe przewody hamulcowe TRW. Dzięki za informacje ale mi chodzi o konkretne numery linek z ETKI.
IceMan83 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam mam pewien pomysł ale nie wiem jak będzie z możliwością wykonania. Czy hamulce z Passata B6 2006 2.0TDi z tego co wiem 312mm będą pasować do A4 2006 2.0TDi teraz chyba są 288mm. Domyślam się że gdzieś tu na tych 103 stronach mega obszernego tematu jest odpowiedź na to pytanie ale na chwilę obecną nie jestem w stanie przez to przebrnąć. Z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 stary pomysł, dawno sprawdzony zacisk i jarzmo mozna przełożyc z passata z tym że trzeba pamietac o tym że do tego zacisku musza trafic takie zaciski jak powinny, żadne inne oznaczenie: Ferodo FDB1641, TRW GDB1550 z tym że przechodzenie na 312mm jest bez sensu trzeba montowac od razu 320 albo 345mm
IceMan83 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 devastation mam Passata z takimi hamulcami. Jako że będę musiał go sprzedać chcę przynajmniej lepsze hamulce sobie zostawić. Czyli rozumiem że wszystko będzie pasować P&P zarówno przód jak i tył ? A wiesz może czy te same hamulce podejdą też do A3 8P?
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 do A3 owszem, co do tyłu to trzeba sprawdzic pewnikiem jest to że zacisk na 100% nie bedzie pasował bo jest elektrohydrauliczny
mlodyabc Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Po czym poznam, że tarcze tez do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się