Lukaszxxx Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 tarcze nie pasuja od a6, zaciski tylne tez nie pasuja bo masz reczny elektryczny, jak chcesz to mam jeszcze jeden zestaw zaciskow 288 tył w dobrej kasie.
czarny Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Zle mnie zrozumieliscie potrzebuje do Audi A6 C6 bo bylo napisane pod ten samochod i pytalem o felgi
Bogas Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Witam, Przegladalem watek dosyc dokladnie bo jestem wlasnie na etapie przekladki 288/245 na 320/288 w Audi A4 B6 Quattro i w zwiazku tym mam do Was dwa pytania: 1. Czy koniecznie trzeba wymieniac oslony tarcz z tylu? Slyszalem ze mozna je odpowiednio odgiac? Czy takie odgiecie oslon nie bedzie mialo wplywu na bledne dzialanie czujnika ABS? 2. Czy przy wymianie zaciskow standardowych na 320/288 z Audi A4 B7 sruby mocowania zacisku do piasty sa takie same, chodzi mi o to ze mam nowe zaciski bez srub i chce wiedziec czy mam kombinowac jakies sruby??
Dev Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 1. tak 1a. mozna ale bedzie ...ujowo wygladać 1b. nie 2. takie same na przodzie i tyle
Suli Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Czy przy swapie na przodzie z 312mm na 320mm też trzeba zmieniać osłony? Niby z ETK-i wychodzi, że mają ten sam numer 8E0 615 311 A - ale wolę się upewnić...
Suli Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Te same sa Wolałem się upewnić u fachowca:wink4:
Dev Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 "...fachowca..." :polew::polew: gdzieś czytałem czy coś... jakiś czas temu robiłem swapika i zapomniałem wkleic
?uki1984 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Witam,Przegladalem watek dosyc dokladnie bo jestem wlasnie na etapie przekladki 288/245 na 320/288 w Audi A4 B6 Quattro i w zwiazku tym mam do Was dwa pytania: 1. Czy koniecznie trzeba wymieniac oslony tarcz z tylu? Slyszalem ze mozna je odpowiednio odgiac? Czy takie odgiecie oslon nie bedzie mialo wplywu na bledne dzialanie czujnika ABS? 2. Czy przy wymianie zaciskow standardowych na 320/288 z Audi A4 B7 sruby mocowania zacisku do piasty sa takie same, chodzi mi o to ze mam nowe zaciski bez srub i chce wiedziec czy mam kombinowac jakies sruby?? Śruby są takie same wiec śmiało możesz użyć starych a z osłonami też nie trzxeba nic robić ja u siebie założyłem 345 i wszytko gra:wink:
Suli Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 "gdzieś czytałem czy coś... Taaa... zwłaszcza to czy coś:whistling::grin: Dobra wystarczy tej wazeliny:tongue4: ---------- Post dopisany at 00:13 ---------- Poprzedni post napisany at 00:11 ---------- :shock3: Cóż to jest ???
Młody_drog Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Zmieniał dev tarczówki w rowerze, na to będą klocki SHIMANO:decayed:
Buba Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 to chyba tarcze do pheatona bo ostatnio się chwalił że coś tam wymieniał
Dev Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 nie, to smierdzący WRX nie mozna tego nabyc poza ASO, nie ma opcji ale mozna kupic w USA, troche taniej ale sporo czekania
Pan Waldek Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Przekładał ktoś już zestaw 321/288 na coś większego? Chodzi mi głównie o ocenę opłacalności takiego zabiegu w porównaniu do efektów. Z tego co widzę to po zestawie z 3.0 należało by już iść w zwiększenie liczby tłoczków na zacisku np: z Tuarega lub Q7 ( nie chciałem wymieniać marki porche . Czy przy takim zwiększeniu rozmiaru tarczy 288-345 nie będzie trzeba się zastanowić nad wymianą pompy hamulcowej lub czegoś innego....
siemian Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 nie nikt nie wymieniał ---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ---------- zadzwonie... nie chce mi się pisać... widze że nózka Ci służy
Buba Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Przekładał ktoś już zestaw 321/288 na coś większego? Chodzi mi głównie o ocenę opłacalności takiego zabiegu w porównaniu do efektów. Z tego co widzę to po zestawie z 3.0 należało by już iść w zwiększenie liczby tłoczków na zacisku np: z Tuarega lub Q7 ( nie chciałem wymieniać marki porche . Czy przy takim zwiększeniu rozmiaru tarczy 288-345 nie będzie trzeba się zastanowić nad wymianą pompy hamulcowej lub czegoś innego.... A do czego to ma być? Widzę że masz taki sam zestaw jak PIXI a u niego za***iście heble działają
Dev Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 How It's Made :decayed::decayed: How It's Made - Ceramic Brake Discs (Brembo) - YouTube
mystic.pl Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Dev możesz mi dla pewności potwierdzić numery Ferodo do zestawu S4 345/300: Przód FDS1629 Tył FDB1655 zgadza się ?
Dev Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 kiedyś było FDB1655, teraz nie pamietam jak chcesz cos dobrego w ten deseń to proszę: KLOCKI HAMULCOWE TYŁ AUDI RS4 06-09 8E698451P (2644422987) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
mystic.pl Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 A te klocki co podałeś podejdą pod tylne zaciski od S4 300mm ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się