Dev Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Koledzy może ktoś wie aby koledze pomóc a taki mały gadzet 8e0 615 269 pasuje to p&p na każdy zacisk pod tarcze 320mm ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Nie pasuje do zacisku z A6 C5 który ma klocek zapinany na sprężyne. Troche drogo chca za to w ASO 120zl za sztuke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 najlepiej kupić ori hamulce :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Slabo wygladaja heble z logo S4 np. w TDI Mowie o samym logo... nie heblach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Nie pasuje do zacisku z A6 C5 który ma klocek zapinany na sprężyne. Troche drogo chca za to w ASO 120zl za sztuke. nie pasują [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 08:23_________________________________________________ Slabo wygladaja heble z logo S4 np. w TDI Mowie o samym logo... nie heblach [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 07:23_________________________________________________Mam do sprzedania nowe zaciski z jarzmami od S3 takie same jak w S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 w s3 są inne jarzma niż w s4 :gwizdanie:[br]Dopisany: 05 Listopad 2009, 15:39_________________________________________________sorki, są te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Mam do sprzedania nowe zaciski z jarzmami od S3 takie same jak w S4 sorki, są te same. jesteście pewni ? dla mnie sie inne i na zdjęciach tez inaczej wygladaja przynajmniej korpus żeliwny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Na początku mi się wydawało że są inne jarzma bo z ciekawości sprawdzaliśmy czy do leona podejdą moje stare zaciski (z a4 3.0 tdi). I okazało się że nie pasuje rozstaw śrub na zwrotnicy. Biorąc pod uwage że rozstaw śrub na zwrotnice w 3.0 tdi i s4 jest taki sam, wydedukowałem że zaciski z s3 i s4 nie są p&p (byłem pewien że zaciski z s3 wchodzą p&p do leona, tak jak do golfa r32- zresztą w cuprze można było jako opcje sobie takie zamówić). Wychodzi na to że zaciski z s3 nie pasują do leona... Sprawdziłem jednak w ETCE i jarzmo zacisku w s3 i s4 ma ten sam symbol- czyli jest to samo. Zaciski s3 mają inny symbol ale wydaje mi się że pewnie będą p&p z s4... chociaż w a4 zacisk jest "za" kołem a w s3 "przed"... :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 ale które S3 8LO czy 8P0 ? ja mam od S3 2003 8P0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 wg. ETKI w stajej s3 były tarcze 312mm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 wg. ETKI w stajej s3 były tarcze 312mm... ale mówię o mocowaniu jarzm do zwrotnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Na początku mi się wydawało że są inne jarzma bo z ciekawości sprawdzaliśmy czy do leona podejdą moje stare zaciski (z a4 3.0 tdi). I okazało się że nie pasuje rozstaw śrub na zwrotnicy. Biorąc pod uwage że rozstaw śrub na zwrotnice w 3.0 tdi i s4 jest taki sam, wydedukowałem że zaciski z s3 i s4 nie są p&p (byłem pewien że zaciski z s3 wchodzą p&p do leona, tak jak do golfa r32- zresztą w cuprze można było jako opcje sobie takie zamówić). Wychodzi na to że zaciski z s3 nie pasują do leona... Sprawdziłem jednak w ETCE i jarzmo zacisku w s3 i s4 ma ten sam symbol- czyli jest to samo. Zaciski s3 mają inny symbol ale wydaje mi się że pewnie będą p&p z s4... chociaż w a4 zacisk jest "za" kołem a w s3 "przed"... :mysli: Ten post tyczył się jarz i zacisków z s3 8P0 czyli 2003---> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 o co Ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 dyskusja dotyczyla tego czy zaciski z s3 napewno pasuja do s4. A dodatkowo zastanawialem sie jak to jest ze zaciski z s3 nie pasują do leona mimo że były oferowane jako opcja w cuprze. Czyżby cupra miala inne zwrotnice?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 ale które S3 8LO czy 8P0 ? ja mam od S3 2003 8P0 dyskusja dotyczyla tego czy zaciski z s3 napewno pasuja do s4. A dodatkowo zastanawialem sie jak to jest ze zaciski z s3 nie pasują do leona mimo że były oferowane jako opcja w cuprze. Czyżby cupra miala inne zwrotnice?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 ale które S3 8LO czy 8P0 ? ja mam od S3 2003 8P0 dyskusja dotyczyla tego czy zaciski z s3 napewno pasuja do s4. A dodatkowo zastanawialem sie jak to jest ze zaciski z s3 nie pasują do leona mimo że były oferowane jako opcja w cuprze. Czyżby cupra miala inne zwrotnice?? i o takich zaciskach własnie pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 08:33_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 no no no... ładne sztuki. Widać że odlew zacisku w s3 jest troszke inny niż w s4 ale to nie powinno stanowić problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Kurcze faktycznie sprawdzilem nr. mocowania jest taki sam aluminowy korpus z tloczyskiem tez jest identyczny jedyna roznica to to zeliwny korpus obejmujacy klocek i jarzmo ale mysle ze z tym nie bedzie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 no ale z tego wynika że wzykły leon i leon cupra muszą mieć inne zwrotnice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się