turdzi Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 no wiesz od strony producenta to zedcydowanie lepiej jest jak do wielu modeli da sie zaadaptowac wiele wspolnych czesci z innymi modelami.Koszt takie produkcji takiego zacisku jest duzo wiekszy niz zrobienie odlewu nowego jarzma.
siemian Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 od naszej strony też lepiej. Znormalizowane częsci to więcej modeli w których występowały ---> większy wybór na allegro ---> niższa cena :> :> :>
kokos Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 przeczytalem caly temat i wnioskuje ze aby miec z tylu heble w b6 288 trzeba szukac tylko i wylacznie zaciskow od A4 B6 - 2,0TFSI I 3,0 TDI? czy moze ktos sie dokopal ze moze pasuja z jeszcze jakiegos innego modelu np. a6? przod juz zakupilem na 320 i zmiana pewnie na wiosne ,do tego czasu przydaloby sie jeszcze skompletowac tyl.pzdr
siemian Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 chyba od a4 b7.... w b6 nie było 2.0 tfsi i 3.0 tdi... Reszta się zgadza...
kokos Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 chyba od a4 b7.... w b6 nie było 2.0 tfsi i 3.0 tdi... Reszta się zgadza... jasne ,myslalem o b7 a napisalem b6,jak czlowiek szuka caly czas czegos od b6 to nie ma sie co dziwic :gwizdanie:
PIXI Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 przeczytalem caly temat i wnioskuje ze aby miec z tylu heble w b6 288 trzeba szukac tylko i wylacznie zaciskow od A4 B6 - 2,0TFSI I 3,0 TDI? czy moze ktos sie dokopal ze moze pasuja z jeszcze jakiegos innego modelu np. a6? przod juz zakupilem na 320 i zmiana pewnie na wiosne ,do tego czasu przydaloby sie jeszcze skompletowac tyl.pzdr Paweł mówiłem że 2,0 Tfsi i 3,0Tdi ale nie mówiłem że od b6.... ale mogłem nie podać tak jak Koledzy mówią - a mają rację .... b7 i wyżej
jaro4444 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kokos tył 288x12 mają 2.0 TFSI, 3,2 FSI, 3.0 TDI w nadwoziu B7. Od A6 4F nie pasują bo tam jest elektryczny ręczny (tak samo jak w Passacie B6). Może podejdą od Golfa V, ale nie sprawdzałem.
Wąski Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kokos tył 288x12 mają 2.0 TFSI, 3,2 FSI, 3.0 TDI w nadwoziu B7. Od A6 4F nie pasują bo tam jest elektryczny ręczny (tak samo jak w Passacie B6). Może podejdą od Golfa V, ale nie sprawdzałem. od A6 4f tylko przód
kokos Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kokos tył 288x12 mają 2.0 TFSI, 3,2 FSI, 3.0 TDI w nadwoziu B7. Od A6 4F nie pasują bo tam jest elektryczny ręczny (tak samo jak w Passacie B6). Może podejdą od Golfa V, ale nie sprawdzałem. od A6 4f tylko przód dzieki,to troche maly zakres poszukiwan uzywki,ale jak to mowia-cierpliwosc palcem dół wykopie
Jarol Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Szukaj na allegro u handlarzy co maja całą tylną belkę. Ja tak trafiłem na jednego co chciał rozkompletować i kupiłem cały zestaw hamulców 288 na tył.
Dev Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Szukaj na allegro u handlarzy co maja całą tylną belkę. Ja tak trafiłem na jednego co chciał rozkompletować i kupiłem cały zestaw hamulców 288 na tył. szukam juz od 3 tygodni i gó........o a jak sie trafi to cena kosmos
Jarol Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Ja dałem za zaciski, jarzma, blachy i prawie nowe tarcze 500zł, mysle że taniej tego nie kupisz.
Dev Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Ja dałem za zaciski, jarzma, blachy i prawie nowe tarcze 500zł, mysle że taniej tego nie kupisz. za przednie zaciski z nowymi tarczami Otto Zimmermanna i bez klocków dałem tyle potrzebuje tarcze kotwiczne jarzma i zaciski
Jarol Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 za przednie zaciski z nowymi tarczami Otto Zimmermanna i bez klocków dałem tyle potrzebuje tarcze kotwiczne Co to są tarcze kotwiczne?? klocki i osłony blaszane tarczy juz masz??
Dev Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 tarcze kotwiczne to sa wlasnie oslony blaszane, tarcze i klocki to najmniejsz w tym przypadku problem, mam je od reki
Jarol Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 To powiem ci od razu że bardzo cieżko te osłony kupic w dobrym stanie, praktycznie wszystkie używki są powyginane. Ja też takie mailem, belka tylna stała na tych osłonach i z dołu były mocno pozaginane. Ale godzina zabawy młotkiem i troszke farby i wyglądają jak nowe. W ASO takie blachy kosztują 80zł za sztuke.
spetsnaz Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Nie jestem pewien czy blachy będą pasowały do b5. Co do tarczy też mam pewne wątpliwości. W B5 quattro tarcza jest sporo głębiej osadzona, nie wiem czy uda się to zniwelować jarzmem.
Jarol Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Do B5 napewno nie bedą pasowały tak samo jak tarcze 288.
kokos Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Z TEGO co sie orientuje to te tylne oslony sa inne do Q a inne do oski?jeszcze jedno pytanie czy z tylu 2,7 i 3,0 sa takie same zaciski?,bo gdzies tak mi sie obilo o oczy
jaro4444 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kokos w nadwoziu B6 i B7 masz tylne zawieszenie na niezależnych wahaczach - nie masz więc różnicy Q czy ośka w jarzmach i osłonach. 2,7 TDI w nadwoziu B7 występuje tylko jako ośka. Hamulce tylne w 2,7 mają ten sam zacisk co 3.0 TDI, nie wiem jak jest z tarczą, ale zapewne też jest 288x12 mm. Tu jest dawca 288x12mm: http://moto.allegro.pl/item786732267_zawieszenie_przod_tyl_audi_a4_8e0_3_0_tdi_quattr.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się