Dev Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 jest do tego odpowiednik ATE albo jakiejś innej firmy?
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 jeszcze nie... a jednak jest TRW PFK480
kokos Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 jest do tego odpowiednik ATE albo jakiejś innej firmy? a co w aso drogo? ja tez chyba zakupie przed montazem[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 18:22_________________________________________________wlasnie sprawdzilem 55 pln
Dev Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 juz kupiłem w I-Cars-ie 16.24zł kpl mam jeszcze jedno pytanie. na pierwszej stronie, na piątym foto nie ma tego drutu w zacisku, tylko jest czerwona blaszka czy ta blaszka jest zamienna z drutem ???
kokos Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 sam sie nad tym zastanawialkem ale to chyba po prostu jest inny zacisk 2.0 a 3.0 ,pewnie masz tak? http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_koncepcja_na_dlubniecie_parcha_odslona_druga-t59308.75.html[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 19:38_________________________________________________ juz kupiłem w I-Cars-ie 16.24zł kpl mam jeszcze jedno pytanie. na pierwszej stronie, na piątym foto nie ma tego drutu w zacisku, tylko jest czerwona blaszka czy ta blaszka jest zamienna z drutem ??? dzwonilem do IC i powiedzieli mi ze czesc u nich nie osiagalna
Wąski Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 juz kupiłem w I-Cars-ie 16.24zł kpl mam jeszcze jedno pytanie. na pierwszej stronie, na piątym foto nie ma tego drutu w zacisku, tylko jest czerwona blaszka czy ta blaszka jest zamienna z drutem ??? inny zacisk ma takie blaszki jak coś
Rogass Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 jak ściągnąć tą blaszkę z zacisku?? :gwizdanie:
KERCZI Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 dzisiaj sie zdziwilem, okazalo sie ze zacisk kotry kupilem rzekomo od a6 3.0tdi jest zaciskiem od eSy i musze dokupic tarcze 345. podobno oznaczenie zaciskow jest takie samo :/
siemian Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 na zacisku nei masz nigdzie podanego numeru częsci. A że zacisk jest praktycznie ten sam... Rózni się tylko troszke dłuższym mocowaniem co nie zawsze gołym okiem widać... Masz prawdopodobnie zaciski z s4 b6. Bo w b7 były lakierowane blaszki z napisem "s4" a po 2006 lub 2007 roku (nie jestem pewien) zacisk był dodaktowo lakierowany na czarno. Masz zacisk taki jak na tym foto: Ja bym się tam cieszył na Twoim miejscu. Jest pare osób na forum które szukają takich zacisków a nie mogą znaleźć. Ja takie mam i jestem mega zadowolony...
KERCZI Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 ale najgorsze jest to ze blaszek nie bylo do tych zaciskow, dopiero Waski pomogl
siemian Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 no ale kupujesz blaszki z s4? Zwykłe kosztują coś 70zł a z s4 chyba 120 czy jakoś tak...
Jarol Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja mam pytanie do osób które wymieniły hamulce na większe. Wczoraj zdarzyło mi się hamować z dużej prędkości prawie 200km/h i były wyczuwalne drgania na kierownicy. Jak hamuje z mniejszej prędkości np. 120-140km/h to nie czuć żadnych drgań. Czy to normalne czy tarcze mam lekko zwichrowane??
siemian Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 oj to niestety wygląda że musiałeś gdzieś zwichrować tarcze... Sprawdz też czy nie masz gdzieś koła minimalnie skrzywionego bo ja też tak miałem że w czasie jazdy nie było czuć że bije a przy hamowaniu (większe przeciązenie) drgania były odczuwalne. Teraz zmieniłem na koła zimowe i hamują równiutko że aż miło. Żadnych drgań[br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 13:30_________________________________________________Chyba że masz nawiercane, nacinane tarcze lub inne wynalazki tego typu. Wtedy lekkie drgania mogą wystepować jak również lekkie "buczenie" przy hamowaniu
Jarol Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Nie, tarcze zwykłe gładkie firmy Bosch a klocki Ferodo Premier. Musze koła dać do sprawdzenia i wyważenia bo tak mi się wydaje że na letnich tego nie było. Jak to nie pomoże to narazie tarcze zostawię bo dzieje się to tylko przy dużych prędkościach powyżej 150km/h a w zimę rzadko tak szybko jeżdżę.
alvaro Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 pytanie do znawców tematu - czy komplet 312mm (tarcza, klocek, jarzmo, zacisk) z A4 B7 pasować będzie do Passata B5 3bg ?? Bo mam taki zestaw na zbyciu a gość jest napalony ale nie wie czy będzie pasiło a ja nie chcę mu tego na siłę wciskać (mówiąc "tego" mam na myśli tego zestawu hehe co by nie było jakiś głupich pomysłów)
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 nie qutasi...... inne sa mocowania zacisku do zwrotnicy, tj wieksze sa odległości pomiedzy śrubami mocowania musiałby kupic zwrotnice od B5 S4, tedy jo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się