adamooo Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 to wszystko to pikuś tutaj jest mega kox wyrezane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 wiem jak auto hamuje i wiem że jest to niepotrzebne. Zresztą znajdz mi wykaz kodowania do sterownika ABSu Bosch 8.0. nie ma zadnego opisu do esp 8.0 ale u mnie B6 bedzie chyba 5.7 czy sie myle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ojjjjjjjjjjj..... dużo bym dał za te hamulce... :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: rodem prosto z RS6, masakra mówic to zbyt mało...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 wiem jak auto hamuje i wiem że jest to niepotrzebne. Zresztą znajdz mi wykaz kodowania do sterownika ABSu Bosch 8.0. nie ma zadnego opisu do esp 8.0 ale u mnie B6 bedzie chyba 5.7 czy sie myle ? Tak. Wiem że nie ma opisu do 8.0 dlatego tego nie ruszam. Z doświadczenia wiem że nie trzeba nic przekodowywać i jest ok. Jak chcesz to mozesz pokombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Kodowanie dostaje się na żądanie od Ross-Tech. Aczkolwiek jest opis kodowań do BOSCHa 8.0, prawie 40 gotowych, niestety wszystkie domyślne, np do 2.0 TDI heble max 1LB/1LE lub 1LT/1LF. Wbijanie kodowania do 2.0 od auta 3.0 z heblami 1LA/1LC skutkuje błędem ABS. Majac ori kabel można wysłac do nich zapytanie o kodowanie i podają (podajesz numer sterownika, heble, silnik, jaki napęd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 no właśnie... Ori kabel... Ale w takim razie dlaczego wyskakuje błąd przy zmianie kodowania? Czyżby sterownik zczytywał też coś ze sterownika silnika? Czyli co jakbym mial kpl. hamulców z 3.0 tdi i zakodował je w 2.0 tdi to wyjdie bląd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Korzystając z dostepnych domyslnych kodowań tak, przerabiałem osobiście, nie podejda do silnika 2.0 z hebli 320 od 3.0 (pomijając fakt że w kodowaniu zawarte sa dane jaki napęd fwd czy awd, aut czy man) żadne nie podeszło. Wysłalem maila do Sebastiana z ross-techa to odpisał że jak bedę miał ori kabel i konto u nich to podadzą mi kodowanie. generalnie mi to lata koło..., ale na tydzień mam mieć ori kabel to z ciekawości sprawdze czy podadzą mi kodowanie do 2.0 z heblami 320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ja nie zmieniałem kodowania i jest wszystko ok. Ciekaw jestem czy w ogole da sie zmienic u mnie kodowanie bo przód mam z s4 (345mm) a tył puki co serie (do miesiąca powinno byc 288mm od 3.0)[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 00:28_________________________________________________ to wszystko to pikuś tutaj jest mega kox wyrezane no no no. Photoshop robi cuda [br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 00:30_________________________________________________do d*py by to hamowało. Bo tył jest tej samej wielkości co przód co powodowałoby za szybkie wzbudzanie ABSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Możesz potestować, przy heblach 288 w ośce powinienes mieć 0004401, w Q - 0004529, przy heblach 312 w ośce i w Q - 0004405, przy 320 powinno być 0004425, mi w Q nie wchodzi, nie wiem jak w ośce (wszyskie do silników ON) Kodowanie od hebli S4 345 jest 0004901 (do silnika Pb). Wszystkie podane dotyczą skrzyni manualnej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 spoko. Pokombinuje coś. A czy przy zmianie kodowanie w hamulcach nie jest potrzebny security access bo już nie pamiętam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Nie trzeba, normalnie wbijasz sie i zmieniasz coding. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 A czy ktos mi powie o co chodzi z tym kodowaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 pewnie o nic. Tak z czystej ciekawosci chciałem sprawdzić. Jak wbijam z 3.0 tdi to wyskakuje blad konunikacji absu ze sterownikiem silnika i airbagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 siemian takie pytanko do ciebie mam jak wymieniales zciski na S4 to przewody zostawiles orginalne czy moze wsadziles jakies w oplocie stalowym ? [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:12_________________________________________________ty kodowales cos w koncu u siebie czy nie , bo mi tu schize zapodajecie z tym kodowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ad1. zostawiłem ori ad2. nic nie kodowałem. Teraz się bawiłem bo chciałem sprawdzic czy sie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Nic nie zmieniajcie kodowania bo nie ma takiej potrzeby. Wasza pompa ma inne cośnienie niż taka z 3,0 tdi i d;latego nie zakodujecie. A jesli nawet by się udało to różnicy nie będzie czuć tylko później bedzie się załączał ABS przy pełnym bucie na hamulec. Do tego to jest. :> :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Nic nie zmieniajcie kodowania bo nie ma takiej potrzeby. Wasza pompa ma inne cośnienie niż taka z 3,0 tdi i d;latego nie zakodujecie. A jesli nawet by się udało to różnicy nie będzie czuć tylko później bedzie się załączał ABS przy pełnym bucie na hamulec. Do tego to jest. :> :> :> Patrox dzieki to chcialem uslyszec , i moze to i dobrze bo lubie miec kontrole do samego konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Nic nie zmieniajcie kodowania bo nie ma takiej potrzeby. Wasza pompa ma inne cośnienie niż taka z 3,0 tdi i d;latego nie zakodujecie. A jesli nawet by się udało to różnicy nie będzie czuć tylko później bedzie się załączał ABS przy pełnym bucie na hamulec. Do tego to jest. :> :> :> Niczym nie różnią sie pompy. W B7 różnią sie tylko do ośki i quattro i bardziej chyba chodzi o ESP niż o ABS. Pompa taka jak moja pracuje w 3.0 TDI aut, i tam sa zakodowane heble 320 i jest ok, u mnie żadne kodowanie na 320 nie działa. Nikogo nie namawiam na zmiany, ja chciałem tylko sprawdzić czy działa czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hexx Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 @all ktorzy maja hamulce 321mm lub wieksze jezeli szukacie tanszej alternatywy do upiekszenia waszych zaciskow to prosze pisac! Posiadam sprezyny mocujace w stylu S4 (numer do porownania 8E0 615 269) tylko ze czyste. Sa cale czarne i przygotowane do obrobki. Mozna je malowac i zmodifikowac wedlug gustu. Obojetnie czy chcecie napis S-line, Quattro, RS, Audi, wasz nick albo nazwe klubu, decyzja nalezy do was. No i sa o wiele tansze niz te z S4 ktore moim zdaniem powinni byc montowane tylko w S4 ale to juz wasza decyzja :gwizdanie: Jezeli wasze hamulce a dokladnie klamra wygladaja jak na zdjeciu to pasuja w 100%. Czesci sa originalne kupione w ASO! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 w moim przypadku spozniles sie o pare dni bo wlasnie odebralem z ASO moje blaszki S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się