Roboform550 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Chyba łatwiej będzie najpierw zapodać hamulce a potem dobrać koło....ah te tjuningi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 miejsce styku tarczy z piasta musisz dokladnie oczyscic szczotką czołową na szlifierce kątowej tak samo piasty, obróbka na lustro zadnych zgrubien i parchow Chyba łatwiej będzie najpierw zapodać hamulce a potem dobrać koło....ah te tjuningi... Musisz miec jedno i drugie rownoczesnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMjEd Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 miejsce styku tarczy z piasta musisz dokladnie oczyscic szczotką czołową na szlifierce kątowej tak samo piasty, obróbka na lustro zadnych zgrubien i parchow Chyba łatwiej będzie najpierw zapodać hamulce a potem dobrać koło....ah te tjuningi... Musisz miec jedno i drugie rownoczesnie Wszystko już przygotowane. Cały dzień dzisiaj z tym walczyłem właśnie. Najważniejsze że mogę odpowietrzyć zaciski potem zwykłą metodą. Jeszcze jedno pytanie odpowietrzać przy odpalonym samochodzie czy przy zgaszonym z zapłonem lub bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Tyl odpowietrzysz bez VAGa. tłoczki muszą być wysuniete z 1cm odkrecasz całkowicie odpowietrznik i czekasz az pokaże się płyn. Kilka razy musisz potrzasnac zaciskiem aby powietrze wyszło z zacisku. potem odpowietrznik potem wcisniecie tłoczka i robisz drugą stronę Edytowane 28 Października 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMjEd Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Teraz leżą gotowe do montażu to tłoczki są wciśniete maksymalnie jak się dało wcisnąć. To jak je wyciągnąć na zewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Zalozyc na auto i delikatnie nacisnac hamulec. Tloczki się wysuną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMjEd Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Okey. A potem jak je wcisnąć? Bo tam są takie że wciskamy i kręcimy chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Wystarczy wkrecac i wciskać równocześnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMjEd Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 No to idealnie. Wejdzie tłoczek przy zakręconym odpowietrzniku czy troszkę go poluzować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Jak Ci pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMjEd Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Przy wymianie klocków w starej audi zawsze odkręciłem troszkę i wchodził lepiej tłoczek. Ta procedura odpowietrza całkowicie tylne zaciski? Na sam koniec skręcić i vcdsem zamknąć zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Dev a czy hamulce od A4 B8 2012r 3.0TDI podejdą do A4 B6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 przednie zaciski z jarzmami i klockami po małej przeróbce przewodów hamulcowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 przednie zaciski z jarzmami i klockami po małej przeróbce przewodów hamulcowych tarcze nie podejdą? to jaką średnicę tarcz do tego dokupić jak coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMjEd Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 przednie zaciski z jarzmami i klockami po małej przeróbce przewodów hamulcowych Dev dzięki za cenne wskazówki przy swapie hamulcy. Swap w 100% udany teraz tylko dotrzeć ładnie klocki i tarcze i będzie malina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Co da sie wcisnąć pod taką felgę 16" ? Edytowane 29 Października 2014 przez wampir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feniks Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 320 Wysłane z mojego GT-I9070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Przetestowales to na 100%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rayh Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dev a czy hamulce od A4 B8 2012r 3.0TDI podejdą do A4 B6 ? Podejdzie zacisk klocki i przewody, tarcze musisz mieć od B6/B7. Sam mam taką opcję na przodzie tylko 320. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feniks Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Wampir patrz w moim temacie. Wysłane z mojego GT-I9070 Edytowane 30 Października 2014 przez feniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się