Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Kostka jest chyba ta sama.

Klocek jest inny tylko przez blaszkę która jest na klocku.

Tarcze np ferodo. A nawiercane to oz ale nie będą tanie

Edytowane przez davidlive
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Dobra, to narazie użyje tego co dostanę:

-klocki które będą z zaciskiem

-oraz tarcze 321, które początkowo będą z "odzysku", ale w b.dobrym stanie.

A po napływie kaski zainwestuje w dobrą tarczę i klocki :thumbup:

Co sądzicie o takiej tarczy - ALLEGRO - ATE wentylowany nawiercana ?
I w podobnej cenie jest wentylowany wiercony Zimmermann..
Na OZ jeszcze nie patrzałem

Edytowane przez Grz3si3k
Opublikowano

Nie myl wentylowania z wierceniem.

brake_disc_types.jpg

ATE daruj sobie, Zimmermann dziurawy będzie ok jeśli chcesz coś dobrego.

OZ = Otto Zimmermann

Opublikowano

Nie myl wentylowania z wierceniem.

ATE daruj sobie, Zimmermann dziurawy będzie ok jeśli chcesz coś dobrego.

OZ = Otto Zimmermann

O d### ale wtopa.. :facepalm: Oczywiście miałem na myśli nawiercane.. ale czemu napisałem wentylowane, nie wiem :P

Może chciało mi się podwójnej wentylacji :decayed:

Zaraz poprawię

A za rozwinięcie OZ - dzięki.. myślałem, że to inna firma ;)

Opublikowano

:polew:

Opublikowano

tylko takie pasuja
1708290743_1.jpg

1 komplet na całe życie auta

Opublikowano

I szpan na wsi jak po ostrej jeździe podjeżdżasz pod remize a tu pala sie 380mm na zaciskach brembo :krol:

Opublikowano

Oczywiście miałem na myśli nawiercane..

Jak już się tak Ciebie czepiam to kolejne sprostowanie, Zimmermann jest wiercony, nie nawiercany. Otwory są na wylot ;)

Opublikowano

założyłem 320 na przód i 288 na tyl do mojej a4 b6 1.8t.

i problem...po parunastu(!) już odpowietrzeniach pedał nadal wchodzi za daleko w podłogę (za pedał gazu). Hamulce hamują dobrze, ale ten pedał mi się nie podoba. Może być kwestia dotarcia czy dalej gdzieś się zachowało powietrze?

Opublikowano

W tylnych zaciskach jest dalej powietrze. Pogdaj z dev'em on Ci wyjaśni.

Opublikowano

Daj parę gumowych młotków każdemu zaciskowi i ponownie odpowietrz

Opublikowano

dzięki serdeczne; )

Opublikowano

założyłem 320 na przód i 288 na tyl do mojej a4 b6 1.8t.

i problem...po parunastu(!) już odpowietrzeniach pedał nadal wchodzi za daleko w podłogę (za pedał gazu). Hamulce hamują dobrze, ale ten pedał mi się nie podoba. Może być kwestia dotarcia czy dalej gdzieś się zachowało powietrze?

za wymiane hamulców zabierają sie młokosy nie rozumiejący istoty rzeczy

nowy zacisk z ASO jest juz zalany płynem, podpina sie przewód i nie trzeba odpowietrzac

a tutaj trzeba sie nameczyc

Opublikowano (edytowane)

chyba mam ten sam problem, tylko że u mnie syczy z serwa. I hebel miękki

Edytowane przez slo
Opublikowano

założyłem 320 na przód i 288 na tyl do mojej a4 b6 1.8t.

i problem...po parunastu(!) już odpowietrzeniach pedał nadal wchodzi za daleko w podłogę (za pedał gazu). Hamulce hamują dobrze, ale ten pedał mi się nie podoba. Może być kwestia dotarcia czy dalej gdzieś się zachowało powietrze?

za wymiane hamulców zabierają sie młokosy nie rozumiejący istoty rzeczy

nowy zacisk z ASO jest juz zalany płynem, podpina sie przewód i nie trzeba odpowietrzac

a tutaj trzeba sie nameczyc

A co z powietrzem miedzy przewodem a zaciskiem? zawsze cos tam zostanie :kox:

Opublikowano

nic nie zostaje

Opublikowano

Eee. Babelek zawsze sie gdzies zapodzieje i przy odpowietrzaniu zejdzie :)

Opublikowano

chyba u Ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...