Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jutro wrzuce Ci foto Zimmermanow po przebiegu 560km, kriwe w ...uj bo ktos zalozył na brudne piasty az bylo widac odbicia z piasty na tarczy.

Wypiaskowałem je i delikatnie liznałem na tokarce, potem dałem srebrnego szpraja i poszły jako nowki do innego auta.

A panu pokazałem srodkowy palec bo przywiózł je na reklamacje, ale byl wqurwiony patałach jeden :polew: :polew: :polew:

Edytowane przez Dev
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wypiaskowałem je i delikatnie liznałem na tokarce, potem dałem srebrnego szpraja i poszły jako nowki do innego auta.

I Ty Dev ? :kwasny:

Opublikowano

O dziwo zrobily juz ponad 50000km i wsio gra

Opublikowano

Ja na tokarke zozylem prosto z pudełka Zero przebiegu i takie cyrki :-) ze krzywe i z dołkami

Opublikowano

Tokarke masz ....ujową

Opublikowano (edytowane)

Tokarke masz ....ujową

:)

Edytowane przez Grzesiek1985
Opublikowano (edytowane)

Nowe to nowe, racja. Ale kumpel do Golfa założył używki 345mm ze zrobionym szlifem przed montażem i żadnych niepokojących objawów nie obserwuje, a wizualnie wyglądały podobnie do tych z allegro :hi:

Kurde, ale żeby podpicować używki (jakby nie patrzeć) i sprzedać jako nowe... tylko w PL :facepalm:

W sklepie w którym się na ogół zaopatruję sprzedawca zawsze przy mnie zdejmuje z pudełka plombę z hologramem producenta :hi:



Ja na tokarke zozylem prosto z pudełka Zero przebiegu i takie cyrki :-) ze krzywe i z dołkami

Takie rzeczy się reklamuje :hi:

Chyba, że kupiłeś pod stołem, bez rachunku :D

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Witam szanowne grono.

Z racji, ze na A6 klub wieje pustkami, zwracam się do Was z prośba o pomoc/poradę.

Interesuje mnie upgrade hamulców - puki co przednia oś.

Autko to A6 C5 z 2004 z alu zwrotnicami z rozstawem 146 mm ? ( jeżeli się mylę, poprawcie )

Planuje zaadoptowac zaciski z A6 3.0 TDI pod tarcze 320 - jednotłokowe.

Do potrzebuje do tej opreacji, zwrotnice, jarzma, osony tarcz, zaciski ?

Sedno sprawy polega na wykorzystaniu ori felgi na zime ( biedrona ) ET45 - już wstępnie wiem, ze będę musiał zastosować dystans pod felge.

Opublikowano

potrzebujesz:

zaciski z metalowymi przewodami

jarzma

tarcze

klocki

wchodzi spoko pod biedronkę

Opublikowano

Kupowanie używanego samochodu to jest ryzyko bo może być feler.

Raz zakładanie używanego zestawu to jedzenie ze śmietnika, a potem nagle toczenie tarcze jest OK zależy od nastroju :)

Opublikowano

Na zapleczach jadłodajni różne rzeczy się dzieją, łącznie z odgrzewaniem niezjedzonych kotletów :D

Opublikowano

dev, piasty wymienione z przodu, zmierzone czujnikiem zegarowym prawa strona i lewa - jest równiutko mimo to coś telepie delikatnie podczas hamowania. Co to może być ?


oczywiście piasty+ łożysko

Opublikowano

A po założeniu tarcz sprawdzali bicie ?

Opublikowano

tak, bicia nie ma. Krzywa była prawa piasta, ale teraz jeszcze coś bardzo delikatnie telepie. Przy dojeżdżaniu np do świateł podczas lekkiego hamowania popiskuje hebel rytmicznie jakby tarcza była nierówna

Opublikowano

Z tym samym problemem się borykam, przetoczyłem drugi raz tarcze i rytmiczny dzwięk zniknął ale za to teraz klocki hałasują podczas jazdy...

Opublikowano

A czasem wyrobione górne tuleje met-gum nie odzywają się przy hamowaniu? Tak gdzieś mi się kiedyś obiło o uszy... może warto je sprawdzić :hi:

Opublikowano (edytowane)

jak chcesz zebym Ci bardziej obrazowo opisał to tak jakbys żywił sie na smietniku a nie na stołowce

nie zakłada sie uzywanych tarcz i klocków bo zawsze jest skucha

bicie i inne cuda

Przewaznie ale nie zawsze, ja zdjalem prosto z S4-ki i smigaja bez drgan do teraz ;)

Albo mnie sie udalo albo to nie jest reguła...

Wysłano z i9305

Takie rzeczy się reklamuje :hi:

Chyba, że kupiłeś pod stołem, bez rachunku :D

Nie koniecznie bez rachunku, wystarczy ze sam zakladal a nie warsztat i reklamacje moze slac nawet do Pana Boga... :P

Wysłano z i9305

Edytowane przez RumJanek
Opublikowano

Siema panowie dziś chciałem zrobić swap w swojej b6 z 312 na 320 i złośliwy los chciał że utleniła się rureczka łącząca zacisk z przewodem elastycznym i się ukręciła , czy wie ktoś może jaki numer może ona mieć żeby zamówić ją z serwisu a może ma któryś z kolegów takową na zbyciu. Bardzo mi zależy. Dodam że to lewa strona pod zacisk 320 z a6 c5.

Opublikowano

Siema panowie dziś chciałem zrobić swap w swojej b6 z 312 na 320 i złośliwy los chciał że utleniła się rureczka łącząca zacisk z przewodem elastycznym i się ukręciła , czy wie ktoś może jaki numer może ona mieć żeby zamówić ją z serwisu a może ma któryś z kolegów takową na zbyciu. Bardzo mi zależy. Dodam że to lewa strona pod zacisk 320 z a6 c5.

w sklepie motroyzacyjnym kup rurkę i powyginaj wg orginału ,długość o ile dobrze pamiętam 20cm

Opublikowano

Siema panowie dziś chciałem zrobić swap w swojej b6 z 312 na 320 i złośliwy los chciał że utleniła się rureczka łącząca zacisk z przewodem elastycznym i się ukręciła , czy wie ktoś może jaki numer może ona mieć żeby zamówić ją z serwisu a może ma któryś z kolegów takową na zbyciu. Bardzo mi zależy. Dodam że to lewa strona pod zacisk 320 z a6 c5.

Mam gotowe jak chcesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...