Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacisk do jarzma jest na imbus 7, jarzmo do zwrotnicy na klucz 21

Jarzmo na imbus? Na imbus to są prowadnice a ich odkręcać nie trzeba. Musisz odpiąć zacisk bo tak to klocki będą przeszkadzać. Klocek siedzia ścisło między jarzmem a zaciskiem a do tego wewnętrzny jest wciskany w tłok. Jest jeszcze przewód od czujnika zużycia który też idzie pomiędzy tymi elementami. najlepiej rozbebrać całość tak jest najłatwiej :wink:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dev, ale nowe B9 ma być lżejsze jeśli mnie pamięć nie myli o ok. 70-100kg od poprzedniej generacji, więc co tu mieli poprawiać? :)

Fakt - 314/25mm tyłka nie urywa...

Opublikowano

Lzejsze owszem ale zap....ć bedzie szybciej.

Opublikowano

Prędkości ponadnormatywne przekraczają tylko niektóre freak'i, na co dzień bardzo rzadko spotyka się strit-rejserów i kierowców hamujących regularnie z 200 do 0 :P

Tak więc jeżdżąc przepisowo nowa generacja powinna hamować lepiej bo waży mniej :)

Opublikowano

założe się że 80% kierowców dziennie przekracza przepisy przynajmniej kilka razy, nie musza to byc predkosci rzedu 200km... dobre jak ktos przy hamowaniu ze 100 zatrzyma sie symboliczne 3m blizej

Opublikowano

podajcie marke i model auta który ma fabrycznie odpowiednie hamulce?

ie ma takich, zawsze za mało.

pomijam auta strikte spotrowe czyli jakies ferrari lambo i inne

Opublikowano

to nie kwestia hamulców tylko kierowcy :)

Opublikowano

podajcie marke i model auta który ma fabrycznie odpowiednie hamulce?

ie ma takich, zawsze za mało.

pomijam auta strikte spotrowe czyli jakies ferrari lambo i inne

Volkswagen polo 1.4 9n. Tarcze z przodu 256mm z tyłu coś około 230mm. Waga śmieszna jek yebniesz w heble to jesteś w szoku :decayed: lepiej hamuje niż moja z zaciskami z esy na pokładzie ;)

Opublikowano (edytowane)

Pioteros, wiadomo, że każdemu zdarza się przekraczać prędkości dopuszczalne ale nie mogę zgodzić się z tezą, że kierowcy B9-tek będą statystycznie jeździli szybciej od kierowców B8-ek :hi:

davidlive, myślę, że posiadacze Lambo też mają problemy hamulcowe :wink:


Pasują P&P, do wymiany jedynie będą osłony tarcz, chyba, że chcesz rzeźbić-doginać stare.

Fela minimum 17"

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Koledzy czy tarcze z S3 345mm pasują do a4 b7 ?

Opublikowano

Nie, inna wysokosc.

Opublikowano

To wie ktoś gdzie kupić jakieś fajne lakiery jaskrawe. Taki np zielony jak podałem link.

Opublikowano

To wie ktoś gdzie kupić jakieś fajne lakiery jaskrawe. Taki np zielony jak podałem link.

kawasaki kolor jaskrawy ninja, poszukaj na necie

czy hamulce tył z b7 quattro podejdą do a4 b6 oska? czy tam jest inne mocowanie linki?

Opublikowano

Jest to samo odwrotnie tez można zakładać.

Opublikowano

Panowie jest jakiś sensowny zacisk wielotłoczkowy pod tarcze 320 ?

Opublikowano

4tok brembo z Q5 2.0TDI

Opublikowano

Panowie jest jakiś sensowny zacisk wielotłoczkowy pod tarcze 320 ?

Mam takowe Brembo 4tlok z Q5 polift, po przebiegu 7tys km ;)

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A pasuje to do b6 p&p czy adapter potrzeba?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...