davidlive Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 To nie chodzi o to ze zacisk od s4 jest super. Wiadomo ze znajda sie lepsze heble ale w tej cenie zacisku i serwisu tego zestawu nie ma lepszej alternatywy. Klocki takie jak w b5 288 ( wiadomo jest jedna blaszka więcej ale powierzchnia identyczna) tarcze względnie tanie i nie wymagające modyfikacji. No i sama ewentualna regeneracja zacisku jest tania.
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie jaka jest lepsza alternatywa do 2.0T w B7 zacisków? Seryjne są 320mm tak? A w S4 345mm? Jest coś większego godnego polecenia czy zestaw z S4? Może jakiś 4 tłoku lub 6tłok? Zestaw p&p 350mm tarcza na 6 tloczku z cayenne, zaciski z s4 seryjne to jedna wielka kupa, a kto twierdzi inaczej to sorrybalbo pojecia nie ma albo nie jezdzil na dobrym heblu na pewno p&p ? nie trzeba szlifowac zwrotnicy pod glebsza tarcze i klepac oslon? Edytowane 16 Grudnia 2015 przez pioteros
Wandej Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Panowie jaka jest lepsza alternatywa do 2.0T w B7 zacisków? Seryjne są 320mm tak? A w S4 345mm? Jest coś większego godnego polecenia czy zestaw z S4? Może jakiś 4 tłoku lub 6tłok? Zestaw p&p 350mm tarcza na 6 tloczku z cayenne, zaciski z s4 seryjne to jedna wielka kupa, a kto twierdzi inaczej to sorrybalbo pojecia nie ma albo nie jezdzil na dobrym heblu O guru
Tominator Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Panowie jaka jest lepsza alternatywa do 2.0T w B7 zacisków? Seryjne są 320mm tak? A w S4 345mm? Jest coś większego godnego polecenia czy zestaw z S4? Może jakiś 4 tłoku lub 6tłok? Zestaw p&p 350mm tarcza na 6 tloczku z cayenne, zaciski z s4 seryjne to jedna wielka kupa, a kto twierdzi inaczej to sorrybalbo pojecia nie ma albo nie jezdzil na dobrym heblu O guru Zestaw p&p znaczy zaciski, adaptery, przewody. Tarcz 350mm i podobnych jest wiele, dobiera sie odpowiednia wysokosc i nic nie trze o nic. Zauwazylem ze na tym forum to akurat zaciski z q5 i super zestawy 320mm rzadza wiec co ja bede Wam swiat przestawial, montujcie i cieszcie sie super heblami. Kazdy montuje to co chce i na co go stac ale jak czytam ze 6 tloczki sa kiepskie lepiej 4 tlok to smiac mi sie chce z tych forumowych ekspertow. Chetnych z okolicy wroclawia moge przewiezc na moim gownianym 6 tloczku i zobacza jak powinno auto hamowac. To nie chodzi o to ze zacisk od s4 jest super. Wiadomo ze znajda sie lepsze heble ale w tej cenie zacisku i serwisu tego zestawu nie ma lepszej alternatywy. Klocki takie jak w b5 288 ( wiadomo jest jedna blaszka więcej ale powierzchnia identyczna) tarcze względnie tanie i nie wymagające modyfikacji. No i sama ewentualna regeneracja zacisku jest tania. 6 tloczki klocki brembo cena ok 300zl wiec chyba nie zabija, jak ktos zlozy zaciski zgodnie ze sztuka to 200 tys km nic nie dotykasz i nie ma problemu zadnego bo duzy zacisk z klockiem znacznie lepiej odprowadza cieplo zwlaszcza jak zamieniasz żeliwo na alu. Najwiecej problemow jest na przegrzanych kiblach jednotloczkowych w ciezkich furach typu a4, te duzo czescie wymagaja serwisowania. Heble przeciezone w skrocie ciagle trzeba naprawiac a najczesciej sypia sie w ciezarowkach, dostawczakach itp czyli duza masa, mala tarcza a jak busami i podobnymi autkami jezdza to chyba widac na drodze codziennie, dogonisz kazdego ale nie kierowce busa:). Zestawow 345mm z jednotlokiem zawsze jest do sprzedania sporo w dobrej cenie ale sprzedaja je Ci ktorym sie tarcze ciagle gna i sa wku.., tymi heblami i wymieniaja na cos lepszego. Jest to notoryczne zjawisko w leonach cupra 2 i pozostalych autkach na tej samej zwrotce co golf mk5, ale to sa jakby nie patrzyl troche lzejsze fury niz a4.
BeyerBrown Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Po co robić z A4 czy innego seryjnego auta wyścigówkę F1 a następnie jeżdźić nią tylko po drogach publicznych? Później się mnożą na ulicach piraci-street-racerzy żyjący w przekonaniu, że mają włączoną nieśmiertelność, którzy za***rdalają ostro po mieście... obowiązkowo jeżdżąc pomiędzy samochodami slalomem, bo innych uczestników ruchu mają za drogowych januszy Z praktyki - trasa 120km, zwykła krajówka, normalne (100km/h), miejscami żwawsze tempo jazdy (100-120km/h) - tarcze tak "gorące", że mogłem je całą dłonią dotknąć. Hebel S4, masa auta ok. 1800kg. No tak, dla wielu to emerycka jazda, bo oni to jeżdżą minimum 150km/h, bo żaden koń pod maską nie może ani chwili odpoczywać. No i non stop wiszą innym na zderzaku, bo zawsze i wszędzie "muszą" wyprzedzać. Może warto zmienić wpierw mentalność...? PS. Już tu kiedyś ten filmik się pojawił... https://www.youtube.com/watch?v=732ynC3JJNI A4 B8 na seryjnym heblu (jednotłok!) 320/300mm. Klient jedynie domontował nawiew na przednie tarcze. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez BeyerBrown
Tominator Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 No wlasnie od mentalnosci trzeba zaczac bo do dobrych hebli trzeba dorosnac. Takie heble jak Ty masz beyer czesto zamieniam na wieksze bo te 345x30 w lekkich budach latwo pogiac a co dopierow w a4, ale jak ktos jezdzi seryjnie to mu seryjne heble wystarcza na jedne hamowanie i nie widze problemu. Ostatnio w tvn turbo byl samochod testowy jakis mini ban z trw i tam pokazywal koles jak latwo zagrzac seryjny hebel, szybko do 800C je doprowadzil na drodze tak jak wczesniej tarcze na stanowisku testowym i jakos tym autem nie wariowal, wystarczy gorski odcinek przejechac szybciej i slabe heble mozna latwo zalatwic. Ja mam 230KM i 1200kg wiec auto w miare lekkie i musze heble miec za***iste. Te dame heble na tej samej tarczy w aucie 1500kg to juz sa co najwyzej dobre, a w furze 1800kg sa zwykle. EOT z mojej strony, nie piszcie tylko glupot ze zr18 są kijowe bo to bzdury i herezje. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Na wiosne zakladam ceramike z RS4 B7 380/36 plus żeliwo na tył 356/22mm mam nadzieje ze uznasz to za niezbedne minimum żeby choc troche hamowało.... Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Dev
bartekzks Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Panowie pod 345 tarcze jakie wybrać : http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3035192016300-DF4757S-O19739-tarcza-hamulcowa.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216221417150-09A81511-O19739-tarcza-hamulcowa.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3121193118160-DDF1661-O19739-tarcza-hamulcowa.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3113132020300-240130_01191-O19739-tarcza-hamulcowa.html Bo klocki padł wybór już na : http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3116213231340-FDS1629-O17145-klocki-hamulcowe-tuningowe.html Czy inne ??
poloaudi Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 koledzy możecie mi mniej więcej powiedzieć średni przedział cenowy za kpl hamulców (tarcze klocki zaciski jarzma i tarcze) wszystko w bdb stanie do S4 b7 i b8. Ile można by dać max za cały kpl?
Wandej Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 No wlasnie od mentalnosci trzeba zaczac bo do dobrych hebli trzeba dorosnac. Takie heble jak Ty masz beyer czesto zamieniam na wieksze bo te 345x30 w lekkich budach latwo pogiac a co dopierow w a4, ale jak ktos jezdzi seryjnie to mu seryjne heble wystarcza na jedne hamowanie i nie widze problemu. Ostatnio w tvn turbo byl samochod testowy jakis mini ban z trw i tam pokazywal koles jak latwo zagrzac seryjny hebel, szybko do 800C je doprowadzil na drodze tak jak wczesniej tarcze na stanowisku testowym i jakos tym autem nie wariowal, wystarczy gorski odcinek przejechac szybciej i slabe heble mozna latwo zalatwic. Ja mam 230KM i 1200kg wiec auto w miare lekkie i musze heble miec za***iste. Te dame heble na tej samej tarczy w aucie 1500kg to juz sa co najwyzej dobre, a w furze 1800kg sa zwykle. EOT z mojej strony, nie piszcie tylko glupot ze zr18 są kijowe bo to bzdury i herezje. Pozdrawiam Sory ale masz jakieś dziwne pojmowanie potrzeb. jesli przy 230km i wadze 1500kg heble z esy są słabe to co ma założyć ktoś kto ma około 400KM i podobną wagę? Zaciski knorr`a od naczepy? Bartek skrobnij pw co chcesz to CI zrobię ofertę
wesz82 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) No wlasnie od mentalnosci trzeba zaczac bo do dobrych hebli trzeba dorosnac. Takie heble jak Ty masz beyer czesto zamieniam na wieksze bo te 345x30 w lekkich budach latwo pogiac a co dopierow w a4, ale jak ktos jezdzi seryjnie to mu seryjne heble wystarcza na jedne hamowanie i nie widze problemu. Ostatnio w tvn turbo byl samochod testowy jakis mini ban z trw i tam pokazywal koles jak latwo zagrzac seryjny hebel, szybko do 800C je doprowadzil na drodze tak jak wczesniej tarcze na stanowisku testowym i jakos tym autem nie wariowal, wystarczy gorski odcinek przejechac szybciej i slabe heble mozna latwo zalatwic. Ja mam 230KM i 1200kg wiec auto w miare lekkie i musze heble miec za***iste. Te dame heble na tej samej tarczy w aucie 1500kg to juz sa co najwyzej dobre, a w furze 1800kg sa zwykle. EOT z mojej strony, nie piszcie tylko glupot ze zr18 są kijowe bo to bzdury i herezje. PozdrawiamSory ale masz jakieś dziwne pojmowanie potrzeb. jesli przy 230km i wadze 1500kg heble z esy są słabe to co ma założyć ktoś kto ma około 400KM i podobną wagę? Zaciski knorr`a od naczepy? +1 Takim tokiem rozumowania to wszystkie esy rsy i sresy w ogole nie hamuja... Edytowane 18 Grudnia 2015 przez wesz82
elmer80 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Jak się jeździ zero jedynkowo to żaden hamulec nie wytrzyma... Tylko tu mowa o poruszaniu się po drogach publicznych więc w B6 320 na przodzie jest wystarczający żeby sprawnie się zatrzymać czy też zwolnić z prędkości 160+ do 80 jak zestaw na lewy pas autostrady się wytoczy wysłane z Commodore 64
pioteros Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 No wlasnie od mentalnosci trzeba zaczac bo do dobrych hebli trzeba dorosnac. Takie heble jak Ty masz beyer czesto zamieniam na wieksze bo te 345x30 w lekkich budach latwo pogiac a co dopierow w a4, ale jak ktos jezdzi seryjnie to mu seryjne heble wystarcza na jedne hamowanie i nie widze problemu. Ostatnio w tvn turbo byl samochod testowy jakis mini ban z trw i tam pokazywal koles jak latwo zagrzac seryjny hebel, szybko do 800C je doprowadzil na drodze tak jak wczesniej tarcze na stanowisku testowym i jakos tym autem nie wariowal, wystarczy gorski odcinek przejechac szybciej i slabe heble mozna latwo zalatwic. Ja mam 230KM i 1200kg wiec auto w miare lekkie i musze heble miec za***iste. Te dame heble na tej samej tarczy w aucie 1500kg to juz sa co najwyzej dobre, a w furze 1800kg sa zwykle. EOT z mojej strony, nie piszcie tylko glupot ze zr18 są kijowe bo to bzdury i herezje. Pozdrawiam Sory ale masz jakieś dziwne pojmowanie potrzeb. jesli przy 230km i wadze 1500kg heble z esy są słabe to co ma założyć ktoś kto ma około 400KM i podobną wagę? Zaciski knorr`a od naczepy? Bartek skrobnij pw co chcesz to CI zrobię ofertę wandej, w sumie czemu nie ? tylko ze jakby zamontowal to waga wzrosla by pewnie o kolejne 100kg i juz wtedy znowu by bylo za malo
BeyerBrown Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Jak się jeździ zero jedynkowo to żaden hamulec nie wytrzyma... Ja bym powiedział dosadniej - taki ktoś jeździ prawdopodobnie bez jakiegokolwiek planowania manewrów na drodze. Liczy się tylko on i to by zawsze być na przodzie, gdyż jazda za ciężarówką nawet 100m to ujma na honorze A babcia na przejściu dla pieszych poczeka, bo teraz jedzie za***rdala On - szosowy król wsi i okolicznych miasteczek. Inna sprawa, że wielu agresywną jazdą próbuje zaimponować duperom bo dawno nie zamoczyli jak ktos jezdzi seryjnie to mu seryjne heble wystarcza Pierwsze primo - droga publiczna to nie tor wyścigowy! Drugie primo - proponuję byś nagrał filmik udowadniający, że jednotłoki nie dają rady. Przy okazji każdy zobaczy jakim stylem jazdy się poruszasz. Trzecie primo - jest na YT ten program z TVN-u? Jak go znaleźć? PS. Do awaryjnych sytuacji polecam domontować spadochron z wahadłowca NASA
cocoo24 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Ale wy macie problemy. Proste pytanie, czy na 312/255 do jazdy na mieście "ostrej" styknie? będzie duża róznica w porównaniu do 320/288, jest sens inwestować skoro 90% jeżdze po mieście? Edytowane 18 Grudnia 2015 przez cocoo24
elmer80 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ale wy macie problemy. Proste pytanie, czy na 312/255 do jazdy na mieście "ostrej" styknie? będzie duża róznica w porównaniu do 320/288, jest sens inwestować skoro 90% jeżdze po mieście? Ostra jazda po mieście... Czyli co? 1, 2 but i hamujemy na następnym czerwonym??? wysłane z Commodore 64
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ale wy macie problemy. Proste pytanie, czy na 312/255 do jazdy na mieście "ostrej" styknie? będzie duża róznica w porównaniu do 320/288, jest sens inwestować skoro 90% jeżdze po mieście? próbujesz porównywac dwa zupełnie inne zestawy dla laika jest to 312/255 vs. 320/288 czyli 8mm z przodu i aż 33 mm z tyłu a dla mnie jest jest to 312/25-245/10 i 320/30-288/12 czyli jest ogromna róznica w pojemnoości cieplnej tych dwóch zestawów wystarczy że wezmiesz do reki 312 i 320mm róznica jest kolosalna wiec sie nie zastanawiaj tylko pakuj 320/288 bo 312/255 jest "prawie" dobre ale do A3 a nie A4
jaceko Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 To od jakiego auta brać zaciski 320?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się