kubix9417 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 problem przedstawiony bez prowadnic itp itd https://www.youtube.com/watch?v=ig7Xuz921vE (masakra) po rozebraniu zacisku : po złożeniu do kupy zacisk prze pół mniej skrzypi, lecz zlozylem tloczek bez specjalnego smaru, jutro kupie i zloze od nowa na smarze ate... pytanie do was czy mozna kupić sam oring wewnetrzny montowany w cylindrze?
mravel Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Przewaliłem cale forum i nie znalazlem potwierdzenia. Wydaje mi sie, ze kiedys ktos napisal, co trzeba zrobic by wsadzic tarcze 345 do kompletu 320. Wychodzilo chyba, ze przy 345 i 320 jest ten sam zacisk. Mam tarcze do wymiany (zestaw 320) i mysle o 345. Od czego te tarcze kupic i co musze dodatkowo wymienic by wlozyc to w obecny setup.
staniek Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Potrzebujesz osłony pod 345, jarzma pod 345, i tarcze S4 B6/7. Biorąc pod uwagę, że chyba cudem trafisz jarzma luzem, dochodzą jeszcze zaciski pod 345mm. Poza tym zaciski 320 i 345 nie są identyczne i chyba lepiej nie kombinowac.
BeyerBrown Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Zamiast kombinować pomyśl o kupnie lepszych tarcz i klocków niż stockowe zamienniki.
pioteros Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 wszyscy sie upieraja i szukaja tych 345 z s6 kiedy za mniejsze pieniadze plus dystanse mozna miec 360 na dwutloku
zen8000 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Z s4 A niby co będzie tańsze? wydukane na T3
pioteros Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 racja s4, napisalem co - 360x34 - 34 mm wzgledem 30mm to kolosalna roznica
H4mm3R Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 A co proponujesz na tył żeby to miało ręce i nogi? Bo chyba nie te drogie i trudno dostępne 300/330 z S4
gabalo Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Panowie czy na zestaw 320/288 dojazdówka wchodzi bez problemów?
pioteros Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 A co proponujesz na tył żeby to miało ręce i nogi? Bo chyba nie te drogie i trudno dostępne 300/330 z S4 zaraz bede montowac 330x22 z adapterem pod zacisk u siebie, maly klocek ale za to nic wiecej nie musze kombinowac, na pewno 330 na malym klocku bedzie lepsze niz 300 na nieco wiekszym, z tym ze w b6 troche trudniej wykonac taki adapter, o ile w ogole sie da, trzeba by bylo sprawdzic, bo tam plytszej tarczy niz ori juz raczej nei znajdzie
afroo. Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Panowie czy na zestaw 320/288 dojazdówka wchodzi bez problemów? Wchodzi nawet na 345/300.
gabalo Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Panowie czy na zestaw 320/288 dojazdówka wchodzi bez problemów? Wchodzi nawet na 345/300. Dzięki
Wandej Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 problem przedstawiony bez prowadnic itp itd https://www.youtube.com/watch?v=ig7Xuz921vE (masakra) po rozebraniu zacisku : po złożeniu do kupy zacisk prze pół mniej skrzypi, lecz zlozylem tloczek bez specjalnego smaru, jutro kupie i zloze od nowa na smarze ate... pytanie do was czy mozna kupić sam oring wewnetrzny montowany w cylindrze? Cały zestaw kosztuje mniej niż 20zł
zen8000 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Majstry jest problem hebel z s4 b6 po regeneracji klocki ferrodo premier tarcze zimmermann sport przejechane ok 700km ale ostatnio po butowaniu i kilkukrotnym hamowaniu gdy się zatrzymuje to tak jak by zacisk nie puszczał i klocki sie nie cofały ruszam lub skręcam w lewo słychać takie buczenie i tarcie oraz bicie w lewym kole. Gdy skręcam w prawo jest ok Gdy tarcze ostygną też dobrze. Może ktoś wie co go boli
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Jak czysciles piasty przed montazem ? Jak byly regenerowane zaciski ?
zen8000 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Na lustro Wymiana wszelkich gumek i uszczelnień Nie dawałem smaru na prowadnice Malowane Tarcze nie biją przy prędkości 240km i przy hamowaniu z niej do 50km nie odczuwam żadnych nie pokojących objawów. Dev to ta sama piasta na której pękały mi inne tarcze nie wiem czy pamiętasz wydukane na T3 wydukane na T3 A ta miesiąc po tamtej strzeliła ale to była za złomu za 20zl więc miała prawo. Podjechać i zmierzyć gdzieś bicie na piascie? Czy co radzicie wydukane na T3
Roboform550 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dev.... 6-cio tłok malowanie i regeneracja zr18 jaki koszt u ciebie?
bartekzks Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witam panowie pytanko zakupiłem zaciski z eSki pod 345mm tylko jest jedno ale przy jednym z zacisków wtyczka od czujnika zużycia klocka jest rozwalona tka że same piny wystają , można przylutować taka wtyczkę czy niezbyt w tym miejscu takie akcje ?? ps. Szukam na tył zestawu pod 300 lub 330 mm ktoś jakby MIAŁ/ WIEDZIAŁ KTO MA / LU WIDZIAŁ PROSZĘ O INFO !! Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 wywal najlepiej te czujniki a przy samej wtyczce wiazki auta zewrzyj dwa kabelki i zapomnij... jak koncza sie klocki to i tak to widac i slychac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się