Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, bo one gorzej hamuja od tych z b7?

A te ori z b7 zmieszcza sie pod te felgi bez frezowania?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
14 godzin temu, bartez90 napisał:

Chcialem do tego kupic tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo. Powinny byc dobre? Tarcze brac zwykle czy warto doplacac do perforowanych?

 

Opublikowano

Ok, patrzylem ten temat, firmy juz mam obczajone i biore gladkie tarcze zimmermann i klocki ferodo.

A co do pozostalej czesci mojego pytania odnosnie zaciskow. Czy ori b7 faktycznie lepiej hamuje i wejdzie bez frezowania pod moja felge?

Opublikowano
11 minut temu, bartez90 napisał:

Ok, patrzylem ten temat, firmy juz mam obczajone i biore gladkie tarcze zimmermann i klocki ferodo.

A co do pozostalej czesci mojego pytania odnosnie zaciskow. Czy ori b7 faktycznie lepiej hamuje i wejdzie bez frezowania pod moja felge?

inny jest klocek

W B7 zacisk ustalany względem jarzma jest na blaszkę a tutaj jest na drut który trzeba wymieniać za każdym razem

zaciski z B7 wchodzą pod biedronke

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czyli taki zacisk ori z b7 będzie lepszy i zmieści się pod moją felge bez problemu i bez frezowania?

1.jpeg

Opublikowano

A co napisał Dev?!

Wysłane z OP3T

Opublikowano

No to spoko jak wejda, chcialem sie tylko upewnic zeby nie wydac kasy niepotrzebnie.

Opublikowano

ja zawsze frezuje te zaciski z B7

mniejsza masa i wygląd ciekawszy :wink:

Opublikowano (edytowane)

A jeszcze ostatnie pytanie:

Przy swapie z 312 na 320 osłony zostają te same, nie trzeba zmieniać?

A przewody też mogą zostać?

Edytowane przez bartez90
Opublikowano
7 godzin temu, bartez90 napisał:

A jeszcze ostatnie pytanie:

Przy swapie z 312 na 320 osłony zostają te same, nie trzeba zmieniać?

A przewody też mogą zostać?

wszystko zostaje ale przewody elastyczne daj nowe

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzieki wielkie, to zostawiam oslony te same.

A przewody elastyczne textara czy ate moga byc? Wszystko jedno jaka firma?

Opublikowano

jedne jak i drugie ok

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, bartez90 napisał:

A przewody elastyczne textara czy ate moga byc? Wszystko jedno jaka firma?

Nowe

Opublikowano

Pchać się w zaciski 320/288mm czy od razu 345/300mm?  Zaciski i tak pewnie dałbym do pomalowania w jakiś szary/czerń, więc nie wiem czy warto przepłacać :eusathink:

Opublikowano
1 godzinę temu, niwet napisał:

Pchać się w zaciski 320/288mm czy od razu 345/300mm?  Zaciski i tak pewnie dałbym do pomalowania w jakiś szary/czerń, więc nie wiem czy warto przepłacać :eusathink:

Wszystkie rozwiązania powinno dobierać się do potrzeb, a nie napisałeś o nich ani słowa... Jeśli zależy Ci na wyglądzie to na pewno większe hamulce w większych felgach będą wyglądały bardziej imponującą, ale jeżdżąc po mieście ich nie wykorzystasz...

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, daniok napisał:

Wszystkie rozwiązania powinno dobierać się do potrzeb, a nie napisałeś o nich ani słowa... Jeśli zależy Ci na wyglądzie to na pewno większe hamulce w większych felgach będą wyglądały bardziej imponującą, ale jeżdżąc po mieście ich nie wykorzystasz...

Wybacz, wiadomo że głównie o wygląd mi chodzi, tylko że nie chcę odznaczających się zacisków co oznacza że i tak mało będzie je widać. Dlatego też nie wiem czy warto będzie przepłacać bo 320mm można połowę tańszym kosztem kupić... ba jak nie więcej :P  na allegro same przednie zaciski 345mm to drożej niż komplet 320, a gdzie 300mm na tył?  A nie wiem czy różnica w wielkośći jest aż tak "przytłaczająca" między 320 a 345

Samochód w przyszłości planuję zrobić na ok 250km, a że jako powoli kończą mi się klocki to się rozglądam już :)

Edytowane przez niwet
Opublikowano
23 minuty temu, niwet napisał:

Wybacz, wiadomo że głównie o wygląd mi chodzi, tylko że nie chcę odznaczających się zacisków co oznacza że i tak mało będzie je widać. Dlatego też nie wiem czy warto będzie przepłacać bo 320mm można połowę tańszym kosztem kupić... ba jak nie więcej :P  na allegro same przednie zaciski 345mm to drożej niż komplet 320, a gdzie 300mm na tył?  A nie wiem czy różnica w wielkośći jest aż tak "przytłaczająca" między 320 a 345

Samochód w przyszłości planuję zrobić na ok 250km, a że jako powoli kończą mi się klocki to się rozglądam już :)

A zadając kolejne takie same pytanie spojrzałeś na pierwszy wpisz w tym temacie? 

Opublikowano
7 minut temu, H4mm3R napisał:

A zadając kolejne takie same pytanie spojrzałeś na pierwszy wpisz w tym temacie? 

Widziałem zdjęcia, ale na foto zawsze inaczej :/ 

 

Opublikowano
W dniu 24.12.2017 o 00:28, Dev napisał:

Na pewno mam 288 a 300mm z S4 będą po świętach albo po nowym roku.

Można do Ciebie jakiś kontakt? Zdecydowałem się mimo wszystko na heble od S4, więc będę potrzebował na tył :) 

Opublikowano
40 minut temu, niwet napisał:

Można do Ciebie jakiś kontakt? Zdecydowałem się mimo wszystko na heble od S4, więc będę potrzebował na tył :) 

był.jeden zestaw zaraz po świętach ale już poszedł do obróbki a niebawem do montażu 

zadzwoń jutro, nr masz poniżej, coś wymyslimy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...