bartez90 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ok, bo one gorzej hamuja od tych z b7? A te ori z b7 zmieszcza sie pod te felgi bez frezowania?
H4mm3R Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 14 godzin temu, bartez90 napisał: Chcialem do tego kupic tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo. Powinny byc dobre? Tarcze brac zwykle czy warto doplacac do perforowanych?
bartez90 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ok, patrzylem ten temat, firmy juz mam obczajone i biore gladkie tarcze zimmermann i klocki ferodo. A co do pozostalej czesci mojego pytania odnosnie zaciskow. Czy ori b7 faktycznie lepiej hamuje i wejdzie bez frezowania pod moja felge?
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 11 minut temu, bartez90 napisał: Ok, patrzylem ten temat, firmy juz mam obczajone i biore gladkie tarcze zimmermann i klocki ferodo. A co do pozostalej czesci mojego pytania odnosnie zaciskow. Czy ori b7 faktycznie lepiej hamuje i wejdzie bez frezowania pod moja felge? inny jest klocek W B7 zacisk ustalany względem jarzma jest na blaszkę a tutaj jest na drut który trzeba wymieniać za każdym razem zaciski z B7 wchodzą pod biedronke 1
bartez90 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Czyli taki zacisk ori z b7 będzie lepszy i zmieści się pod moją felge bez problemu i bez frezowania?
H4mm3R Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 A co napisał Dev?! Wysłane z OP3T
bartez90 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 No to spoko jak wejda, chcialem sie tylko upewnic zeby nie wydac kasy niepotrzebnie.
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 ja zawsze frezuje te zaciski z B7 mniejsza masa i wygląd ciekawszy
bartez90 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) A jeszcze ostatnie pytanie: Przy swapie z 312 na 320 osłony zostają te same, nie trzeba zmieniać? A przewody też mogą zostać? Edytowane 30 Grudnia 2017 przez bartez90
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 7 godzin temu, bartez90 napisał: A jeszcze ostatnie pytanie: Przy swapie z 312 na 320 osłony zostają te same, nie trzeba zmieniać? A przewody też mogą zostać? wszystko zostaje ale przewody elastyczne daj nowe 1
bartez90 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Dzieki wielkie, to zostawiam oslony te same. A przewody elastyczne textara czy ate moga byc? Wszystko jedno jaka firma?
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 2 godziny temu, bartez90 napisał: A przewody elastyczne textara czy ate moga byc? Wszystko jedno jaka firma? Nowe
niwet Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Pchać się w zaciski 320/288mm czy od razu 345/300mm? Zaciski i tak pewnie dałbym do pomalowania w jakiś szary/czerń, więc nie wiem czy warto przepłacać
daniok Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 1 godzinę temu, niwet napisał: Pchać się w zaciski 320/288mm czy od razu 345/300mm? Zaciski i tak pewnie dałbym do pomalowania w jakiś szary/czerń, więc nie wiem czy warto przepłacać Wszystkie rozwiązania powinno dobierać się do potrzeb, a nie napisałeś o nich ani słowa... Jeśli zależy Ci na wyglądzie to na pewno większe hamulce w większych felgach będą wyglądały bardziej imponującą, ale jeżdżąc po mieście ich nie wykorzystasz...
niwet Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) 6 minut temu, daniok napisał: Wszystkie rozwiązania powinno dobierać się do potrzeb, a nie napisałeś o nich ani słowa... Jeśli zależy Ci na wyglądzie to na pewno większe hamulce w większych felgach będą wyglądały bardziej imponującą, ale jeżdżąc po mieście ich nie wykorzystasz... Wybacz, wiadomo że głównie o wygląd mi chodzi, tylko że nie chcę odznaczających się zacisków co oznacza że i tak mało będzie je widać. Dlatego też nie wiem czy warto będzie przepłacać bo 320mm można połowę tańszym kosztem kupić... ba jak nie więcej na allegro same przednie zaciski 345mm to drożej niż komplet 320, a gdzie 300mm na tył? A nie wiem czy różnica w wielkośći jest aż tak "przytłaczająca" między 320 a 345 Samochód w przyszłości planuję zrobić na ok 250km, a że jako powoli kończą mi się klocki to się rozglądam już Edytowane 31 Grudnia 2017 przez niwet
H4mm3R Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 23 minuty temu, niwet napisał: Wybacz, wiadomo że głównie o wygląd mi chodzi, tylko że nie chcę odznaczających się zacisków co oznacza że i tak mało będzie je widać. Dlatego też nie wiem czy warto będzie przepłacać bo 320mm można połowę tańszym kosztem kupić... ba jak nie więcej na allegro same przednie zaciski 345mm to drożej niż komplet 320, a gdzie 300mm na tył? A nie wiem czy różnica w wielkośći jest aż tak "przytłaczająca" między 320 a 345 Samochód w przyszłości planuję zrobić na ok 250km, a że jako powoli kończą mi się klocki to się rozglądam już A zadając kolejne takie same pytanie spojrzałeś na pierwszy wpisz w tym temacie?
niwet Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 7 minut temu, H4mm3R napisał: A zadając kolejne takie same pytanie spojrzałeś na pierwszy wpisz w tym temacie? Widziałem zdjęcia, ale na foto zawsze inaczej :/
niwet Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 W dniu 24.12.2017 o 00:28, Dev napisał: Na pewno mam 288 a 300mm z S4 będą po świętach albo po nowym roku. Można do Ciebie jakiś kontakt? Zdecydowałem się mimo wszystko na heble od S4, więc będę potrzebował na tył
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 40 minut temu, niwet napisał: Można do Ciebie jakiś kontakt? Zdecydowałem się mimo wszystko na heble od S4, więc będę potrzebował na tył był.jeden zestaw zaraz po świętach ale już poszedł do obróbki a niebawem do montażu zadzwoń jutro, nr masz poniżej, coś wymyslimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się