Emejcz Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 @Dev Te zaciski żeby wchodziły pod każdą 16" w a4 zbierasz tyle materiału co narysowałem? Czy lepiej z 0.5cm max?
Dev Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 Godzinę temu, Emejcz napisał: @Dev Te zaciski żeby wchodziły pod każdą 16" w a4 zbierasz tyle materiału co narysowałem? Czy lepiej z 0.5cm max? ja cisnę 15mm ale i tak nie wchodzi pod kazdą 16tkę wszystko zalezy od wypełnienia felgi
Iceman_873 Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Szukam jarzm tył do a4 b7 2.0tfsi 288mm I pytanie najlepiej do Deva czy te z aukcji podejda. JARZMO ZACISKU TYŁ AUDI A4 B7 6918249919 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 35 zł - JARZMO ZACISKU TYŁ AUDI A4 B7 (6918249919). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Edytowane 6 Lipca 2019 przez Iceman_873
rs dziadek Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 1 godzinę temu, Iceman_873 napisał: Witam. Szukam jarzm tył do a4 b7 2.0tfsi 288mm I pytanie najlepiej do Deva czy te z aukcji podejda. JARZMO ZACISKU TYŁ AUDI A4 B7 6918249919 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 35 zł - JARZMO ZACISKU TYŁ AUDI A4 B7 (6918249919). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki... Nie. Do 288 tył idą takie jarzma TRW JARZMO ZACISKU HAM TYŁ AUDI A4 B6 B7 7829917777 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 129,23 zł - TRW JARZMO ZACISKU HAM TYŁ AUDI A4 B6 B7 (7829917777). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo...
JeJu Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 (edytowane) cześć, obecnie przód 320mm z a6 c5, tył 255mm dziś nabyłem 345/300 przy okazji zmiany chciałbym wymienic przewody elastyczne na nowe. zakładając zacisk 320mm z a6 c5 założyłem też przewód elastyczny dołączony do zacisku, co prawda rok juz tak jezdzi ale przy max skręcie kołem wydaje mi sie że jest mocno naprężony i z pewnością pękłby w przyszłości, chciałbym tego uniknać montująć nowy zestaw 345/300. Proszę mi tu polecić jakies przewodziki Gdzie kupić? jakiej firmy (ATE bedą dobre?) ? jakiej długości? (przód + tył) EDIT: PRZÓD s4 b6 Quattro ATE około 34zł sztuka TYŁ S4 B6 Quattro ATE: około 56 zł sztuka Edytowane 7 Lipca 2019 przez JeJu
cziken Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 Czy ma ktoś zamontowane lub posiada oploty z HEL ? Pytanie o wymiary podkładek i czy są alu czy miedziane ?
andrzej-pts Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) Witam Panowie podepnę się pod temat Robie mały swapik z 288 na 312 w swojej B7, zamierzam tam założy zaciski i jarzma z A4 B6 1.8T Numery wybite na zaciskach to 886 i 885/ 57 a na jarzmach 569 Moje pytanie to czy takie wymiary tarczy będą ok pod te zaciski ? Edytowane 10 Lipca 2019 przez andrzej-pts
george Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 5 godzin temu, andrzej-pts napisał: Robie mały swapik z 288 na 312 w swojej B7, zamierzam tam założy zaciski i jarzma z A4 B6 1.8T Zmieniasz jarzmo i tarczę. 288 i 312 ma ten sam zacisk.
Dev Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 10 godzin temu, cziken napisał: Czy ma ktoś zamontowane lub posiada oploty z HEL ? Pytanie o wymiary podkładek i czy są alu czy miedziane ? Miedź
andrzej-pts Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 george wiem że zacisk jest ten sam ale u siebie muszę też wymienić zaciski bo mam urwane odpowietrzniki , dlatego kupiłem zestaw jarzma i zaciski jw. napisałem dawcą jest A4 B7 1.8T w którym były tarcze 312, koleś przymnie wykręcał je z auta Proste pytanie i oczekuje prostej odpowiedzi i nic więcej... Pokazana prze zemnie tarcza będzie pasowała pod te zaciski i jarzma ? TAK czy NIE ?
george Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, andrzej-pts napisał: george wiem że zacisk jest ten sam ale u siebie muszę też wymienić zaciski bo mam urwane odpowietrzniki , dlatego kupiłem zestaw jarzma i zaciski jw. napisałem dawcą jest A4 B7 1.8T w którym były tarcze 312, koleś przymnie wykręcał je z auta Proste pytanie i oczekuje prostej odpowiedzi i nic więcej... Pokazana prze zemnie tarcza będzie pasowała pod te zaciski i jarzma ? TAK czy NIE ? Tak, choć sam udzieliłeś sobie tej odpowiedzi. Edytowane 10 Lipca 2019 przez george
andrzej-pts Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 dzięki koledzy w końcu doczekałem się jasnej odpowiedzi zaraz zamawiam tarcze i klocki i wkrótce będę cieszył się nowymi lepszymi hamulcami
george Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 7 godzin temu, andrzej-pts napisał: zaraz zamawiam tarcze i klocki i wkrótce będę cieszył się nowymi lepszymi hamulcami BEX pomimo tych samych zacisków lepiej hamuje niż AVF.
Dev Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Godzinę temu, george napisał: BEX pomimo tych samych zacisków lepiej hamuje niż AVF. BEX Ma największe tarcze z przodu i z tyłu.
george Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 17 godzin temu, Dev napisał: BEX Ma największe tarcze z przodu i z tyłu. WIem, 312 i 255. Kolega wyżej przesiada się z 288 na 312, dlatego wspomniałem.
XevenS Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 Cześć. Zastanawiam się nad swapem 320/288 do b6 1.8tavj. Jak to wychodzi cenowo razem z przewodami? Jak ktoś miałby na zbyciu taki komplet to chętnie zakupię jak w budżecie mi się mieści.
george Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, XevenS napisał: Cześć. Zastanawiam się nad swapem 320/288 do b6 1.8tavj. Jak to wychodzi cenowo razem z przewodami? Jak ktoś miałby na zbyciu taki komplet to chętnie zakupię jak w budżecie mi się mieści. 2,5-3 k u @Dev zaciski, jarzma, osłony, nowe tarcze i klocki oraz przewody w oplocie. @rs dziadek bez przewodów z wychodzi około 2200 zł. Edytowane 13 Lipca 2019 przez george
artalepo Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 Witam, chciałbym dopytać do jakiego swapu tyczy się stwierdzenie w pierwszym poście: "*W B6 występuje problem z zbyt krótką linką hamulca ręcznego, trzeba szukać z S4. W B7 wystarczy odpiąć linkę z jednego mocowania na tylnym wahaczu." Będę zmieniać tył z 255 na 288 w B6, linkę trzeba zmienić czy nie?
H4mm3R Opublikowano 15 Lipca 2019 Autor Opublikowano 15 Lipca 2019 32 minuty temu, artalepo napisał: Witam, chciałbym dopytać do jakiego swapu tyczy się stwierdzenie w pierwszym poście: "*W B6 występuje problem z zbyt krótką linką hamulca ręcznego, trzeba szukać z S4. W B7 wystarczy odpiąć linkę z jednego mocowania na tylnym wahaczu." Będę zmieniać tył z 255 na 288 w B6, linkę trzeba zmienić czy nie? Chodzi o swap na 300 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się