Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

f*ck ja tez mam zalozone 320 ATE i po przeczytaniu tego co piszecie az boje sie teraz zeby u mnie tak nie bylo :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mi własnie kolega w sklepie ATE odradził, mówi że sa juz przereklamowane, i mam BREMBO plus ferodo premier, czasam zapiszcza lekko ale rzadko bardzo:) mam nadzieje ze nie bede miał tego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem lezy zwykle przy slabym tyle, osobiscie uwazam ze lepiej jest zalozyc mocniejszy tyl zamiast wrzucac duzo wiekszy przod, auto to nie motocykl, tam sily sa inaczej rozlozone, zmiana hamulcow na wieksze powinna nastepowac proporcjonalnie, unikniemy wowczas wielu niespodzianek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, ale u mnie właśnie zmiana następuje proporcjonalnie :wink4: fabrycznie było 320/288 teraz jest 345/288 a finalnie będzie 345/300 :wink4:

Mam wrażenie, że tył daje radę, auto nie nurkuje, ABS ani ESP się nie włączają, wiadomo, że wentylowane 300 będzie jak do kompletu, ale niestety ciężko trafić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze znalezienie tych zaciskow grraniczy z cudem, jakis czas temu mialem tyl 300/22mm od prawie nowej, rozbitej A4 3.0iQ, tarcze I klocki ori, przebieg 14300 km, bez targowania kupil kolega z forum za 1400zl, jak sie trafi taki komplecik dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się troszke wkur****.

Jechałem w niedziele na urlop do Chorwacji a jako że musiałem tutaj być na 23 a czas mnie gonił to zmuszony byłem troszke przycisnąć.

Za Wiedniem jest fajny kawałek krętej górzystej autostrady, a trafiłem na kolesia w a6 3.0 tdi po chipsie który widać też lubił tą zabawe. Jechaliśmy z 15-20 minut na pełnych obrotach. Koleś w a6 odpuścił bo po którymś dohamowaniu do zakrętu zaczeło mu dymić z hamulców. Ja też czułem lekki spadek mocy hamulców.

Jakie było moje zdziwienie gdy w Chorwacji na krętej górskiej drodze, hamulce nagle się "skończyły"...

Pedał wpadł w podłoge. Tarcze niestety dostały termicznie w dupe, są całe w mikropęknięciach. Auto niby hamuje ale wiadomo jak jezdzi się na przegrzanych klockach... :confused4: :confused4:

Zastanawiam się nad jakimś mocniejszym zestawem ale zostały mi już chyba tylko hamulce z Porsche... :kwasny: :kwasny: :kwasny:[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 12:35_________________________________________________h.jpg

wlasnie jestem po tej samej trasie,tam za Wiedniem jest najwieksza frajda z jazdy i mysle ze na tym odcinku warto postawic bardziej na zawias niz na heble.moze cos twardszego...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie 1be przy kołach 18' wystarcza. Teraz jak są jeszcze stabilizatory z rs4 to jest całkiem :kox: :kox:..

Ale przyznaj ścieżka jest przepiękna... :decayed::kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie 1be przy kołach 18' wystarcza. Teraz jak są jeszcze stabilizatory z rs4 to jest całkiem :kox: :kox:..

Ale przyznaj ścieżka jest przepiękna... :decayed::kox: :kox: :kox: :kox:

male OT sorki ale osiem razy pokonywalem ta trase i jest to moj ulubiony kawalek,ja mam u siebie koni sport skrecone na max + sprezyny vogtlanda -35 + stabilizatory od rs + 17/235 i praktycznie mozna isc na pelnej kur... z niewielka pomoca hebli-szczegolnie w powrotnej drodze,bratu malo rak nie pourywalo na zakretach w octavii na serii a maly nie jest :polew: i nie dal rady

ale 30km przed wiedniem sie wystudzilem

img0200me.jpg

Uploaded with ImageShack.us

wypadek byl z 500m przede mna :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie 1be przy kołach 18' wystarcza. Teraz jak są jeszcze stabilizatory z rs4 to jest całkiem :kox: :kox:..

Ale przyznaj ścieżka jest przepiękna... :decayed::kox: :kox: :kox: :kox:

male OT sorki ale osiem razy pokonywalem ta trase i jest to moj ulubiony kawalek,ja mam u siebie koni sport skrecone na max + sprezyny vogtlanda -35 + stabilizatory od rs + 17/235 i praktycznie mozna isc na pelnej kur... z niewielka pomoca hebli-szczegolnie w powrotnej drodze,bratu malo rak nie pourywalo na zakretach w octavii na serii a maly nie jest :polew: i nie dal rady

ale 30km przed wiedniem sie wystudzilem

img0200me.jpg

Uploaded with ImageShack.us

wypadek byl z 500m przede mna :shocked:

też tam raczej nie odpuszczam ale przez nierówności jest to dość wymagający odcinek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze fajna sprawa ale niestety musze odpuścić... Troche kaski poszło na sprzęgło bo mi się rozpadło i czeka mnie wymiana rozrządu w najbliższych tygodniach... Także narazie budżet na auto wyczerpałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezcie tylko pod uwage, ze do RS4 B5 nie ma zamiennikow tarcz, a cena w ASO zabija...

jesteś na 100% pewien ?????

bo ja mam troche inne informacje na ten temat...... :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia tarczy tak z banki nie pamietam, nie jestem dzisiaj w warsztacie

koszt ok 760zł/szt jest żeliwno aluminowa

klocek ma oznaczenie Ferodo FDB1001

w aftermarkecie nie ma niestety FDSP, ale jest jakaś dobra mieszanka Pagid-a

zacisk ten można spotkac w Mercedesie, VW golfie, audi TT i jeszcze w jakimś innym cholerstwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na froncie zimmermany od sida 345 mm i kurfa wydaje mi sie ze bija :wallbash: Ewentualnie zastanawiam sie czy nie moga byc to tez drgania od luzu w maglu :mysli: na tyl siadl w koncu zestaw 300 mm z adapterem i zaciskiem z S4 - pamietajcie ze pisze o b5 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia tarczy tak z banki nie pamietam, nie jestem dzisiaj w warsztacie

koszt ok 760zł/szt jest żeliwno aluminowa

jakbys mogl podac co to za tarcze, to bede dzwieczny... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia tarczy tak z banki nie pamietam, nie jestem dzisiaj w warsztacie

koszt ok 760zł/szt jest żeliwno aluminowa

jakbys mogl podac co to za tarcze, to bede dzwieczny... :cool1:

Widzę o czym myślisz :tongue4: Ja bym na Twoim miejscu je łykał. Primo, są lżejsze niż 6-tłoczkowe z porsche a po secundo, Twoja seryjna pompa hamulcowa je obsłuży bez problemów,gdzie przy 6-tłoczkach chyba był by z tym problem. A po trzecie na dwóch kompletach tarcz, które ma do nich sid przelatasz z 1,5 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym miec te 360mm, bo i tak mam zimowki 18".

Skonczy sie chyba jednak na 6-tloczkach od Prosiaka, bo tarcze i klocki sa duuuuzo tansze. :gwizdanie:

SID twierdzi, ze moja seryjna pompa z 2.5 spokojnie da rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...