David Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 f*ck ja tez mam zalozone 320 ATE i po przeczytaniu tego co piszecie az boje sie teraz zeby u mnie tak nie bylo
czarny Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 mi własnie kolega w sklepie ATE odradził, mówi że sa juz przereklamowane, i mam BREMBO plus ferodo premier, czasam zapiszcza lekko ale rzadko bardzo:) mam nadzieje ze nie bede miał tego problemu
Dev Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 problem lezy zwykle przy slabym tyle, osobiscie uwazam ze lepiej jest zalozyc mocniejszy tyl zamiast wrzucac duzo wiekszy przod, auto to nie motocykl, tam sily sa inaczej rozlozone, zmiana hamulcow na wieksze powinna nastepowac proporcjonalnie, unikniemy wowczas wielu niespodzianek
mystic.pl Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dev, ale u mnie właśnie zmiana następuje proporcjonalnie fabrycznie było 320/288 teraz jest 345/288 a finalnie będzie 345/300 Mam wrażenie, że tył daje radę, auto nie nurkuje, ABS ani ESP się nie włączają, wiadomo, że wentylowane 300 będzie jak do kompletu, ale niestety ciężko trafić
Dev Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 wiem ze znalezienie tych zaciskow grraniczy z cudem, jakis czas temu mialem tyl 300/22mm od prawie nowej, rozbitej A4 3.0iQ, tarcze I klocki ori, przebieg 14300 km, bez targowania kupil kolega z forum za 1400zl, jak sie trafi taki komplecik dam znac
kokos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A ja się troszke wkur****. Jechałem w niedziele na urlop do Chorwacji a jako że musiałem tutaj być na 23 a czas mnie gonił to zmuszony byłem troszke przycisnąć. Za Wiedniem jest fajny kawałek krętej górzystej autostrady, a trafiłem na kolesia w a6 3.0 tdi po chipsie który widać też lubił tą zabawe. Jechaliśmy z 15-20 minut na pełnych obrotach. Koleś w a6 odpuścił bo po którymś dohamowaniu do zakrętu zaczeło mu dymić z hamulców. Ja też czułem lekki spadek mocy hamulców. Jakie było moje zdziwienie gdy w Chorwacji na krętej górskiej drodze, hamulce nagle się "skończyły"... Pedał wpadł w podłoge. Tarcze niestety dostały termicznie w dupe, są całe w mikropęknięciach. Auto niby hamuje ale wiadomo jak jezdzi się na przegrzanych klockach... :confused4: Zastanawiam się nad jakimś mocniejszym zestawem ale zostały mi już chyba tylko hamulce z Porsche... :kwasny: [br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 12:35_________________________________________________ wlasnie jestem po tej samej trasie,tam za Wiedniem jest najwieksza frajda z jazdy i mysle ze na tym odcinku warto postawic bardziej na zawias niz na heble.moze cos twardszego...?
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 mnie 1be przy kołach 18' wystarcza. Teraz jak są jeszcze stabilizatory z rs4 to jest całkiem :kox:.. Ale przyznaj ścieżka jest przepiękna... :kox: :kox:
kokos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 mnie 1be przy kołach 18' wystarcza. Teraz jak są jeszcze stabilizatory z rs4 to jest całkiem :kox:.. Ale przyznaj ścieżka jest przepiękna... :kox: :kox: male OT sorki ale osiem razy pokonywalem ta trase i jest to moj ulubiony kawalek,ja mam u siebie koni sport skrecone na max + sprezyny vogtlanda -35 + stabilizatory od rs + 17/235 i praktycznie mozna isc na pelnej kur... z niewielka pomoca hebli-szczegolnie w powrotnej drodze,bratu malo rak nie pourywalo na zakretach w octavii na serii a maly nie jest i nie dal rady ale 30km przed wiedniem sie wystudzilem Uploaded with ImageShack.us wypadek byl z 500m przede mna
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 mnie 1be przy kołach 18' wystarcza. Teraz jak są jeszcze stabilizatory z rs4 to jest całkiem :kox:.. Ale przyznaj ścieżka jest przepiękna... :kox: :kox: male OT sorki ale osiem razy pokonywalem ta trase i jest to moj ulubiony kawalek,ja mam u siebie koni sport skrecone na max + sprezyny vogtlanda -35 + stabilizatory od rs + 17/235 i praktycznie mozna isc na pelnej kur... z niewielka pomoca hebli-szczegolnie w powrotnej drodze,bratu malo rak nie pourywalo na zakretach w octavii na serii a maly nie jest i nie dal rady ale 30km przed wiedniem sie wystudzilem Uploaded with ImageShack.us wypadek byl z 500m przede mna też tam raczej nie odpuszczam ale przez nierówności jest to dość wymagający odcinek
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Siemianku, mam coś dla Ciebie i nawet niedrogo: http://moto.allegro.pl/item1181162953_audi_rs4_b5_hamulce_przod_360x32_mm_dla_a4_s4.html
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 kurcze fajna sprawa ale niestety musze odpuścić... Troche kaski poszło na sprzęgło bo mi się rozpadło i czeka mnie wymiana rozrządu w najbliższych tygodniach... Także narazie budżet na auto wyczerpałem
Flyer Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wezcie tylko pod uwage, ze do RS4 B5 nie ma zamiennikow tarcz, a cena w ASO zabija...
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wezcie tylko pod uwage, ze do RS4 B5 nie ma zamiennikow tarcz, a cena w ASO zabija... jesteś na 100% pewien ????? bo ja mam troche inne informacje na ten temat...... :tongue4: :tongue4:
Flyer Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Tak? Kurna... ile mniej wiecej kosztuja tarcze i klocki pod te zaciski ? Duzo drozej niz 345mm ?
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 oznaczenia tarczy tak z banki nie pamietam, nie jestem dzisiaj w warsztacie koszt ok 760zł/szt jest żeliwno aluminowa klocek ma oznaczenie Ferodo FDB1001 w aftermarkecie nie ma niestety FDSP, ale jest jakaś dobra mieszanka Pagid-a zacisk ten można spotkac w Mercedesie, VW golfie, audi TT i jeszcze w jakimś innym cholerstwie
Nosb Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja mam na froncie zimmermany od sida 345 mm i kurfa wydaje mi sie ze bija Ewentualnie zastanawiam sie czy nie moga byc to tez drgania od luzu w maglu na tyl siadl w koncu zestaw 300 mm z adapterem i zaciskiem z S4 - pamietajcie ze pisze o b5
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 oznaczenia tarczy tak z banki nie pamietam, nie jestem dzisiaj w warsztacie koszt ok 760zł/szt jest żeliwno aluminowa jakbys mogl podac co to za tarcze, to bede dzwieczny...
mystic.pl Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 oznaczenia tarczy tak z banki nie pamietam, nie jestem dzisiaj w warsztacie koszt ok 760zł/szt jest żeliwno aluminowa jakbys mogl podac co to za tarcze, to bede dzwieczny... Widzę o czym myślisz Ja bym na Twoim miejscu je łykał. Primo, są lżejsze niż 6-tłoczkowe z porsche a po secundo, Twoja seryjna pompa hamulcowa je obsłuży bez problemów,gdzie przy 6-tłoczkach chyba był by z tym problem. A po trzecie na dwóch kompletach tarcz, które ma do nich sid przelatasz z 1,5 roku.
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Chcialbym miec te 360mm, bo i tak mam zimowki 18". Skonczy sie chyba jednak na 6-tloczkach od Prosiaka, bo tarcze i klocki sa duuuuzo tansze. :gwizdanie: SID twierdzi, ze moja seryjna pompa z 2.5 spokojnie da rade.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się