Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, daniok napisał:

Odpowiedź pojawia się regularnie... Można przejść na 312mm, wystarczą same jarzma, ale warto rozważyć od razu 320mm, oczywiście należy upewnić się co wejdzie w posiadane felgi, o których nic nie wspomniałeś... Warto też zastanowić się na zmianą tyłu... Odnowione, gotowe do montażu, zestawy 320mm można znaleźć w dziale z ogłoszeniami lub pytać bezpośrednio u użytkowników, którzy najczęściej pomagają na forum.

Myślałem że jest to oczywiste że przód i tył. Kolega myślał nad 345 +310 ale zestaw z s4 jest bardzo drogi, dlatego też zadałem pytanie tutaj, bo może ktoś z was władał równie duże hamulce ale tańsze. Felga jest 19 cali 8.5j et 42 wiec zacisk z 345 spokojnie wejdzie, ewentualnie można dołożyć dystans.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 minutę temu, Pyteks napisał:

Myślałem że jest to oczywiste że przód i tył. Kolega myślał nad 345 +310 ale zestaw z s4 jest bardzo drogi, dlatego też zadałem pytanie tutaj, bo może ktoś z was władał równie duże hamulce ale tańsze. Felga jest 19 cali 8.5j et 42 wiec zacisk z 345 spokojnie wejdzie, ewentualnie można dołożyć dystans.

W dziale ogłoszeń w dobrej cenie jest 6-tłok 345 i 330 z zaciskiem od RS. Taniej niż 345/300 z S4.

Opublikowano
41 minut temu, Pyteks napisał:

Myślałem że jest to oczywiste że przód i tył. Kolega myślał nad 345 +310 ale zestaw z s4 jest bardzo drogi, dlatego też zadałem pytanie tutaj, bo może ktoś z was władał równie duże hamulce ale tańsze. Felga jest 19 cali 8.5j et 42 wiec zacisk z 345 spokojnie wejdzie, ewentualnie można dołożyć dystans.

nie koniecznie musi wejsc :P ja u siebie musialem dystans dolozyc bo zacisk haczyl o ramie felgi, wiec to tez kwestia ich ksztaltu :P a felga wlasnie o takich parametrach jak piszesz.

Opublikowano
45 minut temu, DivaynEays napisał:

nie koniecznie musi wejsc :P ja u siebie musialem dystans dolozyc bo zacisk haczyl o ramie felgi, wiec to tez kwestia ich ksztaltu :P a felga wlasnie o takich parametrach jak piszesz.
 

Te felgi kupił ode mnie, ja miałem je założone w a3 8p gdzie hamulce są 345+310 i nie było tu żadnego problemu a jeszcze sporo miejsca od zacisku do felgi. Chyba że zacisk z s3 różni się mocno od tego z s4

Opublikowano
16 godzin temu, Pyteks napisał:

Te felgi kupił ode mnie, ja miałem je założone w a3 8p gdzie hamulce są 345+310 i nie było tu żadnego problemu a jeszcze sporo miejsca od zacisku do felgi. Chyba że zacisk z s3 różni się mocno od tego z s4

Ja mam 345 z przodu i przy et 43 zacisk ma ok 1 cm do felgi.

Opublikowano
W dniu 3.05.2020 o 11:59, H4mm3R napisał:

S6 C7 :whistling:

400:jerk:

Opublikowano

pany zestaw tylny 330 na zacisku z t5 mi zaczął mega piszczeć po 1,5r jak się rozgrzeje i dohamowuje do zera. Co się mogło stać? Nic wizualnie nie widać złego, planuje rozebrać i poczyścić i nasmarować na nowo, na blaszki klocków smar ceramiczny?

 

Opublikowano
20 minut temu, bjoern napisał:

pany zestaw tylny 330 na zacisku z t5 mi zaczął mega piszczeć po 1,5r jak się rozgrzeje i dohamowuje do zera. Co się mogło stać? Nic wizualnie nie widać złego, planuje rozebrać i poczyścić i nasmarować na nowo, na blaszki klocków smar ceramiczny?

 

Ferodo klocki?

Opublikowano

tak, od Ciebie chyba jeszcze :P tarcze oz sport

Opublikowano
1 godzinę temu, bjoern napisał:

tak, od Ciebie chyba jeszcze :P tarcze oz sport

Wyjeb je. Nie wiem czemu ale w zestawach z zaciskiem T5 prawie kazdemu FDB1655 piszczy. Zaczyna się od razu albo po jakimś czasie. Niestety trochę tego poszło w świat. Daj Textara będzie po temacie

Opublikowano
11 godzin temu, Wandej napisał:

Wyjeb je. Nie wiem czemu ale w zestawach z zaciskiem T5 prawie kazdemu FDB1655 piszczy. Zaczyna się od razu albo po jakimś czasie. Niestety trochę tego poszło w świat. Daj Textara będzie po temacie

To już wiem czemu mi piszczy :D Jednak kumpel miał dobre przeczucie co do tych klocków, bo mu właśnie o tym piszczeniu gadałem i on stawiał, ze nie tarcze a klocki będą winne. Niemniej jednak zostawię je aż się skończą i na TRW wymienię.

Opublikowano

Witam, zaciski tarcze i osłony podchodzą z b7 do b6 p&p? 
320 i 288

ponadto czy ma ktoś może jakiś taki zestaw do zbycia??

Opublikowano

Wszystko masz opisane w pierwszym poście. W skrócie podchodzą - z tyłu do wymiany też osłony tarcz.

Opublikowano
9 godzin temu, Damianoo00 napisał:

Witam, zaciski tarcze i osłony podchodzą z b7 do b6 p&p? 
320 i 288

ponadto czy ma ktoś może jakiś taki zestaw do zbycia??

mam cały setup

Opublikowano
10 godzin temu, Dev napisał:

mam cały setup

Nie mogę na pv do Ciebie napisac nie wiem czemu ?

Opublikowano

Dev to Taycan ? Co tam siedzi z przodu 400 ? :mellow:

Opublikowano
1 godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Dev to Taycan ? Co tam siedzi z przodu 400 ? :mellow:

Tak, na 10 tłokowym zacisku

Opublikowano
4 godziny temu, Damianoo00 napisał:

Nie mogę na pv do Ciebie napisac nie wiem czemu ?

W podpisie jest podany telefon.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, dekiel 13 napisał:

Dev to Taycan ? Co tam siedzi z przodu 400 ? :mellow:

:decayed: 761 kM, gałki oczne sie zapadają jak przyspiesza :kox: :kox: :kox: 

IMG-20200508-WA0037.jpgyour my angel quotes poems

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...