Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
41 minut temu, Dev napisał:

po co ?

Nie odbija ręczny na zacisku . Założone nowe linki . Mechanik mówi by kupić nowe . Da się to jakoś zregenerować?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, albert224 napisał:

Nie odbija ręczny na zacisku . Założone nowe linki . Mechanik mówi by kupić nowe . Da się to jakoś zregenerować?

Oczywiscie ze się da

Wyślij do mnie to Ci profi ogarne

Edytowane przez Dev
Opublikowano

A przy montażu klocków do tarczy 288 trzeba zakładać te blaszki z kompletu? Bo z blaszkami strasznie ciasno klocek siedzi, głównie z prawej strony i widzę że to koło grzeje się podczas jazdy. 

Opublikowano

Ja zakładałem z blaszkami. Wchodzą na styk, ale klocki i blaszki muszą być doczyszczone i delikatnie przesmarowane. Ja dałem ATE Plastilube. Ew. przeszlifuj pilnikiem jarzmo pod blaszką

Opublikowano
6 godzin temu, kqba napisał:

Ew. przeszlifuj pilnikiem jarzmo pod blaszką

:facepalm:

Opublikowano

A dlaczego niby nie?. Czasami jest tam tyle warstw farby, że warto to zetrzeć

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, kqba napisał:

A dlaczego niby nie?. Czasami jest tam tyle warstw farby, że warto to zetrzeć

Szlifuje się blachy na klockach jak już a nie jarzma. Jarzma się zawsze czyści, a najlepiej je wypiaskowac.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Jarzma ładnie pomalowane to szkoda było ruszać więc standardowo podszlifowałem klocki ale jak się okazało problem leżał gdzie indziej. Mimo że zaciski po regeneracji to jeden z trzpieni okazał się jak by krzywy bo podczas kręcenia nim zacisk tak jak by oddalał się i przybliżał do jarzma tak w koło. Do tego ten trzpień w zależności od obrotu był albo luźno albo naprężony w jarzmie i przez to zacisk się nie cofał. Na razie ustawiłem tak żeby wszystko było luźnie bez naprężeń i już się nie grzeje ale i tak będę szukał nowych prostych trzpieni.

Opublikowano
1 godzinę temu, dziadekM napisał:

Jarzma ładnie pomalowane to szkoda było ruszać więc standardowo podszlifowałem klocki ale jak się okazało problem leżał gdzie indziej. Mimo że zaciski po regeneracji to jeden z trzpieni okazał się jak by krzywy bo podczas kręcenia nim zacisk tak jak by oddalał się i przybliżał do jarzma tak w koło. Do tego ten trzpień w zależności od obrotu był albo luźno albo naprężony w jarzmie i przez to zacisk się nie cofał. Na razie ustawiłem tak żeby wszystko było luźnie bez naprężeń i już się nie grzeje ale i tak będę szukał nowych prostych trzpieni.

Prowadnice dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym,są krótsze i dłuższe ,do 288 tył idą krótsze

Opublikowano
11 godzin temu, greg2505 napisał:

Prowadnice dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym,są krótsze i dłuższe ,do 288 tył idą krótsze

No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 godzin temu, dziadekM napisał:

No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288?

Takie same jak 245mm tylko trochę dłuższe

ALLEGRO.PL

 

Opublikowano

utnie sobie

Opublikowano

Średnica 8mm

 

16217683774101226598328304621921.jpg

Opublikowano
6 godzin temu, Dev napisał:

utnie sobie

Mogłeś dać od razu proste i nie było by problemu.

Opublikowano (edytowane)

Niedawno wykonałem swap Q i przy okazji wpadły nowe hamulce 288. Wszystkie tuleje na tyle powymieniałem, zaciski po kompleksowej regeneracji, malowanie w proszek nowe klocki.

Problem polega na tym że coś mi z tyłu mocno napier..a, wystarczy mała nierówność na drodze, tak głucho wali z tyłu jakby miało koło odpaść. Przejrzałem cały tył dzisiaj i niczego nie widać, wszystko sztywno siedzi.

Dzisiaj w sumie przypadkiem wyczaiłem że jak jadę na lekko zaciągniętym ręcznym to zupełna cisza, nówka sztuka, dziewica, żadnych stuków.

Czy coś spartoliłem przy wymianie hamulców? Jak wyżej pisałem zaciski kompleksowo zregenerowane, klocki ferodo premier plus nowe blaszki.

Edytowane przez jaras99
Opublikowano

sprawdz czy masz dobrzej przykrecone jarzma

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

sprawdz czy masz dobrzej przykrecone jarzma

Nieee, kur... to może być to. Myślałem jeszcze o latającym klocki ale chyba tak by to nienapierdzielało.

Jutro sprawdzę i dam znaka

Opublikowano

Luźne jarzma dzwonią jakby kto śrubek na gołej podłodze w bagażniku rozsypał :wink:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.05.2021 o 20:32, Dev napisał:

sprawdz czy masz dobrzej przykrecone jarzma

Miałeś rację. Oba jarzma luźne na każdej śrubie:facepalm:. Jak montowałem to wydawało się że doje...em na maxa. Doreciłem, cisza spokój:thumbup1:

Pytanie czemu się zluzowały? Może po prostu wydawało mi się że dokręcone było a jednak niedostatecznie

Edytowane przez jaras99
Opublikowano
27 minut temu, jaras99 napisał:

Miałeś rację. Oba jarzma luźne na każdej śrubie:facepalm:. Jak montowałem to wydawało się że doje...em na maxa. Doreciłem, cisza spokój:thumbup1:

Pytanie czemu się zluzowały? Może po prostu wydawało mi się że dokręcone było a jednak niedostatecznie

Byly pomalowane w miejscu styku ze zwrotnicą  ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...