Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem dokładnie że 312 to nie 320....jednak widzę że forumowicze chwalą sobie przesiadkę na 312 z serii.
Jeśli udałoby mi się wyrwać za ok. 350zł komplet 320 a na allegro za 300zł są 312 to wiadomo że wybrałbym 320....
Stąd moje pytanie jaka jest różnica cenowo orientacyjnie, między modem 312 a modem 320....
A druga kwestia czy 320 wejdzie mi na tą felgę 16"
2015%5C10%5C15%5Cbikepics-2761188-800.jp
ps. wysoko było ale już na Eibach jest niżej ;)

Jeśli chodzi o zmiane na 312...biorę informację z forum, a że na forum jestem od pól roku to zagłębiam się w temat co raz bardziej:
"Po między 288 a 312 przyrost będzie duży ale miedzy 312 a 320 też jest spora różnica, w 320 jest inny mocniejszy zacisk i grubsza tarcza która lepiej oddaje ciepło.
Wszystko zależy jak jeździsz. Myśle że 312 do normalnej jazdy wystarczy bo 288 to do niczego się nie nadaje, hamulce nie starczają nawet na jedno hamowanie z dużej prędkości :polew:. Natomiast 320 z przodu i 288 z tyłu mają już spory zapas i jest czym hamować.

Cytat z forum oczywiście....to jak w końcu tylko i wyłącznie 320...a mniejsza to lepiej do knajpy na bigos jechać, który i tak jadam rzadko...?

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Roznica pomiedzy 288 a 312 mm jest minimalna ale odczuwalna. A miedzy 312 a 320 jest przepasc. Fele ktore masz spokojnie ogarniaja 320 z tym ze nie zakladaj zadnych uzywanych tarcz czy klockow bo bedziesz płakac.

jak chcesz to mam tarcze klocki zaciski jarzma w dowolnej konfiguracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie pali Ci sie jeszcze i masz chwile czasu to poczekaj i poluj na zaciski po 5 dyszek (w zaleznosci jakim stanie), dolozysz ~stowke do nowych tarcz z klockami i bedziesz sie cieszyl fajnym hamulcem, a przy okazji lepiej wyglada. :) poluj poluj, bo przod mozna spokojnie znalezc, ja teraz za 340zl wyhaczylem 320 i 288 z jarzmami, oslonami, wysyłką i przód juz jezdzi, tyl jeszcze czeka. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem dokładnie że 312 to nie 320....jednak widzę że forumowicze chwalą sobie przesiadkę na 312 z serii.

Jeśli udałoby mi się wyrwać za ok. 350zł komplet 320 a na allegro za 300zł są 312 to wiadomo że wybrałbym 320....

Stąd moje pytanie jaka jest różnica cenowo orientacyjnie, między modem 312 a modem 320....

A druga kwestia czy 320 wejdzie mi na tą felgę 16"

2015%5C10%5C15%5Cbikepics-2761188-800.jp

ps. wysoko było ale już na Eibach jest niżej ;)

Jeśli chodzi o zmiane na 312...biorę informację z forum, a że na forum jestem od pól roku to zagłębiam się w temat co raz bardziej:

"Po między 288 a 312 przyrost będzie duży ale miedzy 312 a 320 też jest spora różnica, w 320 jest inny mocniejszy zacisk i grubsza tarcza która lepiej oddaje ciepło.

Wszystko zależy jak jeździsz. Myśle że 312 do normalnej jazdy wystarczy bo 288 to do niczego się nie nadaje, hamulce nie starczają nawet na jedno hamowanie z dużej prędkości :polew:. Natomiast 320 z przodu i 288 z tyłu mają już spory zapas i jest czym hamować.

Cytat z forum oczywiście....to jak w końcu tylko i wyłącznie 320...a mniejsza to lepiej do knajpy na bigos jechać, który i tak jadam rzadko...?

http://allegro.pl/audi-a-6-c6-3-0-dti-zacisk-hamulcowy-lewy-przedni-i5740898360.html

http://allegro.pl/audi-a-6-c6-3-0-dti-zacisk-hamulcowy-prawy-przedni-i5740896875.html

Komplet zacisków za 98zł(3min szukania), tarcze i klocki kup nowe i masz już dobrze hamujący zestaw na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze te zaciski z linkow nie sa komoletne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za rady , tego oczekiwałem od forum.
Będę szukał w takim razie 320, lepiej grubo albo wcale ;)
Dev możliwe że i do Ciebie odezwę się jeśli sam nie ogarnę poszukiwań.
Póki co wpadnie na zimę setap 15" bo dostałem z autem prawie nowe zimówki na 15", a w między czasie będę się rozglądał za jakimś kompletem 320.
Tak jak pisaliście lepiej nowe tarcze i klocki a reszta jakaś używka, jak się uda coś wyrwać w ok. 400zł to za cenę lepszego hamowania to nie jest duża $

Jeśli wiadomo czego szukać to wiadomo że zajmuje to chwilę, rozumiem że taki komplet podejdzie:
http://allegro.pl/zacisk-z-jarzmem-audi-a6-c6-przedni-prawy-lewy-i5740260383.html

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedza zaciski jarzma od audi a6c6 3.0 tdi. Tarcze i klocki od audi a4 b7 3.0 tdi 233konie. tarcze i klocki zimmermana koszt 630zl. 320mm

Edytowane przez lunatic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie musisz zabezpieczac tylko pilnowac aby proszek nie wszedl w rowek w ktorym jest zewnetrzna gumka.

załatw sobie dwa gwintowniki, jeden M6 a drugi M10X1 zeby poprawic gwint odpowietrznika oraz zasilania i mocowania blaszki od czujnika zuzycia klocka.

Thnx Dev

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fele ktore masz spokojnie ogarniaja 320 z tym ze nie zakladaj zadnych uzywanych tarcz czy klockow bo bedziesz płakac.

jak chcesz to mam tarcze klocki zaciski jarzma w dowolnej konfiguracji

Jak mam dowiedzieć się o tej konfiguracji jak nie mogę wysłać PW..?

jaki koszt zestawu od Ciebie Dev?

Interesuje mnie póki co sam przód 320.

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fele ktore masz spokojnie ogarniaja 320 z tym ze nie zakladaj zadnych uzywanych tarcz czy klockow bo bedziesz płakac.

jak chcesz to mam tarcze klocki zaciski jarzma w dowolnej konfiguracji

Jak mam dowiedzieć się o tej konfiguracji jak nie mogę wysłać PW..?

jaki koszt zestawu od Ciebie Dev?

Interesuje mnie póki co sam przód 320.

Wystarczy zadzwonić do Deva na nr. który ma podany w podpisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wertujac ok 50 str tego tematu,nasuwa mi się myśl że przydałoby się jakieś podsumowanie tych ponad 300 str na pierwszej str tematu...

Np do swapu na 320, podejda tarcze takie i takie a do tego zaciski od tego i tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie doradzajcie Koledze zakupu "chodzonych" tarcz i klockow

To ja swoje będę musiał złomować bo zostały mi po swapie. A takie ładne były - tarcze po szlifie, z mięchem na 1mm do tego praktycznie nowe klocki... jak żyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wertujac ok 50 str tego tematu,nasuwa mi się myśl że przydałoby się jakieś podsumowanie tych ponad 300 str na pierwszej str tematu...

Np do swapu na 320, podejda tarcze takie i takie a do tego zaciski od tego i tego...

popieram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem ze forum od tego jest aby pomagać i ułatwiać modzienie aut...

Przynajmniej na wszystkich forach na których siedzę taka zasada jest...

A to ze zasugerowalem podsumowanie prawie 400 str to chyba nic dziwnego.

To że będę wiedział co wsadzić nie oznacza że wole kupić pordzewiale elementy niż odrestaurowane np u Ciebie Dev.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak by się podsumowało te podstawowe chociaż informacje o hamplach 280 . 288, 312 , 320 , 345 i tył adekwatnie to by co trzy strony nie powielały się te same pytania.

Nie denerwuj się DEV ale to chyba na ciebie padnie to brzemię , w końcu jesteś tu królem w te "klocki" a i na pewno byś się spełnił w jakiś sposób po tylu razach powtarzania "kto z kim śpi" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak by się podsumowało te podstawowe chociaż informacje o hamplach 280 . 288, 312 , 320 , 345 i tył adekwatnie to by co trzy strony nie powielały się te same pytania.

Nie denerwuj się DEV ale to chyba na ciebie padnie to brzemię , w końcu jesteś tu królem w te "klocki" a i na pewno byś się spełnił w jakiś sposób po tylu razach powtarzania "kto z kim śpi" :P

A ja bym proponował żeby jakiś moderator to zrobił. Przecież po to są żeby każdy wątek miał ręce i nogi i zawierał rzeczowe informacje. Tomek i inni wiedzę przekazali to już wystarczy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...