gregory Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 silnik benzynowy nie posiada DV silnik diesla chciales chyba napisac Jak wyżej Mosss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A mozna naprzklad zamontowac blow off-a do 1.8T np. od mocniejszego silnika benzynowego albo 2.5 tdi ?? czy one dzialaja na takiej samej zasadzie ?? napiszę jeszcze raz , 1.8T nie ma blow off`a , tam jest Dump Valve możesz zamontować DV od Audi TT225 kosztuje ok 100 zł w ASO , efekt super , silnik benzynowy nie posiada DV Pol roku po czasie ale co tam hehehe.... zainteresowala mnie twoja propozycja ... powiec cos wiecej na ten temat... czy wystarczy go poprostu zamienic z ori????? bedzie pasowal bez przeróbek??? czy da cos??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Tak da Ci, że dłużej wytrzyma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 aha czyli nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiekA4 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 a ten dv od TT jest glosniejszy od seryjnego...? slychac jakis dzwiek na zewnatrz auta podczas zmiany biegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A sprawdzal ktos wg Etki te zawory...bo w 1.8t obojetnie jaka wersja czy 150 czy 225 KM nr sa te same.... Tylko stare audi S1 i S2 ma inne zawory o ile dobrze kojarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A sprawdzal ktos wg Etki te zawory...bo w 1.8t obojetnie jaka wersja czy 150 czy 225 KM nr sa te same.... Tylko stare audi S1 i S2 ma inne zawory o ile dobrze kojarze teraz już wszystkie wersje są te same - wzmocnione ale jeszcze kilka lat temu TT 225KM miała inny niż A4 150KM czy inne passaty itp. i dlatego teraz są te wszystkie historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A sprawdzal ktos wg Etki te zawory...bo w 1.8t obojetnie jaka wersja czy 150 czy 225 KM nr sa te same.... Tylko stare audi S1 i S2 ma inne zawory o ile dobrze kojarze teraz już wszystkie wersje są te same - wzmocnione ale jeszcze kilka lat temu TT 225KM miała inny niż A4 150KM czy inne passaty itp. i dlatego teraz są te wszystkie historie pasuje plug&play? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 pasuje plug&play? tak jest identyko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Sorki że tyle odświerzam, ale orientuje się ktoś czy w moim silniku jak to ktos podal w linku mozna zalozyc Blow Off na dolocie?? I jeszcze jedno, jest silnik 2,7 BiT czy mozna by było w moim silniku także założyć 2 turbawki?? Słyszałem że mój silnik jest mniej awaryjnym silnikiem niz chociażby 2,8. A przyznam że mimo iz jest to wolno ssak to od 3,5 tys obr idzie ladnie, z racji drugiego stopnia pedalu gazu. Skoro w 1,8T załozyli turbo podnosząc moc o 30Km to jaki bylby przyrost w wiekszym moim silniku zakladając 2 turbiny na kazdy z rzędów cylindrów?? Jaki bylby przyrost mocy, no i jaki koszt?? Czy może jednak pokusić się o kupno 2,7 BiT?? Co się bardziej opłaca i co leprze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 reasumujac chcesz do 2.6 zalozyc blow off'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Do 2.6 nie ma sensu zakładać zaworu upustowego, bo niby co miałby upuszczać, chyba pare z układu chłodzenia. 2.6 tak samo nie opłaca się uturbiać bo koszta spore, a i tak nie będzie to jeździć tak jak 2.7BiT. Lepiej sprzedać to 2.6 i kupić 2.7BiT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 1.8T duze turbo wydech 2.75" i takie tam pierdoly- powiem tyle - sapanie + rych wydechu - miod malina niby tylko 1.8 i malo garow - ale dla mnie bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaku9999 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 witam moze mi ktos pomoze nie wiem jak zalozyc tego blow offa w swojej audi nie wiem w jakim miejscu mam go zamontowac moze jakas fotke czy maly schemat z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 witam moze mi ktos pomoze nie wiem jak zalozyc tego blow offa w swojej audi nie wiem w jakim miejscu mam go zamontowac moze jakas fotke czy maly schemat z gory dziekuje jak zdejmiesz ori DV-ke, dolny otwór BOV-a montujesz na gumowej rurze która idzie od turbiny do intercoolera drugi przewód gumowy zaslepiasz kołkiem, który powinien być w zestawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaku9999 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 hej mam prosbe jak bys mogl to bys mi przeslaj jakas fotke lub schemat bo za bardzo nie wiem jak to podlaczy i w zewstawie nie mialem zadnego kolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Mam pytanie...Co myślicie o zamontowaniu Blow-offa do silnika 1.8t.... http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t29791.0.html;highlight=blow+off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mathis Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A ja może trochę inaczej. Dlaczego stożek + TIP + DV od TT225 ma dawać ładny dźwięk, a już bez stożka nie? Bo nie za bardzo czaję różnicę... Przecież turbina i tak zassie tyle samo powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gornano Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A ja może trochę inaczej. Dlaczego stożek + TIP + DV od TT225 ma dawać ładny dźwięk, a już bez stożka nie? Bo nie za bardzo czaję różnicę... Przecież turbina i tak zassie tyle samo powietrza. Na seryjnej puszce i filtrze dzwiek silnika zostanie wygluszony, tak samo jak strzal z dv. Jak sie popatrzysz jak to jest zbudowane to bedziesz wiedzial dlaczeo Natomiast co do zasysanego powietrza to tez nie do konca jest jak mowisz. Na stoszu i sa znacznie mniejsze opory ssania wiec logiczne ze turbina wciagnie wiecej powietrza ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mathis Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Z tym zabudowaniem i wyciszeniem to, mniej więcej sobie to wyobrażam i się zgodzę. Ale z zasysaniem powietrza już nie bardzo - jak turbina ma pompować te 0,6 to czy to będzie stożek czy ori puszka to zassie tyle samo. Przy większym turbo i większym doładowaniu się zgodzę, ale przy standardowym sofcie już nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się