Jarek94 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Osobiście polecam Ci BRC. Ojciec ma w swojej A5 ma BRC i lata jak wściekła. Ja swoją kupiłem już ze stagiem 300 i nie jestem zadowolony, chyba będę zmieniać.
Horas91 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Nie wiem czy to wam pomoże ale tą opcją też się już u mnie bawili, nie jest idealnie ale jest lepiej. Jednak opcja ta weszła do użytku stosunkowo niedawno... Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ---------- Nie wiem czy to wam pomoże ale tą opcją też się już u mnie bawili, nie jest idealnie ale jest lepiej. Jednak opcja ta weszła do użytku stosunkowo niedawno... Pozdrawiam
uris Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Jeżeli zubożenie ci nie pomogło to niestety ale masz jakiś błąd w montażu instalki lub coś masz uszkodzone .
ziomal_21 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Całkowicie sie zgadzam z kolegą, mam taki sam zestaw jak Kolega napisał. Bardzo dobrze działa- spalanie 9-10l. Tej zimy były mrozy -25C samochód odpalał bez żadnych problemów. Polecam STAGA
Horas91 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Całkowicie sie zgadzam z kolegą, mam taki sam zestaw jak Kolega napisał. Bardzo dobrze działa- spalanie 9-10l. Tej zimy były mrozy -25C samochód odpalał bez żadnych problemów. Polecam STAGA Jeśli już odgrzewasz kotleta, to powiedz mi proszę co ma instalacja sekwencyjna do opalania na mrozie? Przecież silnik po odpaleniu pracuje na benzynie do określonej temperatury, więc gdzie tu gaz? Co do spierdo****** montażu po raz kolejny powtarzam, że byłem u polecanego przez WAS! wszystkich gaziarza! Samochód po zubożeniu mieszanki przestał szarpać na zimnym. Ale jadać przez chwilę i wciskając naglę sprzęgło zdarza się, że samochód zgaśnie... o falowaniu obrotów nie wspomnę. Pozdrawiam Spalanie mam na poziomie 10-13L gazu, dokładnie 30% od tego co pokazuje komputer.
uris Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wklej fotki swojej instalacji LPG , wrzuć ustawienia,mapki itd.. ze sterownika LPG w tedy można o czymś dyskutować.
Lucas1984 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Witam Panowie. Jestem krótko przed wystawieniem gazu.po przeczytaniu tego wątku wnioskuje ze jedną z lepszych instalacji jest Stag np. Stag4+..mam namiar na dobrego gazownika w tczewie..chodzi mi o to czy w tym silniku taka instalacja plus dobry gazownik sprawia zr nie bedr mial wiekszych problemów z gazem chodzi mi o te szarpaniny o ktorym pisaliscie?.. a dodatkowo się spytam jaki macie pojemnosciowo zamontowany bak w aucie do gazu w kole zapasowym?
darkle Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Stag 4 to chyba starszy sterownik niż stag 300 ISA2. Jak chcesz lepszy to STAG 300 PREMIUM. Współpracuje z EOBD i sam dobiera ustawienia. Tyle że jest droższy
Lucas1984 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Dzieki za info darkle;-)... a jak z tą pojemnością baku zamiast koła zapasowego? Jaki tam wejdzie?
darkle Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 U mnie jest 50L czyli wchodzi 40l gazu
Lucas1984 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Dzięki darkle.... a Ty osobiście na jakiej instalacji jeździsz i od jakiego czasu?.. czy miales jakies większe problemy po założeniu gazu?..mój brat tydzień temu założył gaz w swojej mazdzie 6 i jest to właśnie Stag 4 plus i narazie jest ok...ale może faktycznie warto u mnie wstawić tego ulepszonego Staga 300 premium... ---------- Post dopisany at 10:35 ---------- Poprzedni post napisany at 10:19 ---------- ...I jeszcze jedno pytanko darkle- jakie masz średnie spalanie gazu w tym autku?
darkle Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Mam od roku Staga 300ISA2 teraz mam wtryski AC wcześniej valteki. Mam zrobione niecałe 30tys km i jak na razie głównym problemem była kalibracja instalacji. Samemu nie chce mi się eksperymentować a gazoników trzeba naciskać aby się przyłożyli. Stag 300premium jest sporo droższy ale jest chyba bardziej łatwy do wystrojenia ze względu na współprace z EOBD pojazdu. Poza tym mam coś takiego, że na postoju po mocniejszym wciśnięciu gazu nie wchodzi płynnie na obroty ale lekkie przymulenie i dopiero. Ale z tym już chyba się nic nie zrobi, poza tym w czasie jazdy to nie przeszkadza. Spalanie mam min 10l spokojna jazda w trasie i jakieś 12l średnio. Po mieście chyba nie ma górnego limitu:kox:
Lucas1984 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Tak na szybko patrzyłem w necie ile kosztuje ten Stag 300 premium to koszt zaczyna się od 2500 zl;-) chciałbym się zmieścić w 3 - ech tysiącach ,da rade?... ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:19 ---------- ..czy ktoś moze z Was już jeździ na tym serowniku stag 300 premium? ---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- ..i jeszcze jedno pytanko: czy po zakażeniu gazu zauważyliście panowie większe zużycie oleju bo spotkałem się z takimi opiniami że jak instalacja gazowa to większe zużycie oleju silnikowego? Czy to prawda?...wiem że ten silnik lubi brać olej czy jego " spożycie" jeszcze się zwiększa po zainstalowaniu gazu?jakie jest wasze doświadczenie pod tym względem?
darkle Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Albo bierze olej albo nie a gaz nie ma tu nic do rzeczy.
darko Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Kolego załóż STAGA 4QBOX auto nie jest tak skomplikowane,żeby trzeba zakładać PREMIUM.Cena powinna oscylować w granicach STAGA 4+ zbiornik zmieści się 51l lub 59l choć przy tym drugim wykładzina może się podnieść około centymetra w górę.
Lucas1984 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Odnośnie tego że autko nie jest aż tak skomplikowane to racja jednak wolę chyba trochę dołożyć kasę na instalacje która nie będzie wymagał ode mnie wielokrotnego jeżdżenia do warsztatu w którym mi go założą by ja kalibrować ..z tego co już sobie przeczytałem o Stagu 300 Premium to sadzę że przy niej nie powinno być większych problemów zwłaszcza jak pisał "darkle" współpracuje ona z EOBD i sama dobiera ustawienia..z reszta znalazłem taki oto do niej opis: AC S.A. - Sterowniki - STAG-300 premium
ghost2255 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Szukaj gazownika a nie sterownika. STAG to tylko elektronika, która nie jest najważniejsza w instalacji. Pozostałe komponenty są równie ważne. Jak gazownik będzi du*a to nawet na STAGU 300 PREMIUM spartoli. Co do zużycia oleju, to prawda. Jeśli silnik jest uszczelniony tylko nagarami, to po kilku tys.km po założeniu LPG na pewno wzrośnie zużycie oleju. Doświadczyłem tego wiecej niż raz, więc wiem to z własnego doświadczenia. Póki jeździ na benynie, to wydaje się, że silnik jest w porządku a po założeniu gazu nagle zaczyna kopcić. I niestety żadne ceramizery już wtedy nie pomogą, tylko remont.
darkle Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Przecież gaz nie rozpuszcza nagarów w silniku. Jedyne co zauważyłem to na benzynie są czystsze zawory ssące bo benzyna je opłukuje a gaz nie i jest efekt jak w silnikach FSI - zawory obrastają w nagar. Poza tym jedyny przypadek kiedy gaz może spowodować większe zużycie oleju to gdy walnięte są uszczelniacze zaworów ssących - gaz może je rozmiękczyć. Poza tym reszta o wypalonych zaworach wyższej temp spalania i innych mitach są to po prostu bzdury. Fakt że podstawa to dobry gazownik który ma pojęcie aby dobrze zamontować i skalibrować, Staga premium też się ustawia i tez można to źle zrobić
Lucas1984 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Macie rację- podstawa to dobry gazownik....mam takiego w Tczewie, polecanego przez wiu moich znajomych..ale może kogoś jeszcze byscie mi polecili w trójmieście? ---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ---------- Doradźcie mi również panowie jaki reduktor i wtryskiwacze są odpowiednie do tego auta:-)..co polecacie...
edekxp Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Macie rację- podstawa to dobry gazownik....mam takiego w Tczewie, polecanego przez wiu moich znajomych..ale może kogoś jeszcze byscie mi polecili w trójmieście?---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ---------- Doradźcie mi również panowie jaki reduktor i wtryskiwacze są odpowiednie do tego auta:-)..co polecacie... Stag 4 + Ci wystarczy, mam ISA2 jest trochę wiecej ustawień ale i tak zalecane aby ISA2 wyłączyć. W drugim aucie mam staga 4+ i chodzi bez problemu Parownik AC-r03, wtryski hana2000 U mnie butla 68l i wchodzi na pustą 60l LPG, ale Avant.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się