piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Łukasz , jestem świeżo po wymianie oringów pompek, przy okazji z wyszły powycierane krzywki wałka. Co prawda to BPW , ale poza profilem samej krzywki , wszystko pod pokrywą zaworów jest tak jak w Waszych AWX/AVF-ach. Tutaj masz mój wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ To co tam zobaczysz to motorówka o przebiegu 153 kkm, a nie jakimś tam kosmicznym Jak widać na zdjęciach Elmer górą i nie powinieneś się upierać przy swoim , tyko honorowo przyznać mu rację Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Jak Ci pufa i buczy z filtra, to sprawdź broki w ośkach dźwigienek pompowtrysków, bo pewnie któryś wypadł i masz przez to tak niskie ciśnienie oleju, że się szklanki popychaczy nie napełniają, albo po prostu któraś szklanka padła Ewentualny pusty otwór po broku zaślepisz śmiesznym kosztem, po co czekać na większą awarię ? Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Kto ja??? Przecież cały czas o tym piszę że góra czyli wznios krzywki się zużywa co dobrze widać na 4 stronie tego wątku gdzie dałem zbliżenie na krzywkę w swoim AVF. Także o co kaman? wysłane z Commodore 64
mech15 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 wiadomo, że elmer ma rację - może trochę zamieszałem z moim postem wyżej
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Elmer , moja wypowiedź była skierowana do Łukasza , czytaj ze zrozumieniem Jak widać na zdjęciach Elmer górą i nie powinieneś się upierać przy swoim , tyko honorowo przyznać mu rację
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Lukaszooo wrzuć zdjęcia swojego wałka... i podziel się swoją teorią jeśli chodzi o zużycie krzywek. Bo moja teoria jest taka że wałki o których wspominasz pochodzą np. z 1.9 VP a nie PD. W ogóle ktoś jeszcze widział wałek wytarty w inny sposób niż na wzniosie krzywki!? wysłane z Commodore 64 Elmer , moja wypowiedź była skierowana do Łukasza , czytaj ze zrozumieniem Jak widać na zdjęciach Elmer górą i nie powinieneś się upierać przy swoim , tyko honorowo przyznać mu rację Wiem wiem za trzecim razem zaskoczyłem :-) ale tu taka dyskusja i emocje że nawet kawy nie mogę dopić :-Dwysłane z Commodore 64
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Nie no luzik Panowie , podyskutować można, jak ktoś ma zdrowy wzrok to i tak widzi kto ma rację Nie ma co sobie nerwów psuć Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 http://postimg.org/image/vwjvg4gmf/ krzywka po prawej, tak jak pisałem ja mysle co mysle, tobie nie karze w to wierzyć.
grzes283 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 U mnie nie ma róznicy czy zimny czy ciepły i napewno nie jest to cykliczne. Niedawno zmieniłem prace i zródło paliwa, wczesniej jeździłem na byle czym teraz leje Verve i według mnie drgania sie ograniczyły. Użyłem tez srodka czyszczącego pompki bezpośrednio pod zasilanie, może po tym też cos pomogło. Co do korekcji nie jestem informatykiem ale vag odswieża dane np 2 razy w ciągu sekundy (chyba chodzi o klatkowanie) aby zobaczyć prawdziwe dane musisz zrobić logi, tam dane sa rejestrowane np. 20 razy w ciagu sekundy. Tłumacze ja idiota ale chyba zrozumiesz. Aby zobaczyć tak minimalne zmiany musisz zrobić logi. Też myślałem nad tym, że mało miarodajne są same bloki bez logów. Tak jak piszesz, odświeżanie może nam namieszać w głowie.
lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 gdyby w bloku vaga cyferki zmieniały sie te 20 razy w ciagu sekundy to widział bys tylko migające cyferki.
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) http://postimg.org/image/vwjvg4gmf/ krzywka po prawej, tak jak pisałem ja mysle co mysle, tobie nie karze w to wierzyć. Faktycznie krzywka po prawej po całym obwodzie leciutko przytarta, ale po całym obwodzie widać też fazki, czyli zużycie jest minimalne. Za to spójrz na ostatnią po lewej, widać że najbardziej zużyta jest właśnie w najwyższym punkcie (na wierzchołku krzywki ) , tam fazki nie uświadczysz Może potrzebujesz lepszych okularów, to odłożymy dyskusję na później Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) http://postimg.org/image/vwjvg4gmf/ krzywka po prawej, tak jak pisałem ja mysle co mysle, tobie nie karze w to wierzyć. No i dzięki.Potwierdziłeś to o czym myślałem... Po 1 wałek ma fazki... Po 2 wałek nosi ślady zużycia zarówno na krzywkach jak i na czopach. Czyli olej już nie smarował. Dlaczego nie smarował? Przyczyn może być wiele. Wałki gdzie zaciera się krzywka na wzniosie myślę że padają ze zmęczenia materiału gdzie jakby nie było ma wpływ przebieg i/lub kiepska jakość. Nawet tego ori fabrycznego co potwierdza przypadek kolegi piotrsob1 i jego BPW. wysłane z Commodore 64 Edytowane 9 Listopada 2014 przez elmer80
lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 lub fazki nigdy nie było Był to mój ostatni post o fazce.
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 lub fazki nigdy nie było Był to mój ostatni post o fazce.Po prostu nie wiesz o czym mowa a co gorsza nie chcesz się dowiedzieć...wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Co do przyczyn to większość fachowców wini oleje Long Life + wade technologiczną bo poprzednie 1.9 nie miały tego problemu.
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No a o czym pisałem że kiepska jakość? Tak się właśnie opisuje jak coś jest zjebane... wada technologiczna :-) wysłane z Commodore 64
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) W 1,9 na VP nie ma krzywki napędu pompowtrysku, krzywki wałka sterujące popychaczami zaworów są sporo szersze, tak że obciążenia na jednostkę powierzchni też jest dużo mniejsze. Dla mnie to wada konstrukcyjna Poza tym jakość materiałów, czym nowszy produkt tym gorsza Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
grzes283 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Broki? Ale one chyba tylko w B7 były stosowane, jeśli się nie mylę. Zresztą tylu mechaniorów już oglądało, że chyba by to zauważyli.
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Te , które wypadają są we wszystkich PD-kach ośmiozaworowych, u Ciebie też. Jak ktoś zagląda pod pokrywę zaworów i nie wie że ma te broki sprawdzić, to szansa mała, że przez przypadek zauważy ich brak Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
turzol Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 A co sądzicie o tym zużyciu? http://pokazywarka.pl/x8nauq/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się