janjazda Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 uderz do Cowboy'a, może on coś będzie miał
cowboy Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 gdzie kupic te koncowki P1043?? tylko aSO ?? a ile kosztuj nie ASO tylko BOSCH, pompowtryski produkuje bosch zestawy naprawcze BOSCH do pompek AL to koszt u mnie około 390 PLN od 1 pompki + wymiana z regulacją dawek i BIP to koszt 680 PLN za komplet (normalna stawka 800 dla klientów z ulicy) + komplet uszczelek 120 taniej wychodza koncówki 1043 Firad ale juz jest ich tylko pare sztuk bo schodzą jak ciepłe bułeczki - naprawde dobra jakość komplet takich koncówek to około 600 PLN ogólenie regeneracja pompek na FIRAD 1043 razem z robocizną i uszczelkami to koszt 1400 PLN uzywek ALek praktycznie nie ma, wiekszość przysyłanych do mnie ALek to złomy, na których nie wychodzą dawki rozruchowe bardzo ładnie wychodzą pompki BA (z AWX) + 1043 - wychodzą dawki jak dla ALek a pompek BA w dobrym stanie jest duzo wiecej na allegro na BA wychodza super hybrydy z RACE 783, poniżej karta prób co do BQ to tez robiłem kiedyś na nich RACE783 i dawki wyszły za***iście duże !! podsumowując, z pompkami jest teraz tak ze coraz wiecej złomów, używek coraz mniej w dobrym stanie, a juz ALek to bardzo mało
michail55 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 a ja jakie mam pompowtryski w AVFie?? Reasumujac moje moga byc lepsze niz alki?? co do bq to koncowki race783 a do ba 1043 firad?? a te koncowki to gdzie mozna dostac pewne sa jakies specjalne sklepy czy tez bosch??
cowboy Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 nie ma specjalnych sklepów, to nie bułki czy spodnie RACE783 to koncówka na moce 250-280KM włoska firma Fratelli Bosio FIRAD to również włoska firma 1043 to oznaczenie koncówki występującej w pompowtryskach AL, w Twoim AVF jest chyba końcówka 1042 twoje mogą byc dobre do przerobienia na AL kiedyś robiłem pompki AWX na koncówkach FIRAD 1043 i z turbo BRD wyszło u Rogala coś koło 207 czy 210KM, ale to pare lat wstecz, auto chyba z A4klub
michail55 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 no to gdzie je mozna dostac?? albo inaczej skad jestes i ile by mnie moglo kosztowac takie przerobienie dodam ze mam objaw padajaceej pompki na 3 cylindrze mam okolo 0,8mg dawki pozniej spada do 0,6 i trzesie buda przez to pewnie
cowboy Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 najpierw jedz do kogoś ogarnietego na diagnostyke auta... a jak masz w dobrej cenie BQ to pewnie wyjdzie Cie taniej niz zrobienie twoich na ALki (1400 jak pisałem)
michail55 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 w razie czego jestesmy w kontakcie jak kupie w dobrym stanie bq to napewno sie zglosze po koncowki
cowboy Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 jak kupisz BQ w dobrym stanie to je po prostu załóż i spokojnie obsłużą Ci 200KM na turbinie BRD BQ mają wydajność taką jak ALki, mozliwe ze ta sama koncówka, musiałbym sprawdzić
robertforum Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 nie jestem specjalistą, ale skoro taka sama wydajność i końcówki to dlaczego inny nr. kat. ? Czym się różnią ? Zewnętrznie też chyba są takie same ? Dzięki
michail55 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 pewnie sie troche roznia elektryka tak mowil mechanik a co do koncowek to sie rrozkmini wszystko
robertforum Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 ok. a czy sprawdzał ktoś np. na hamowni czy BQ sa "mocniejsze" od AL? na takim samym setupie auta oczywiście. dzieki
tymonA4 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Jak bq może być mocniejsze jak są mniej wydajne
michail55 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 a ALKI w jakich silnikach wystepuja
robertforum Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Panowie na czym opieracie twierdzenie że AL są mocniejsze od BQ ?. Cowboy napisał ze maja podobną wydajność... Sprawdzaliście to w jakiś sposób? Na innych forach znalazłem.... "BQ sa od 2.0L TDI natomiast AL od 130-150PS 1.9 TDi. BQ sa bardzo mocne i jeśli sie ktos decyduje na włozenie ich mając juz program to trzeba obowiązkowo zrobic korektę bo istnieje możliwośc spalenia turbiny" dzieki
Piotrek98igo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 sprawdzone na wlasnym aucie robercie
aju Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 mam silnik ASZ z pompkami po przelocie 92000mil:whistling:jak ktoś zainteresowany pompkami to pisać pw
MAGIC87 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 sprawdzone na wlasnym aucie robercie a ja mysle Piotrze ze jakbys wsadził Al wynik byłby praktycznie taki sam... Witek sam mówil ze auto ma 10 lat i taki setup bedzie dla mnie odpowiedni
robertforum Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Piotrze sprawdziłeś na własnym aucie ok, jest argument. Powiedz więcej, ile wycisnąłeś z auta na AL a ile na BQ ?. Dzięki. Mój AWX na seryjnych pompowtryskiwaczach ma 178 KM (mierzone na dwóch hamowniach). Zastanawiam się na włożeniem nowych BQ, ponieważ mam drgania silnika. Cały czas czekam na informacje jak wydajnościowo wyglądają BQ. Jeśli będą identycznie wydajne jak oryginalne, to włożę nówki BQ i pojadę zmierzyć, tak dla "potomnych". Chyba, że już ktoś tak zrobił, więc nie będę na nowo odkrywał koła. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się