Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aha czyli zamiast się męczyć to można się wlutowac w ta cześć kostki od strony kompa

koledzy dzisiaj zamontowałem manetkę oraz przeciągnąłem wiązkę do ecu i na reszte mi czasu brakło jutro bedę konczył i testował czy ktoś mógł by mi napisać jak tego uzywać i do czego w ogóle jest z boku przycisk i ten suwak na manetce

koledzy potrzebuje pilnej pomocy jak robiliście u siebie zasilani do manetki bo własnie wziąłem się za podłączenie i nie wiem gdzie ją dać bo nie ukrywam że wsuwek do bezpiecznika aby zamontować w skrzynce bezpieczników nie mam i nie wiem jak to a tak w ogóle to jaki bezpiecznik trzeba dać jak bym chciał dać go gdzieś na kablu

Opublikowano

Masz benzyne - pare postów wcześniej pisałem że wpiąłem się w niebiesko-czarnego grubasa w pomarańczowej wtyczcce ( tak jest w ori wg. Schematów )

Opublikowano

Ok widzę go i w takim wypadku nie jest potrzebny rzadny bezpiecznik na przewodzie do manetki

Opublikowano (edytowane)

jak pisałem wcześniej - ja nie montowałem żadnego w dwóch autach i nic się nie dzieje , wg schematów nie ma bezpiecznika

Aha ten kabel jest od zasilania ECU i osprzętu silnika.

Edytowane przez Banan
Opublikowano (edytowane)

Tylko ze u mnie w tej pomarańczowej kostce przewód niebiesko czarny jest w pinie 5 niczemu to nie szkodzi bo w pinie 8 mam zielono żółty

Edytowane przez xXPiotrekXx19
Opublikowano (edytowane)

Tak w benzynie jest w pinie 5 , ten pin 8 zasilający jest w dieslu i inny kolor kabla

Też się zdziwiłem tym montując w 2.4v6 bo wcześniej dokładałem w 1.9tdi AJM.

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Ok wszystko podłączone teraz tylko jak sprawdzić vagiem czy jest ok bo u mnie na kanale 6 nic takiego nie ma a pod czas jazdy jak wciskam to nie działa a co w ogóle wtrzeba wcisnąć bo klikalem set i suwak jest na on

Opublikowano (edytowane)

A aktywowales Vagiem tempomat?

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

no właśnie nie wiem dokładnie jak to zrobić bo tak jak jest w pierwszym poscie napisane że wchodzimy w engine potem login i wpisujemy 11463 ale coś mi to nie rusza


koledzy proszę o pomoc zamontowałem manetkę oraz wszystkie kabelki według pierwszego postu jeżeli pinologia jest taka sam w dieslu jak i w benzynie u mnie gdzie mam EPC zegarach to powinno być dobrze plus jest podany a pod czas jazdy nie działa jak zrobić kodowanie w benzyniaku tempomatu

Opublikowano

Czy w vagu w okienku obok numeru sterownika masz literkę G?

Aktywuje się tak samo w dieslu czy benzynie w ecu login i ten kod.

Spróbuj innym vagiem - 3.11 lub vcds lite

Opublikowano

Dobra tempomat chodzi teraz tylko nie za każdym razem ten suwak off on działa i nie styka musze kombinować aby na on ładnie zlapalo i wtedy tempomat się zalacza czy jest możliwość rozebrania tego elementu bez zdejmowania znowu kiery

chodzi mi o to że sprawdzałem ten suwak co na foto poprzez vaga i nie styka coś tam bo z pozycji off jak przesunę na on to są nadal same 00000 dopiero jak troche poruszam tym suwakiem to albo jest 00001 albo prawidłowo 00011 co mozna z tym zrobić czy psiknięcie jakimś kontaktem do styków by pomogło ?

p9ubqor6.jpg

Opublikowano

jest opis w tym dziale autorstwa soulmaster3m jak to rozebrać i wyczyścić

Opublikowano

takie małe odgrzanie kotleta

mam a4 b5 97 rok z grudnia ,motor 1,8 benzyna ADR,,czy jest w ogole mozliwosc założenia tempo ?

Opublikowano

I u mnie już tempomat śmiga. Generalnie prosta operacją, ale bez vaga się raczej nie obejdzie. Miałem cały czas aktywny czujnik sprzęgła , przesunięcie o kilka milimetrów wystarczyło. Co dziwne vag nie zgłasza błędów czujnika inaczej niż w przypadku tego od hamulca sygnalizowanego dodatkowo kontrolką świec żarowych. @xXPiotrekXx19 mi pomogło spryskanie przełącznika WD40 bez żadnego rozbierania. Wielkie dzięki za opis i rady :decayed:

Opublikowano

I u mnie już tempomat śmiga. Generalnie prosta operacją, ale bez vaga się raczej nie obejdzie. Miałem cały czas aktywny czujnik sprzęgła , przesunięcie o kilka milimetrów wystarczyło. Co dziwne vag nie zgłasza błędów czujnika inaczej niż w przypadku tego od hamulca sygnalizowanego dodatkowo kontrolką świec żarowych. @xXPiotrekXx19 mi pomogło spryskanie przełącznika WD40 bez żadnego rozbierania. Wielkie dzięki za opis i rady :decayed:

no ja juz wolałem rozebrać jeszcze raz przełącznik i zrobić to raz a żeby starczyło na długo ale też mogłem spróbować tak jak ty

Opublikowano

Manetki 95-99 są takie same nawet te 99-01 są bardzo podobne jadnak już o innym oznaczeniu - chyba bardziej chodzi rodzaj plastiku. Z A6 faktycznie nie pasują - mają też inny kształt.

Można cie o coś spytać ? ;-)

Właśnie założyłem tempomat i chyba wszystko ok bo działa jak załącze ale mam pytanko czy a4 b5 avg 2000 1.9tdi działa wam przyspieszanie i zwalnianie na manetki ? Bo ja mogę tylko włączyć i trzyma prędkość ale jak dam plus to rozlacza.

A druga sprawa skręciłem juz auto i jakaś guma mi została heh ;-) taka jakąś okrągła czarna uszczelka jak gumka na słoik ;-) w którym to było miejscu bo nie zauważyłem jak wypadła.

Opublikowano

Zapewne tam gdzie się kluczyk wkłada to od strony obudowy jest jej miejsce :-)

Opublikowano

Manetki 95-99 są takie same nawet te 99-01 są bardzo podobne jadnak już o innym oznaczeniu - chyba bardziej chodzi rodzaj plastiku. Z A6 faktycznie nie pasują - mają też inny kształt.

Można cie o coś spytać ? ;-)

Właśnie założyłem tempomat i chyba wszystko ok bo działa jak załącze ale mam pytanko czy a4 b5 avg 2000 1.9tdi działa wam przyspieszanie i zwalnianie na manetki ? Bo ja mogę tylko włączyć i trzyma prędkość ale jak dam plus to rozlacza.

A druga sprawa skręciłem juz auto i jakaś guma mi została heh ;-) taka jakąś okrągła czarna uszczelka jak gumka na słoik ;-) w którym to było miejscu bo nie zauważyłem jak wypadła.

zobacz w vag czy jak próbujesz zmniejszać lub zwiększać prędkość czy ci nie rozłącza tempomatu jak tak to rozbierz i wyczyść manetę przełącznik od tempomatu i powinno być git też tak miałem w jednym aucie jak montowałem znajomemu

Opublikowano

Czy moze ktos mi podeslac zrobione zdjecie kostki manetki? Koles ktory mi wyslal manetke, niestety ja ucial i nie wiem ktory kolor jakiemu numerowi odpowiada. Ma ktos foto??

Opublikowano

Czyli rozumiem, że w B5 z silnikiem ARJ (elektroniczna przepustnica) jest mniej zabawy? Wystarczy tylko założyć manetkę, podpiąć ją odpowiednio i zaprogramować VAG'iem?
Czy dobrze rozumuję?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...