xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Aha czyli zamiast się męczyć to można się wlutowac w ta cześć kostki od strony kompa koledzy dzisiaj zamontowałem manetkę oraz przeciągnąłem wiązkę do ecu i na reszte mi czasu brakło jutro bedę konczył i testował czy ktoś mógł by mi napisać jak tego uzywać i do czego w ogóle jest z boku przycisk i ten suwak na manetce koledzy potrzebuje pilnej pomocy jak robiliście u siebie zasilani do manetki bo własnie wziąłem się za podłączenie i nie wiem gdzie ją dać bo nie ukrywam że wsuwek do bezpiecznika aby zamontować w skrzynce bezpieczników nie mam i nie wiem jak to a tak w ogóle to jaki bezpiecznik trzeba dać jak bym chciał dać go gdzieś na kablu
Banan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Masz benzyne - pare postów wcześniej pisałem że wpiąłem się w niebiesko-czarnego grubasa w pomarańczowej wtyczcce ( tak jest w ori wg. Schematów )
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Ok widzę go i w takim wypadku nie jest potrzebny rzadny bezpiecznik na przewodzie do manetki
Banan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) jak pisałem wcześniej - ja nie montowałem żadnego w dwóch autach i nic się nie dzieje , wg schematów nie ma bezpiecznika Aha ten kabel jest od zasilania ECU i osprzętu silnika. Edytowane 28 Marca 2015 przez Banan
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Tylko ze u mnie w tej pomarańczowej kostce przewód niebiesko czarny jest w pinie 5 niczemu to nie szkodzi bo w pinie 8 mam zielono żółty Edytowane 28 Marca 2015 przez xXPiotrekXx19
Banan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Tak w benzynie jest w pinie 5 , ten pin 8 zasilający jest w dieslu i inny kolor kabla Też się zdziwiłem tym montując w 2.4v6 bo wcześniej dokładałem w 1.9tdi AJM. Edytowane 28 Marca 2015 przez Banan
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Ok wszystko podłączone teraz tylko jak sprawdzić vagiem czy jest ok bo u mnie na kanale 6 nic takiego nie ma a pod czas jazdy jak wciskam to nie działa a co w ogóle wtrzeba wcisnąć bo klikalem set i suwak jest na on
Chadury89 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) A aktywowales Vagiem tempomat? Edytowane 28 Marca 2015 przez Chadury89
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 no właśnie nie wiem dokładnie jak to zrobić bo tak jak jest w pierwszym poscie napisane że wchodzimy w engine potem login i wpisujemy 11463 ale coś mi to nie rusza koledzy proszę o pomoc zamontowałem manetkę oraz wszystkie kabelki według pierwszego postu jeżeli pinologia jest taka sam w dieslu jak i w benzynie u mnie gdzie mam EPC zegarach to powinno być dobrze plus jest podany a pod czas jazdy nie działa jak zrobić kodowanie w benzyniaku tempomatu
Banan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Czy w vagu w okienku obok numeru sterownika masz literkę G? Aktywuje się tak samo w dieslu czy benzynie w ecu login i ten kod. Spróbuj innym vagiem - 3.11 lub vcds lite
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Dobra tempomat chodzi teraz tylko nie za każdym razem ten suwak off on działa i nie styka musze kombinować aby na on ładnie zlapalo i wtedy tempomat się zalacza czy jest możliwość rozebrania tego elementu bez zdejmowania znowu kiery chodzi mi o to że sprawdzałem ten suwak co na foto poprzez vaga i nie styka coś tam bo z pozycji off jak przesunę na on to są nadal same 00000 dopiero jak troche poruszam tym suwakiem to albo jest 00001 albo prawidłowo 00011 co mozna z tym zrobić czy psiknięcie jakimś kontaktem do styków by pomogło ?
Banan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 jest opis w tym dziale autorstwa soulmaster3m jak to rozebrać i wyczyścić
booolek Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 takie małe odgrzanie kotleta mam a4 b5 97 rok z grudnia ,motor 1,8 benzyna ADR,,czy jest w ogole mozliwosc założenia tempo ?
mo2 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 I u mnie już tempomat śmiga. Generalnie prosta operacją, ale bez vaga się raczej nie obejdzie. Miałem cały czas aktywny czujnik sprzęgła , przesunięcie o kilka milimetrów wystarczyło. Co dziwne vag nie zgłasza błędów czujnika inaczej niż w przypadku tego od hamulca sygnalizowanego dodatkowo kontrolką świec żarowych. @xXPiotrekXx19 mi pomogło spryskanie przełącznika WD40 bez żadnego rozbierania. Wielkie dzięki za opis i rady
xXPiotrekXx19 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 I u mnie już tempomat śmiga. Generalnie prosta operacją, ale bez vaga się raczej nie obejdzie. Miałem cały czas aktywny czujnik sprzęgła , przesunięcie o kilka milimetrów wystarczyło. Co dziwne vag nie zgłasza błędów czujnika inaczej niż w przypadku tego od hamulca sygnalizowanego dodatkowo kontrolką świec żarowych. @xXPiotrekXx19 mi pomogło spryskanie przełącznika WD40 bez żadnego rozbierania. Wielkie dzięki za opis i rady no ja juz wolałem rozebrać jeszcze raz przełącznik i zrobić to raz a żeby starczyło na długo ale też mogłem spróbować tak jak ty
grzegorzbanbury Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Manetki 95-99 są takie same nawet te 99-01 są bardzo podobne jadnak już o innym oznaczeniu - chyba bardziej chodzi rodzaj plastiku. Z A6 faktycznie nie pasują - mają też inny kształt.Można cie o coś spytać ? ;-)Właśnie założyłem tempomat i chyba wszystko ok bo działa jak załącze ale mam pytanko czy a4 b5 avg 2000 1.9tdi działa wam przyspieszanie i zwalnianie na manetki ? Bo ja mogę tylko włączyć i trzyma prędkość ale jak dam plus to rozlacza. A druga sprawa skręciłem juz auto i jakaś guma mi została heh ;-) taka jakąś okrągła czarna uszczelka jak gumka na słoik ;-) w którym to było miejscu bo nie zauważyłem jak wypadła.
michuthebest Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Zapewne tam gdzie się kluczyk wkłada to od strony obudowy jest jej miejsce :-)
SWARSZCZYK Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Manetki 95-99 są takie same nawet te 99-01 są bardzo podobne jadnak już o innym oznaczeniu - chyba bardziej chodzi rodzaj plastiku. Z A6 faktycznie nie pasują - mają też inny kształt.Można cie o coś spytać ? ;-)Właśnie założyłem tempomat i chyba wszystko ok bo działa jak załącze ale mam pytanko czy a4 b5 avg 2000 1.9tdi działa wam przyspieszanie i zwalnianie na manetki ? Bo ja mogę tylko włączyć i trzyma prędkość ale jak dam plus to rozlacza. A druga sprawa skręciłem juz auto i jakaś guma mi została heh ;-) taka jakąś okrągła czarna uszczelka jak gumka na słoik ;-) w którym to było miejscu bo nie zauważyłem jak wypadła. zobacz w vag czy jak próbujesz zmniejszać lub zwiększać prędkość czy ci nie rozłącza tempomatu jak tak to rozbierz i wyczyść manetę przełącznik od tempomatu i powinno być git też tak miałem w jednym aucie jak montowałem znajomemu
bulka907 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Czy moze ktos mi podeslac zrobione zdjecie kostki manetki? Koles ktory mi wyslal manetke, niestety ja ucial i nie wiem ktory kolor jakiemu numerowi odpowiada. Ma ktos foto??
irzyk Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Czyli rozumiem, że w B5 z silnikiem ARJ (elektroniczna przepustnica) jest mniej zabawy? Wystarczy tylko założyć manetkę, podpiąć ją odpowiednio i zaprogramować VAG'iem?Czy dobrze rozumuję?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się