kolunio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 witam zrobiłem test zamość -płock i wyszło 11.5 /100 lpg niezle także polecam stag 300 tylko jest jeden problem jakaś pompka mi jęczy i zakłuca mi pracę silnika tzn słyszę bzyczenie a nie stukot silnika wiecie co to jest ,gościo od gazu powiedział że tak ma być dziś byłem i jeszcze mi ustawił spalanie na lepsze ---------- Post added at 14:38 ---------- Previous post was at 14:32 ---------- witam zrobiłem test zamość -płock i wyszło 11.5 /100 lpg niezle także polecam stag 300 tylko jest jeden problem jakaś pompka mi jęczy i zakłuca mi pracę silnika tzn słyszę bzyczenie a nie stukot silnika wiecie co to jest ,gościo od gazu powiedział że tak ma być dziś byłem i jeszcze mi ustawił spalanie na lepsze
uris Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Nie no pali ci jak smok ,zobacz jakie spalanie ma kol. @Kaiser26 9L trasa a tobie 11,5L .
krzys70 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Moj ASN (2004, Quattro, manual) z BRC P&D pali na trasie Frankfurt - Lodz ok. 12,5 L/100 km (LPG), zaladowany na urlop.
kolunio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 dzisiaj byłem i gazwonika i mi ustawiał na mniejsze spalanie zobaczymy teraz ile spali ,druga sprawa na fisie pokazało 8.2 pb niby to
uris Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Na FIS pokazuje spalanie PB a do tego musisz dodać od 10-30% w zależności jak dobrze jest wyregulowany LPG
kolunio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 wiesz na trasie spalił 8.2 duża rozbieżnośc jest 10-30 % to powinien mi gazu spalić 10,5 przy 30 % a pali 11.5 -12 lpg czy wiecie jeszcze słychać bzyczenie jak chodzi na pb\lpg co to jest
uris Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Z tym spalaniem 9L u kolegi to się śmiałem co nie oznacza że to nie jest prawdą tylko w tedy kolega ma mieszankę uboga co się może bardzo źle skończyć dla głowicy. Różne źródła różnie podają ja na twoim miejscu bym zakładał przedział 20-30% ( lub 2-3L ) więcej LPG .Mi moje 2.0i średnio spala 12.8 LPG w cyklu miasto+okolice .Po testuj ,tankuj na różnych stacjach i będziesz wiedział więcej ile ci spala. W twoim przypadku spodziewał bym się większych oszczędności w spalaniu przy większych prędkościach rzędu 130--> w górę.
wircik Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 witam. Mój na trasie nigdy mniej niż 11 l gazu - fis 10 (3.0 quattro, manual), miasto od 14 l.
lesjagl Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 witam.Mój na trasie nigdy mniej niż 11 l gazu - fis 10 (3.0 quattro, manual), miasto od 14 l. I w takie spalanie to ja mogę uwierzyć :-)
DarkBB Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Pytam o montaż ponieważ gazownicy zamontowli w moim avancie butlę 55L, reduktor w podszybiu a wlew oczywiście pod klapką wlewu paliwa. Moje pierwsze odczucie było mieszane ze względu na zapaszki jakie się przedostawały wprost do kabiny z "spoconego" reduktora. Obecnie albo się "powypalił" smar z nowego reduktora albo ja się przyzwyczaiłem:) Butlę 55L pojechałem do gazownikow wymienić na większą (prosiłem o zamontowanie max. poj.) a partacze nie mieli na hurtowni większej to zamontowali 55L. Ostatecznie wymienili na 67L. od tego momentu może uda się zapisać zużycie od tankowania do tankowania. ---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- Moj ASN (2004, Quattro, manual) z BRC P&D pali na trasie Frankfurt - Lodz ok. 12,5 L/100 km (LPG), zaladowany na urlop. U mnie ta sama wersia z 2003 ze STAG 300 INA spala tyle samo.
lesjagl Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Pytam o montaż ponieważ gazownicy zamontowli w moim avancie butlę 55L, reduktor w podszybiu a wlew oczywiście pod klapką wlewu paliwa. Moje pierwsze odczucie było mieszane ze względu na zapaszki jakie się przedostawały wprost do kabiny z "spoconego" reduktora. Obecnie albo się "powypalił" smar z nowego reduktora albo ja się przyzwyczaiłem:) Butlę 55L pojechałem do gazownikow wymienić na większą (prosiłem o zamontowanie max. poj.) a partacze nie mieli na hurtowni większej to zamontowali 55L. Ostatecznie wymienili na 67L. od tego momentu może uda się zapisać zużycie od tankowania do tankowania.---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- Moj ASN (2004, Quattro, manual) z BRC P&D pali na trasie Frankfurt - Lodz ok. 12,5 L/100 km (LPG), zaladowany na urlop. U mnie ta sama wersia z 2003 ze STAG 300 INA spala tyle samo. ale o co pytasz? zapaszków nie powinieneś mieć żadnych... od początku.
lelum Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Reduktor w podszybiu to chyba żart? Czego ci partacze nie wymyślą.
Hubertus162 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Mój 3.0 V6 manual Quattro spala na trasie 10.5. w trybie mieszanym 12 lpg + zimą około 1.5l latem około 0.5l benzyny.
kolunio Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 masz jakies problemy z silnikiem w 3.0 bo non stop od 2 tyg. jak mam lpg a tal o 4 lat nic nie wiem co to problem
edekxp Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 dzisiaj byłem i gazwonika i mi ustawiał na mniejsze spalanie zobaczymy teraz ile spali ,druga sprawa na fisie pokazało 8.2 pb niby to Jak można ustawić na mniejsze spalanie - mieszanka uboga? Przecież mapy PB i LPG maja się pokryć ewentualnie korekta po obrotach Swoją drogą mieszkamy nie daleko siebie, czasem przejeżdżam koło twojego ASN:decayed:
darkle Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ja też miałem zamontowany reduktor w podszybiu. Tutaj link do mojego tematu: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=229153 Z tym że u mnie dodatkowo z nawiewów leciało zawsze ciepłe powietrze ponieważ wstępnie nagrzewało się na gorącym reduktorze. Zapaszek też był ale myślałem że to wina klimy. Po przełożeniu reduktora z podszybia na swoje miejsce na podłużnicy zapaszek zniknął . Co do zużycia paliwa mam 2.0 ALT w manualu i w trasie przy normalnej jeździe 100-120km/h spala mi na fisie 7,9l czyli ok 10l lpg. średnio czyli tak 80% wyjazd 40km za "miasto" i z powrotem + 20% po zakorkowanym zad..piu wychodzi 12,5-13l lpg. Po samym moim zakorkowanym zad..piu coś koło 15-16l lpg. A ASN chyba teoretycznie powinien spalić trochę więcej niż ALT:naughty:
kolunio Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 tak mi teraz spala 13,5-14 lpg na takie kręcenie się w koło ratusza ---------- Post dopisany 25-04-2012 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 09:49 ---------- praca silnika powietrza wtórnego uaktywniana przez sterownik instalacji gazowej -błędne podłączenie tak twierdzi aso byłem na sprawdzeni dziś. buczenie non stop a nie powinno jest to pompa która jest pod filtrem powietrza ,czy macie coś takiego w swoich autach ,mój gazownik twierdzi że tak ma być. ---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- praca silnika powietrza wtórnego uaktywniana przez sterownik instalacji gazowej -błędne podłączenie tak twierdzi aso byłem na sprawdzeni dziś. buczenie non stop a nie powinno jest to pompa która jest pod filtrem powietrza ,czy macie coś takiego w swoich autach ,mój gazownik twierdzi że tak ma być.
edekxp Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 tak mi teraz spala 13,5-14 lpg na takie kręcenie się w koło ratusza---------- Post dopisany 25-04-2012 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 09:49 ---------- praca silnika powietrza wtórnego uaktywniana przez sterownik instalacji gazowej -błędne podłączenie tak twierdzi aso byłem na sprawdzeni dziś. buczenie non stop a nie powinno jest to pompa która jest pod filtrem powietrza ,czy macie coś takiego w swoich autach ,mój gazownik twierdzi że tak ma być. ---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- praca silnika powietrza wtórnego uaktywniana przez sterownik instalacji gazowej -błędne podłączenie tak twierdzi aso byłem na sprawdzeni dziś. buczenie non stop a nie powinno jest to pompa która jest pod filtrem powietrza ,czy macie coś takiego w swoich autach ,mój gazownik twierdzi że tak ma być. U mnie też jest ta pompa. Jak zapalę rano to trochę buczy ok. 1min i tyle potem cisza Nie ma znaczenia czy PB czy LPG Wcześniej jak widziałem to jeden wąż spadł z tej pompy, jest plastikowy i ciężko było założyć ale opalarka pomogła:wink: Gdzie zakładałeś gaz? u Malca na granicznej?
darkle Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 W moim ALT nie mam pompy powietrza wtórnego ale miałem ją w poprzednim aucie. Pompa powietrza wtórnego ma za zadanie pompowanie powietrza w wydech w celu szybszego nagrzania katalizatora i sondy lambda. I u mnie pracowała tylko na czas pracy silnika na "ssaniu" Później się wyłączała.
kolunio Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 tak na granicznej u malca i mam mu powiedzieć że zle podłączone wkurza mnie to buczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się