vctra11 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Witam, panowie mam mały problem z moją niunią, gdy jadę na niskich biegach to gdy puszczam gaz to niema takiego płynnego zejścia z obrotów tylko takie szarpnięcie i gałka zmiany biegów się rusza gdy manewruje lekko gazem. Poduszka skrzyni wymieniona a ta przednia na przednim pasie jest ok. Może poduszki silnika do wymiany sam nie wiem. Pomocy
lukaseq1 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 mam podobnie kolego, jak narazie nie przejmuje sie tym, ale według mnie to malymi kroczkami sprzeglo mówi papa
vctra11 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Myślałej jeszcze nad luzami na przegóbach wewnętrznych , gdzieś kiedyś czytałem o takim przypadku.
1977andrzej Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 W poprzednim Audi, które miałem było to objawem kończącego się sprzęgła.
lukaseq1 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 co nie oznacza ze sprzeglo skonczy sie od razu, uważam ze śmiało jeszcze pojejdzisz na nim jakis czas
kurcok1 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 ja mam to samo,niedawno byłem w serwisie żeby przeglądneli plecionke i przy okazji całokształt i us łyszałem że wewnętrzny przegób ma luz,lewy i to będzie to,bynajmniej tak mi się wydaje
machina Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Polecam jeszcze sprawdzić czujnik na pedale sprzęgła. Podłącz vaga i sprawdź jak reaguje, bowiem podczas jazdy przy prawidłowo działającym czujniku gdy raptem puszczasz gaz obroty zdejmowane są łagodniej - sprawdziłem to na własnym aucie:wink: Można to sprawdzić również bez vaga: jedziemy sobie np. ok 80km/h i wrzucamy luz, następnie z obrotów biegu jałowego dodajemy gazu do ok 3 tys.obr/min i puszczamy gaz. Prawidłowym objawem będzie wolniejsze zejście z obrotów, gdy zaś wciśniemy sprzęgło obroty będą opadać gwałtownie:decayed: Polecam wszystkim uwadze, zapewne dwumas się odwdzięczy:wink:
vctra11 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Kolego machina, ja mam tak ,że jadę na 2 biegu i puszczam gaz i mi szarpie ale bez wciśnięcia sprzęgła czy to też może być powód niesprawnego czujnika sprzęgła w końcu tego sprzęgła nie używałem.
Gattis Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 nie wiem jak w b6 ale u mnie w b5 powodem takiego szarpania była rolka na alternatorze... może głupie ale po wymianie jest ok.
vctra11 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Rolka była wymieniana 3 miesiące temu.
vauxhall95 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 ja tak mialem jak mi padl czujnik predkosci komputer nie widzial predkosci i jezdzilo sie jak starym escortem zero plynnosci
vctra11 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 U mnie czuć najbardziej na małych prędkościach czyli na 1,2 biegu jak np. szukam miejsca na parkingu ;)to wtedy jest najbardziej odczuwalne.
machina Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Kolego machina, ja mam tak ,że jadę na 2 biegu i puszczam gaz i mi szarpie ale bez wciśnięcia sprzęgła czy to też może być powód niesprawnego czujnika sprzęgła w końcu tego sprzęgła nie używałem. Możliwe że jeżeli objawy które opisujesz występujące na niskich biegach mogą świadczyć o problemach np. z poduszkami, dwumasem etc. najlepiej sprawdzić ten czujnik np.vagiem.
vctra11 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Może jeszcze jakieś nowe pomysły.
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 bledy sprawdzales? ew. moga byc luzy na mechanizmie roznicowym
Musashi Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Ale ja nie mam quattro. i w związku z tym nie masz mechanizmu różnicowego? masz, masz. przecież to on właśnie zapewnia możliwość przekazywania napędu się kól na jedną oś, z rożna predkościa. np. podczas jazdy na zakrętach.... Znajduje się w obudowie skrzyni biegów, a jeżeli masz napęd Q drugi jest w tylnym moście. jeżeli kolega mnie nie wierzy, może uwierzy innym... http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/samochod/uklad_napedowy/uklad_napedowy_ogolnie.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się